Poraďte opatrovateľku deti v Nitre

mrauco
2. mar 2013

Potrebovala by som odporucit nejaku spolahlivu slecnu, ci pani k skoro 3 rocnemu drobcovi, nepravidelne, vecer, ci cez den na par hodin. Preto by som rada zistila, kde ste niekoho takeho hladali,alebo ci mate nejake dobre skusenosti s niekym konkretnym.

sisa1320
2. mar 2013

@mrauco Pekný večer prajem 🙂 Ja som študentka, študujem v Nitre a taktiež čakám bábätko, ale som ešte plne schopná venovať sa aj iným veciam kedže chodím normálne do školy 🙂 A ak by ste nemali nič proti tak by som sa aj rada podujala na opatrovanie, skúsenosti mám, pretože mám 3,5 ročnú sestričku, ide len o to, že rozvrh mám kadejaký, ak by sa to nejako dalo prispôsobiť a mali by ste záujem, tak som tu pre Vás. a myslím, že aj spoľahlivá som 🙂 je to už len na vás.

patkapa
4. mar 2013

@mrauco Dobry vecer,som 23rocna studentka priamo z Nitry.mam bohate skusenosti s detmi,pracovala som v detskom kutiku,chodievala som opatrovat do rodin a robila aj v jaslickach. ak by ste mali zaujem som k dispozicii.

klaudiaznr
14. júl 2013

dobry den...som mamicka dvoch dcer a s mladsou som na MD...mam v opatere jedno dievcatko...v pripade vasho zaujmu rada postrazim aj vasho drobceka 🙂 kludne ma mozete kontaktovat na 0905874229 a mozeme sa nezaväzne porozpravat...zatial dakujem a prajem pekny den... 🙂

ywetta
14. júl 2013

@sisa1320 , ahoj a kolko si beries na hodinu?

ywetta
14. júl 2013

@patkapa vasa hodinova taxa je kolko prosim?

mishu
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
katiusharova
21. okt 2013

Dobry den, som 20-rocna ruska studentra VS v Nitre. S pondelka po stvrtok som v NR, stvrtok az nedelu som v BA. Mam rada deti, mam prax v opatrovani. Rada by som pomohla 🙂 0907 798 415 🙂

brontofuzik
7. jan 2014

Milé mamičky🙂 ak by ste potrebovali opateru k Vaším ratolestiam, neváhajte ma kontaktovať, mám pedagogické vzdelanie a skúsenosti s opatrovaním detí🙂

veronikanikuska29
5. feb 2014