Exmanžel podal návrh na zníženie výživného.

majka01_74
1. aug 2019

Ahoj všetci.
Práve som sa od detí dozvedela, že ex podáva návrh na zníženie výživného.
Rozvedení sme 11 rokov, v rozsudku mal určené platiť výživné na tri deti (vtedy 4, 11 a 12 ročne) cca 170 €.
Postupne ako deti rástli sa suma zvýšila na 300€, vždy po dohode, nič sme neriešili cez súd.
Momentálne posiela 250€ na vysokoškoláka studujuceho 200 km od domova a čerstvú stredoškolácku na 5 ročnom bilingválnom gymnáziu.
Pred cca 14 mesiacmi sa nechal vypísať, nová frajerka mu rýpadlá do vyrážok na tvári a zapálili sa mu. Odvtedy nepracuje. Stále vymýšľa nejaké choroby, ale s frajerkou veselo podnikajú (on načierno, predávajú Forever Living a ešte niečo)
Cestuju do Srbska do energetických pyramíd, ex hrá v kapele, chodia na ryby, stanovať a tak. Rozhodne nesedi doma a nelieči sa.
Býva u svojich rodičov, ktorí ho aj živia. Deťom sa venuje minimálne keď za ním pricestujú, niekedy sa ani neukáže. Deti to majú 300 km.
Samozrejme, po roku prestala chodiť dávka v PN a najlepšia cesta ako znížiť vydavky je zobrať deťom 🙄
Myslíte že ma šancu? Alebo mam aspoň hľadať právnika? Osobne si myslím ze by to mali zamietnuť a pripadne mu ho aj zvýšiť, pracovať môže, ale nechce.
Ja mam tri práce, po rozvode som odchádzala s holým zadkom a tromi deťmi, kúpila som byť na hypotéku, deti majú všetko čo potrebujú, dokážem ich zabezpečiť aj sama.
Ale vôbec sa mi to nezdá správne ani spravodlivé, sú to jeho deti a ja skutočne driem ako také ho do a on sa z toho vyvle ie?

79viktoria79
1. aug 2019

dobry pravnik a dokazi,tak sa to da,aj navysit ked on si zije taky zivot

pininka1
1. aug 2019