Priateľ ma podvádza s jeho bývalou

mirabell12
26. máj 2021

Dobrý večer
Chcela by som sa spýtať na vás názor
Mam priateľa 5 rokov sme spolu s toho má 3 roky podvádzal s jeho byvalou ktorá je staršia od
neho aj odo mňa ktorá nie je v poriadku pravdebodne je chorá na hlavu ale môžu sa to aj drogy ktoré berie a jej búrlivý život.
Tie nevere som mu odpustila wle nezabudla časom sme sa ppsuli ďalej mame spoločne bývanie s tým ze s toho svojou byvakou skončil no bohužiaľ nasla som fotografie na internete na marketplace predaj oblečenie kde ona predáva nejakú súpravu a bola odfotena v našom spoločnom dome začala som to riešiť s priateľom aj s nou kde sme si vymenili hanlivé slová pretože mi klamala ale aspoň priatel sa priznal .
Som stále sním pretože nemám ísť kam rodinu nemám a cakala pokým nehnuteľnosť bude napísala aj na mňa.
No po tom incidente je asi pol roka a šli sme do mesta a priateľ si odbehol a zrazu sa vynorila jeho buvala ktorá ma napadla a vyhrazala sa mi za tie hanlivé urážky ktoré boli vzájomne nevedela som co mam robiť pretože tam takú hanbu nie mne ale sebe spravila pred ľuďmi. Osobne si myslím ze to nebolo za urážky .
Priateľ na to reagoval ze jej napíše a nič len sa usmieval uz som zufala a viem ze som hlúpa ze to trpím tak dlho ale neviem co mam robiť

lintu
26. máj 2021

No čo máš robiť... Ideálne sa rozísť. Prečo dom ešte nie je napísaný na teba? Vlastne čakáš, že si priateľ potom tú polku domu od teba odkúpi?

kkovacovak
26. máj 2021