Je dobrá voľba študovať sociálnu prácu?

cecil36
9. apr 2013

Baby, kamoska chce ist na socialnu pracu na sv.Alzbetu. Ja na tejto skole studujem, ale iny odbor a odhovaram ju (ja s tym idem seknut). Myslite, ze na nieco tuto skolu vyuzije, ak nepracuje v odbore? Ak by aj chcela pracovat myslite, ze je realna moznost zamestnania sa? Dik za nazory.

danka79
9. apr 2013

vynikajuca otazka, aj mna to zaujima, ja sa uz dlhsie nad tym zamyslam,preco to tolko ludi studuje? je to take nenarocne studium? Pochybujem ze vsetci absolventi budu socialni pracovnici,pripadne dobrovolnici.Vsetko zle platene.. Ake je na to uplatnenie? Moj nazor je ze to to ludia studuju len kvoli titulu. Mylim sa?

dominika1988
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
katkaseiner
9. apr 2013

Neviem presne co sa tam studuje, ale ak aj opatrovatelstvo, tak by som v tom videla moznost podnikat... osobne si myslim, ze v tomto ma slovensko co dohanat.
Mam na mysli domovy dochodcov, ale skor take akoby luxusnejsie. Poskytnutie byvania, sluzieb ale za realny peniaz. Chcelo by to ale dost velku vstupnu investiciu.

mmio
9. apr 2013

Môj osobný názor je, že táto škola je dobrá tak akurát získať titul k inej práci, pretože trh je už presýtený sociálnymi pracovníkmi z tejto školy. Len u nás na východe je niekoľko škôl tohto typu, ktoré už dávno nemajú najlepšie referencie a takýto študenti sú iným skôr na smiech. Každý vie, ako to na týchto školách funguje.

tweetynkaa
9. apr 2013

osobne si myslím, že táto škola patrí medzi tie ľahšie zvládnuteľné...nevyštudovala som ju, tak je to odo mňa trúfale tvrdenie, ale uznajte, že s takou medicínou alebo právom sa to porovnať nedá ;) a v dnešnej dobe podľa mňa majú sociálni pracovníci uplatnenie, ale určite nie všetci, ktorí túto školu absolvujú...v tomto smere súhlasím s @danka79 , že to ľudia študujú najmä kvôli titulu.....pozor - nehovorím, že všetci! ale väčšina....

matozazzo
9. apr 2013