Ako začať so záhradkárčením?

duskaf
30. mar 2008

Ahojte, kočky.
Hľadáme si záhradku, vlastne už to vyzerá na spadnutie, veľmi sa na to teším ako si vytvoríme oázu pokoja - ja, moja láska a naše tri deťúrence- Danko 6, Filipko 4, Veronka 3 mesiace. Už sa toho neviem dočkať. Milujem pestovanie, ale mám len také panelákovo - balkónové skúsenosti(ale napríklad môj citrónovník rodí krásne a mám aj banánovníky, figy). A aj keď môj svokor vyhlásil, že mne vyrastie aj metla, keď ju zapichnem do zeme, rada by som si nechala poradiť od Vás skúsených záhradkárok, lebo v tomto som úplný laik, poteším sa, ak mi pomôžete.
😵

etuska
30. mar 2008

Duska-ahooj/pozname sa z fora mamaaja,cudzie jazyky 🙂 🙂 🙂

duskaf
autor
30. mar 2008

Ahoj moja zlatá, ja som to tušila, že si to ty etuška a vieš aká som šťastná. 😀 😀 😀 😀

zuzkafuny
30. mar 2008

duska tak takúto radu by som prijala aj ja... čo sa týka rastlín vysádzaných do záhrad... 🙂

pacna
30. mar 2008

a co by si potrebovala zeleninu? 🙂

jeane1
30. mar 2008

aj ja sa rada pridám, ak možem mi sme si kúpili minulého roku záhradku a ja som totálny laik 😢 mne na rozdiel od teba duskaf zasa všetko bud vyschne alebo skape 😖 a to aj napriek tomu že sa snažím 😝 😀 takže každá rada mi je vítaná 🙂

duskaf
autor
30. mar 2008

zuzkafuny- uvidíš, že prídu majsterky v záhradkárčení, tak čakáme spolu.

etuska
30. mar 2008

Duska aj ja som stastna,ze sme tu nakoniec spolu 🙂 -je tu aj tema "English writing" ak by si chcela pospeakovat 😀

etuska
30. mar 2008

Baby,ja som svokre na Vianoce kupila knihu "Rok v biozahradke"a pri najbl. prilezitosti si ju asi preluskam.Su tam napr. info,kt. zelenina sa sadi spolu a kt. sa naopak neznasa.
Ja radsej pestujem kvety a bylinky 😉

jeane1
30. mar 2008

ja som posadila ešte min.roku tulipány a narcisy a každému už vyšli len mne ešte nie ☹ ale manžel vravel že sa už niečo vykukuje tak som zvadavá kedy 😀

bubulik
30. mar 2008