Malý strašne kričí a stále odporuje. Čo mám robiť?

katka159
9. mar 2011

Prosím Vás chcela som sa spýtať na názor, náš malý bude mať v máji 3 roky a absolútne nepočúva ,stále odporuje, nechce sa obliekať, neuveriteľne kričí a najhoršie je keď mu niečo nieje po vôli alebo mu niečo zakážem a nedovolím tak začne revať , všetko okolo neho lieta a všetkých pľuje. Je to normálne na jeho vek alebo by som mala vyhľadať odborníka pretože už nepomáha ani vysvetľovanie, ani napomínanie a už ani facky.

petusska
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
traktor
9. mar 2011

tema vhodnana diskusiu...skus poziadat admina 😉 ...ja len dodam...deti su rôzne...kazde si prejde obdobím vzdoru...ale facky nie su riesenim..

bodka13
9. mar 2011

presne ako píše traktor...tu treba diskutovať 😉
ste v období vzdoru...dieťa na všetko odpovedá nie a zásadne robí všetko opačne ako chceš ty/chcete vy....musíš byť trpezlivá a skúšať nové a nové metódy-skús vyjednávať=niečo za niečo,ale presne urči hranice aby aj drobec pochopil čo si môže dovoliť a čo už nie,ale musíš to aj dodržiavať! 😉 ....bitkou nič nevyriešiš ☹ u nás skôr pomáhala ignorácia,keď začali robiť krik tvárila som sa že nepočujem a neodpovedala som im,nechala som ich trochu vyzúriť-potom pritúlila a vysvetľovala a vysvetľovala a vysvetľovala...nebolo to jednoduché ale keď videli,že neustúpim pochopili 😉

nelynka18
10. mar 2011

moj maly ma 3 a pol a presli sme si tym tiez....este to sice pretrvava ale uz sa to da korigovat 🙂 nam pomohlo ignorovat a zase len ignorovat..... ked som vysvetlovala maly sa robil ze ma nepocuva a ked dostal reval este viac.....takze ked to spravi doma ide bez slova do izby a ked vonku tak ho bud zavrieme do auta(samozrejme sme pred autom) alebo mu poviem ze ho nepocuvam a to mu vadi 😀 ....takze skus ignorovat....niekedy je to na nervy a hanba ako svet ale mne to pomohlo 😉

lalus
10. mar 2011