Vadilo by vám, keby mala dcéra frajera černocha?

11. dec 2022

Maminky ktore mate dcery, vadilo by vam ak by si vasa dcera nasla frajera cernocha? normalne slusny mily chlapec z dobrej rodiny studujuci vysoku skolu len je cernoch.?

hennyinnsbruck
11. dec 2022

Nie

ivette1223
11. dec 2022

Asi nie 🤔

nikha2809
11. dec 2022

Nie, vadilo by mi keby si našla fetaka, grazla a pod. farbu pleti by som neriešila, nech je hoc aj ružový, len nech je k nej a celkovo dobrý človek

zuzinka888
11. dec 2022

Absolutne nie. 2 kamosky maju a tie kucerave okate deti su tak nadherne...

jabadabadu
11. dec 2022

je ten chlapec snad kvoli farbe pleti horsim clovekom? alebo ako si mam tuto otazku vobec vysvetlit?

morgane1975
11. dec 2022

Nie absolutne nie… toto sa este riesi v 21.storoci? 😂

kvietok2891
11. dec 2022

Neviem pokiaľ nezažijem neviem posúdiť

kvetinka75
11. dec 2022

Myslim ze nie. Zalezalo by aj na to ako by sa choval ake by mal priority ale to pri kazdom. Bez ohladu na farbu pleti

simik22
11. dec 2022

Samozrejme, že nie.

biancarv
11. dec 2022

Nie, nevadilo.

oli18
11. dec 2022

Ano, vadilo.

raja95
11. dec 2022

Nemam zatial dceru, ale viem ze by mi to vobec nevadilo. Ani aziat ani ina rasa by mi nevadila. Idiot moze byt aj hrdy slovien, a to by mi teda vadilo…

autor
11. dec 2022

@oli18 smiem vediet preco? vobec to nemyslim v zlom iba ma zaujima nazor

oli18
11. dec 2022

Prepac, nebudem sa vyjadrovat.

aurorastone2
11. dec 2022

Na svk si ľahšie nájdeš unesene dieťa ako v zahraničí (ak to teda nie je slovak) 🤷‍♀️ aj to môže byť dôvod prečo nie, ale to už su tie extrémne prípady, aj vera si deti hľadala až v USA

dzulli1980
11. dec 2022

Áno, vadilo by mi to ... nechcela by som miešať svoje gény s černošskými ... iná kultúra, iné náboženstvo, iné životné priority, som asi skostnatená, no za mňa NIE ... je mi jasné, že moja dcéra by si urobila po svojom a ja som tá posledná, čo by jej mala dávať rozumy, no ťažko by som to prijímala.

veronikaszabova
11. dec 2022