Po rozchode si nemôžem domov vziať mačku

jakub333
14. jan 2022

Caute
Rozchádzam sa momentálne s priateľkou, obaja mame 22 rokov, ide o to hlavne že sme u nej na východe a ja tu mám všetky veci vrátane mačky ktorú neskutočne zbožňujem ale môj malý brat má na ňu alergiu takže ju nemozem zobrať naspäť domov. Neviem ako ďalej pokračovať. Kam ju zobrať alebo dať? Toto mi je najviac ľúto, prosím o nejaké rady ak vôbec existuju nejaké.

nyusika
14. jan 2022

@jakub333 prenajat/kupit si vlastny byt, napriklad

jakub333
autor
14. jan 2022

@nyusika som študent ešte 😀

nyusika
14. jan 2022

@jakub333 a na vychode si zil kde ?

jakub333
autor
14. jan 2022

@nyusika v Prešove

nyusika
14. jan 2022

@jakub333 😀 nemyslim mesto, ale ved aj tam si mal urcite nejake naklady na byvanie, snad si nezil u nej v detskej izbe

jakub333
autor
14. jan 2022

@nyusika jaj😀to sme boli u nej, pretože jej rodičia sú v Nemecku a chceli aby sme boli tu a strazili. Platil som tak 150 jej rodicom

mmirka02
14. jan 2022

Niekto z rodiny by si ju nezobral ? Alebo nejaká kamarátka,kamarát ?

jakub333
autor
14. jan 2022

@mmirka02 nemám nikoho. A takto narýchlo to bude ťažké zohnat

lenka_xy
14. jan 2022

Odkiaľ pochádza tá mačka? Ak z OZ, útulku, CHS, tak zvyčajne majú v zmluve, že si v takýchto prípadoch berú mačky späť, ani ich nemôžeš zveriť nejakej tretej osobe.
Ak je to najdúch, tak potom jedine urýchlene nájsť nový domov, nie však až príliš urýchlene, hocikomu, na úkor jej bezpečia a komfortu.
Môžeš mi poslať jej fotky, informácie ohľadom jej povahy, veku, absolvovaných veterinárnych úkonov, skúsim ju pozdieľať na našej stránke (robím s mačkami), pri najhoršom by sme ju možno vedeli ubytovať na čas u nás.
U priateľky zostať nemôže, aspoň kým sa nájde domov?

jakub333
autor
14. jan 2022

@lenka_xy je z chybnej stanice, britská Modra a stála dosť veľa. Mrzi ma táto situácia a neviem čo robiť

jakub333
autor
14. jan 2022

@jakub333 chovnej

ivaa_
14. jan 2022