Výživné do rúk dieťaťa. Už 6 rokov bývam sama, výživné dostáva moja mama

maruniakovaeva
19. mar 2019

Ahojte, chcem sa opýtať nemáte skúsenosti s tým, že rodič, ktorý je povinný posielať výživné ho posiela priamo dietatu. Ja byvam sama už pomaly 6 rokov, ale výživné dostáva stále moja matka a ja od rodičov žiadne peniaze nedostávam. Ešte stále študujem. Ale popri tom musím mať tri roboty aby som sa čo to uživila. Keď to výživné chcemdo svojich rúk treba to riešiť súdom? Ak s tým niekto teda máte skúsenosť, našla som tu podobnú tému, ale k výsledku som sa nedopatrala.

h2
19. mar 2019

@maruniakovaeva Ahoj, neviem, ako by si ho mohla vymáhať súdnou cestou, ale napríklad môj muž od dovŕšenia dospelosti jeho dcér z prvého manželstva začal výživné automaticky posielať na ich účet. Oni to potom dávali mame, lebo bývali s ňou. (Alebo jej dávali aspoň časť, to už neviem.) Skús sa dohodnúť priamo s otcom, že by to posielal priamo Tebe.

0silvia0
19. mar 2019

@maruniakovaeva študuješ denné štúdium? Ak áno, prispievať by ti mali obaja rodičia. S otcom si sa o posielaní výživného na tvoj účet už rozprávala?

alenah31
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
maruniakovaeva
autor
19. mar 2019

Áno študujem dennou formou. A otec by mi ich chcel posielať na účet, lenže mamanas chce dávať na policiu, že ona má v zmluve do rúk matky a podobne. Na sociálke mi radili, že to mám poslat na súd, ale kým sa bude súd ťahat myslím, že matka mi bude robiť zo života peklo. Ona si myslí, že som jej ukrivdila a, že sa o mňa v detstve starala tak peniaze majú ísť jej. A nikdy sa o mňa nestarala úplne tak ako by mala. A teraz ma udáva za všelijaké hlúposti čo ani pravda nie sú. Posiela mi kontroly keď som náhodou chorá a podobne. A dokonca ma skúšala vyhlásiť za nesvojpravnu, nahovorila doktorke, že nie som schopná sama uvažovať a, že môžem sama sebe uškodiť. No matka roka

0silvia0
19. mar 2019