Neodporúčam obuv Lambert s.r.o, Žilina

27. septembra 2016 
ahojte mamicky, chcem Vas upozornit na predajnu Lambert . Ak nechcete prist o vase peniazky neodporucam nakup v tejto predajni. Vasa reklamacia skonci na sude. pri 4 reklamacii ma odporucili na SOI ,aj ked vedia ze SOI neriesi tieto veci. Maju za sebou pravnicku ktora vie co a ako. Nedajte sa nalakat krasne vyzerajucim TOVAROM nezodovada kvalite ani cene. Pristup pri reklamaci je naozaj otrasny. Neverila by som ze topanky za 4000 sk po tyzdni nosenia uz nikdy neobujem. Tak chcem aspon vas upozornit na sposoby spolocnosti ako si vazia svojho zakaznika. Znacka nie vzdy zodpoveda tej aka v skutocnosti je. Teraz uz nik neriesi odkial tovar pochadza. Prajem Vam viac stastia pri nakupoch a hlavne lepsie zaobchadzanie pri rieseni reklamacie. ahojte m.
13. mar 2009 o 08:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
ahoj matac, mozes prezradit kde je ta predajna?
13. mar 2009 o 09:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Ahoj ,v ZA maju 3 na nanesti dve a MAX.
13. mar 2009 o 09:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
moja reklamacia sa riesila v maxe.
13. mar 2009 o 09:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
aha, no dobre len aby som vedela kam asi nie, mozno ked zuri ta kriza tak su neochotni, SOI podla mna riesi tieto veci, neskusala si tam aspon zavolat?
13. mar 2009 o 09:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
ano volala som .ale ona riesi reklamacie ktore nie su prevzate a lambert rekl.prevzala tak uz len sud. nic ine nepomoze. SOI vie ako to tam prebieha. nie som sama kto sa bude sudit je nas dost! uz nikdy viac.aj susedka mi vcera o tom povedala ze u nich reklamacia neprejde lahko nikomu . ona to riesila na namesti. neuspela len ona nosila tie topanky pol roka a ja par krat.
13. mar 2009 o 09:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
matac a ta predajna sa vola Lambert?? taku som nevidela
13. mar 2009 o 10:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
ano Lambert.
13. mar 2009 o 10:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Teda ja som z tohoto šokovaný jak kaleráb z kapusty .Z tej predajne som si kv Košiciach kupil topánky 2 krát vo výpredaji , za skvelu cenu na kožene topánky, povedali mi že su poľske a musím povedať že po roku nosenia su doslova ako nove .a chodí sa v nich skvele. a to ich teda nosím takmer každý deň . Ako je to možne? Že bi záležalo od značky ? Ja som kupil Conhpol. a tuto značku som videl už vo viacerých obchodou mimo lambertu. Tak ja neviem ...
28. mar 2010 o 22:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja som tam dcére kúpila zimné topánky.Za 14 dní nosenia popraskali u podrážky. Reklamáciu zobrali, ale keď sme od nich chceli po 30 dňoch výsledok, vrátili nám neopravené topánky - akože opravené a keď sme povedali, že neprijímame takéto riešenie, tak nám povedali, že si máme zadať ďaľšiu reklamáciu. /Samozrejme na ďaľších 30 dní/ Pohrozili sme súdom a na druhý deň nám vrátili peniaze. Už nikdy viac táto predajňa!
10. apr 2010 o 14:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
No neviem ako vy,ale ja som s lambertom velmi spokojna...za rok tam nakupujem 4 pary topanok a ani jedny sa este nepokazili...
2. aug 2010 o 10:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
síce nie som žena, ale môžem vám napísať návod, ako sa postupuje pri vybavovaní reklamácie v lamberte. Moja manželka si tam kúpila zimné čižmy a na druhý deň už zatekali. Tak sme ich reklamovali. To už pani stratila úsmev ktorým nás obdarovávala pri kúpe tovaru. Po mesiaci sa nám dala avízo na prebratie tovaru (presne využila maximálnu reklamačnú dobu) Pri preberaní tovaru som žiadal o písomné stanovisko čo bolo opravované a akým spôsobom. To mi predavačka arogantne odmietla, vraj ona to nevie a ani ju to nezaujíma. (podľa lesku čižiem usudzujem že ani na žiadnej oprave neboli, iba ich dôkladne vystriekala aqastopom). Tak som jej oznámil, že odmietam prevziať tovar a volám SOI. Vraj môžem, že oni na to majú právničku a SOI nemá žiadne kompetencie. Asi si predavačka myslela že som taký naivný, ako je ona chytrá(alebo dobre vyškolená??) Samozrejme SOI konštatovala, že predajňa nepostupovala správne keď nevydala písomné stanovisko a ešte aj dostala pokutu. Čižmy sme prevzali aj bez písomného stanoviska, samozrejme zatekali, tak sa všetko zopakovalo : reklamácia, presne mesiac trvala "oprava", odmietnutie vydať písomné stanovisko,neprevzatie tovaru, SOI, znova pokuta. No a keď už sme mali dve identické stanoviská SOI o porušení zákona a reklamovaní tej istej chyby, tak sme žiadali vrátiť peniaze súdnou cestou. Súd nás ani nevolal, iba na základe písomných dôkazov vydal platobný rozkaz pre lambert na celú kúpnu sumu + percentá z omeškania (trvalo to viac ako rok) + súdne trovy. Lambert nám zaplatil všetko okrem súdnych trov. Tak som ich vyzval na úhradu ( napísal som im že asi im zlyhala kalkulačka, moja vypočítala niečo iné) a ak to neuhradia, tak posupujem prostredníctvom exekúcie. Nezaplatili, nastúpila exekúcia, zablokovanie účtov a následná úhrada.
SOI síce nemá žiadne kompetencie v rozhodovaní, ale ich stanovisko je smerodajné pre rozhodovanie súdu. Takže najskôr stanovisko SOI , najlepšie dvakrát a potom až súd.......
27. sep 2010 o 19:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (27)
@osmijanko
Vazeny p.osmijanko.Chcem Vam len pripomenut,ze predavacky nie su povinne z Vami riesit zalezitosti,tykajuca sa postupujucej reklamacie na SOI a nasledne na sud a exekuciu (neznalost zakona neospravedlnuje).
To sa riesi s veducimi predajni,alebo s majitelmi firmy a samozrejme s ich pravnikmi.
Co k tomu dodat,pokial by bolo cim nenej ludi ako ste vy,ktory za premokajuce cizmy sa idu sudit a pod.......
Je asi dobre,ze ste si nekupovali auto,byt,alebo napr.dovolenku......ako by to asi dopadlo,skuste porozmyslat.
A ked ste taky odvazny skuste napisat kde pracujete??????
26. nov 2010 o 22:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@matac
Vazena pani,ak nechcete prist o svoje peniaze,nedoporucujem nakupovat vobec.Reklamovali ste uz niekedy ponozky,ktore sa Vam roztrhali na druhy den,odpoviem za Vas......nie.
A preco,lebo su to len ponozky za 1euro.Tak potom o com rozpravate????
Ja mam skusenosti konkretne s predajnou Lambert v Kosiciach,len tu najlepsiu.
Kupil som si z tejto predajne letne topanky,mam ich uz 6 rokov,moja manzelka si kupila sice len sandale ,ale tiez bez problemou,po 3 rokoch ich stale nosi.
Ja sa chcem opytat,ako je mozne,ze sa Vase topanky po tyzdni nedaju nosit????
Ako chcete dokazat co ste s nimi robili......
Je najjednoduchsie prist do predajne a vykricat sa na predavacku,ktora aj tak za nic nemoze.
Precitajte si zakon SR o pravach,ktore mate vy,a ktore ma predajna.A hlavne si pozrite kolko veci mate doma a su vyrobene v Chine a pod...........
Skuste si kupit auto a po tyzdni ho odniest do predajne a povedzte Vasu originalnu a jedinecnu vetu .........
Neverila by som ze auto za 400000 sk po tyzdni vozenia uz nikdy nenasadnem.........
Radsej chodte na blsak a nakupte si co potrebujete,ale pozor na tovar,ktory nie vzdy zodpoveda tomu aky v skutocnosti je.....A na koniec ma napadla jedna otazka,preco sa stazujete na predajnu,na predavacky,preco viete len kritizovat vsetko.
Poculi ste sa niekedy ako sa spravate v predajni Vy?
Skuste porozmyslat.....








26. nov 2010 o 23:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
No pekne, ste ma teraz strašne potešili, lebo ma rozzúrili v ZA. V auparku predáva najväčšia "krásavica" bez výchovy a úrovne. Slečna podľa mňa nie je schopná predať ani jednu topánku!!!!!

má niekto prosím kontakt na centrálu?
Knihu sťažností nemajú a sl. mi nechcela dať t.č. na nadriadeného.

Pánovi v rokoch vynadala a papuľovala, nevhodne sa správala. Obsluha žiadna a chcela odo mňa aby som jej podala napäť topánky, ktoré mi zobrala zo skladu. Takto ma komandovala od pultu :D, chuderka!!!

ďakujem pekne

29. nov 2010 o 14:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@dusantana dost dobre nerozumiem Vasemu rozhorceniu, preco by pani nemohla reklamovat poskodeny tovar????? A ja som si ista,ze keby sa mi pokazilo auto za 400 tisic korun behom jedneho tyzdna (co sa stava),tak by som ho takisto reklamovala, vy nie?
A ako mozete vediet ako sa spravala,boli ste tam?????? Pokial jej pani predavacka odmietla reklamaciu,na ktoru ma zo zakona pravo,tak by som sa takisto rozculia. Niekdy moze byt tovar kvalitny, pokial predavaju viacere znacky,niekedy nekvalitny,to sa stava,preto existuju reklamacie, alebo naco potom tie reklamacie su,co myslite????? Vam keby odmietli reklamaciu,tak by ste sa s usmevom podakovali a cizmy za 4 tisic hodili do kosa? tak ste asi velmi bohaty, mate stastie.....ja by som si stala za svojim pravom.
29. nov 2010 o 19:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (10)
autor
ahojte ,je to uz trosku starsia tema ,ale vratim sa k tomu. nakoniec bola skutocne reklamcia pozitivne vybavena. ale az po presetreni. a viac tam topanky nakupovt nebudem ich pristup ju skutocne hrozny. tie topanky nie su skutocne lacne a tak som to aj brala zaplati za kvalitu obuv no opak je pravdou. polske topanky a talianske nalepky.
22. jan 2011 o 23:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
nikdy sa nespravam neslusne . vy ste tam bol ako mozete komentovt nieco ked nemate dostatok info. moj prispevok mal iba upozornit na luxusnu predajnu, ktora sa iba hra na luxusnu a v skutocnosti maju jednanie neprimerane , ak obchodnik chce predavat topanky nad urcitu sumu mal by sa spravt ako seriozny obchodnik ,ale nie ako trhovy predajca. na margo toho obchodu nie som sama kto ma take svele skusenosti s reklamaciou. no uz mi je to jedno nastasti uz je viecero moznosti po otvoreni novych OD
22. jan 2011 o 23:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@dusantana
pýtam sa sám seba : mám reagovať na takéto primitívne riadky, alebo nemám? No raz predsa len napíšem, nech si každý urobí svoj názor.....Takže pane (predpokladám že ste muž, oslovenie vážený mi akosi nejde, pretože si nemôžem vážiť človeka, ktorý píše nezmysly), po prvé, základy gramatiky sa učia na základnej škole, skúste sa tam vrátiť, možno sa ešte nejaké vedomosti nalepia.... " s kým s čím, z koho z čoho.....bez problemou??? problémov!!!! že by na vyhodze v Košicoch mali inú gramatiku????atď " .... po druhé, niekto môže aj spávať na "biblii" plnej zákonov, aj tak nezistí, že reklamáciu musí riešiť pracovník v predajni poverený majiteľom predajne.....ak majiteľ poverí smetiara, tak to musí robiť......ak je predavač v predajni sám, tak musí byť aj poverený vedením predajne, aj vybavovaním reklamácií.....po tretie, ak si kúpim topánky u číňana za päť eur, tak ich nebudem reklamovať, pretože musím vedieť, že za tú sumu môžem kúpiť akurát "funusky", ale ak si kúpim za sto eur, tak predpokladám že výrobca ich vyrobil pre ľudí na bežné nosenie a aj sa musia dať nosiť.... po štvrté, moju žalobu písala právnička a skonštatovala, že som postupoval ukážkovo pri vybavovaní reklamácie, napokon, súd mi dal za pravdu, takže som asi nežiadal nejaký nezmysel (neskúšajte sa so svojimi vedomosťami porovnávať so sudcami, nedopadnete najlepšie) ... po piate, ak bude ľudí podobných mne čo najmenej, tak potom si môžete niekedy kúpiť napríklad chlieb so zapečenou myšou vo vnútri... vy by ste nereklamovali, však? tak potom prajem dobrú chuť.....po šieste, aj auto som kupoval, aj reklamoval a čuduj sa svete, predajca závadu odstránil, ospravedlnil sa, podali sme si ruky a bolo všetko v poriadku.....po siedme, nenavážajte sa do ženy, ktorá chcela iba upozorniť na na neseriózny postup predajne..... po ôsme, otváram predajňu obuvi, "žabky- vietnamky" budem deklarovať ako zimnú obuv, nekúpite?
27. jan 2011 o 19:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (25)
aj ja mám nepríjemnú skúsenosť s predajňou v auparku v ZA, predavačka bola veľmi nepríjemná, arogantná, nebola ochotná priniesť na vyskúšanie viac párov topánok a nakoniec zo seba vysúkala vetu, že nemám "vhodný tvar nohy" na to, aby som si mohla kúpiť topánky nimi ponúkaných značiek...nemám už 20 rokov, kvalitnú obuv nakupujem už roky, mám rada aj kvalitné značky obuvy, viem však, že do tejto predajne a ani do ostatných predajní tejto značky už viac nevkročím...ešte sa majú veľmi veľa čo učiť napr. od obsluhy v predajniach renomovaných značiek napríklad v Rakúsku, ale aj iných krajinách...zrejme je to ich marketing , ako odradiť zákazníka...
30. mar 2011 o 10:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Ahojte... ako tak čítam tak predajna Lambert, nestratila svoje "luxusne" meno... Ja som si v tejto predajni kupila lodicky. Po mesiaci sa mi natrhli, tak som ich dala reklamovat. Reklamacia prebehla nad moje ocakavanie. Lodicky opravene a este aj v lehote. Parada!!! Konecne som si povedala, toto je predajna pre mna. Mam totiz velkost 35 a nie vsade sa dali zohnat krasne topanky a v mojej velkosti. (musim podotnut, ze tez maju lodicky krasnu striebornu stielku uplne zodratu - nevydzrala ani 1/2 roka) Ale aj tak som sa tam vratila opat a teraz som si uz kupila cizmy za 4000Sk (vtedy). Ale to bola osudova chyba. Cizmy, krasne!!!, mi zacali zatekat. Tak som ich bola reklamovat. Prijemny pristup mladej predavcky. O mesiac som si isla prevziat cizmy. Po2 mesiacoch sa mi vsak problem objavil opat. Reklamaciu mi vybavovala starsia pani, ktora vystupovala ako veduca predajne. V pohode sme opat reklamaciu vybavili. Po mesiaci som si prisla pre cizmy. Cizmy boli dolepene, spicka spucena a ocividne praca obuvnika bola odflaknuta. Tak som ich reklamovala hned na mieste - uz 3. krat.. Pani bola prijemna a spisovala papiere na vratenie penazi. Bolo obdobie pred vianocami a tak mi tam priatel kupil cizmy - krasne, lakovane za 5000 Sk!!!! Lenze kym sme vyberali cizmicky, pani namiesto spisania papierov o vrateni penazi spisala dalsiu reklamaciu. Ja som to hned podpisala v domnienke, ze je to tak ako sme sa predtym rozpavali. Ale moja chyba, ze som si to neprecitala... a presne tu sa zacala moja krizova cesta s Lambertom... kedze som podpisala dalsiu reklamaciu, druhe cizmy boli uz kupene, nic mi neostavalo len cakat zasa mesiac. Po cakani som sa vratila do predajne s tym, ze budem ziadat peniaze a pani "veduca" na mna spustila: Mate pravo ziadat peniaze, ale nie je to nasa povinnost. zacali natahovacky, neprijemny pristup, zvysovanie hlasu. Dokonca voala aj majitelovi a ten striktne odmietol vratit peniaze. A takto sme sa natahovali asi 20 minut. Pani bola neprijemna, drza, opovrhovacna, no hnusna osoba s hnusnym pristupom. Dokonca aj ked som hovorila, ze pojdem na SOI, tak jej to bolo jedno, "ved len nech idem!". No neskutocne!!! Tak som isla na SOI, ze sa domozem nejakej tej spravodlivosti. Ale nepochodila som. Samozrejme, nic voci tomu nemozu robi, mozu tak skontolovat len papiere ci je vsetko v lehote, ci su dobre vypisane, ci mi bolo dorucene oznamenie o vykonani reklamacie. a bla-bla-bla... medzitym som isla reklamovat aj tie druhe cizmicky - lakovane. to mi uz vsak prislo vyrozumenie od SOI, ze na zaklade mojho podnetu vykonali kontrolu a zistili 6!!! priestupkov, ktore sa dopustili voci mne. Presne tak 6 priestupkov. Reklamaciu lakovanych cizmiciek som mala vsak uz len jednu a ta skoncila vratenim penazi. Pravdepodobne na zaklade predchadzajucej skusenosti so mnou
A Tak mam cizmy, na ktore sa mozem pozerat doma, Ja skusenost s "luxusnym" obchodom. Lambert prisiel o klienta a veru by som si tam kupovala topanky casto, pretoze tovar je naozaj krasny. Ale tiez som sa dozvedela, ze ho vozia z Polska a vydavaju sa za taliansku obuv.
Takze mile damy, skusenost s touto predajnou je tiez negativna. Takze si to radsej rozmyslite, kym navstivite uvedeny obchod. A davajte si pozor na "veducu" predajne, starsiu, udrziavanu blondinu, lebo je to totalna mrcha...
A k prispevkom nad mojim... asi im to stoji za to, aby sa tahali po sudoch. Urcite to maju dobre spocitane. A najhorise na tom je to, ze nic voci tomu aj tak neurobi nitko... btw je to typicky kysucan!
19. aug 2011 o 13:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (3)
autor
@1falkenbach luxus nieco stoji len skoda ze u nas to zial funguje tak SOI o tom vie aj tak nic neurobia znamosti su znamosti
13. sep 2011 o 11:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
z Lambertu mam 11 parov topanok, nenakupujem topanky nikde inde! Je pravda ze su polske, ale kvalita je 100% co sa o inych vyrobcoch povedat neda... ( konkretne Baťa, GUESS)...
23. okt 2011 o 11:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mam taky pocit ze @dusantana je priamo zamestnancom, alebo majitelom menovanej predajne.. A teda, ked ja mozem povedat, maloktory polsky tovar je kvalitny a sudiac podla reakcii viacerych nakupujucich @inngridka, ty mi tiez prides ako niekto, kto chce ich akoze "kvalitu" zachranit aj s tvojim 1 prispevkom. Moj nazor: takychto rychlokvasenych podnikatelov je plne Slovensko. A pokial sa co najviac ludi dozvie ako sa spravaju k svojim zakaznikom, tak rychlo skrachuju... Ja mam podobnu skusenosti s predajnou bagger...takisto drze predavacky, majitel. Nakoniec pomohla SOI a reklamacia bola vybavena k spokojnosti. Ich list, ze ja ako zakaznik nemam mieru slusnosti a opovazujem sa reklamovat, mam odlozeny dodnes a pravidelne na rodinnych stretnutiach sa na nom smejeme..Zial podnikat dnes moze kazdy, no nie kazdy ma na to vlohy a spravanie...A preto humus treba oddeliť od kvality..a na to sme tu my: zakaznici
23. okt 2011 o 12:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (7)
Presne tak aj ja mám zlé skúsenosti s lambertom, čo sa týka prístupu aj vybavovaní reklamácii. Kúpila som si tam krásne čižmy za 5000 sk, samozrejme rátala som s tým, že to nie sú čižmy do nejakých kalamít ale skor len na chladné suché počasie. Vyskytol sa však iný problém ako zatekanie, bola som si dať vymieňať opätky a obuvník sa ma pýtal či ma náhodou nebolí pri nosení ľavá noha, zaskočilo ma to, ale nakoniec som zistila, že má pravdu opätok bol v topánke na krivo nasadený, doslova šikmo vybočoval s línie v akej by mal byť, čo je chyba, ktorá sa jednoducho nedá odstrániť nijakou opravou. Reklamáciu tu nejdem ani komentovať bol to otrasný zážitok. Môžem povedať, že okrem čižiem mám odtiaľ aj pár lodičiek a kabelku, ktoré sú našťastie v poriadku, ale niekoľko dobrých nákupov za samozrejme nie najnižie ceny nezmaže ten arogantný neprofesionálny prístup.
19. dec 2011 o 13:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja som s manželom začala nakupovať v Lamberte asi pred rokom.Najčastejšie v ZA Aupark.Zatiaľ to ešte nemôžem až tak hodnotiť,ale kedže sme tam už kupili viacero topánok,tak som od predavačky žiadala,či nedávaju vernostným zakaznikom nejake zľavy.Viem,že kamaratka tam kupuje a zľavy dostava,tak nechápem prečo nás odbila s tým,že NIE,a pritom to niesu njlacnejšie topánky a ked kupujete dvoje naraz,tak by nejaka zľavička potešila.Ved dnes už mám skoro z každej predajne kartičky na zľavy,.A v ZA v Auparku veru teda nemaju najmylšie predavačky.
3. jan 2012 o 14:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mám veľmi zlé skúsenosti s reklamáciou a prístupom predavačiek. REKLAMOVALA SOM KABELKU, vypadol mi šrobík z rúčky. Pri reklamácii som prosila, aby pýtyli výrobcu náhradný šrobík, ak by sa mi kabelka opäť pokazila. Priam odporným prístupom ma odbila, už viac si u nich nič nekúpim, čakám dlho na vybavenie rekjlamácie, dávajú si načas, sama predavačka mi povedal, že presne 30 dní. Otrasný prístup k zákazníkovi, vybavím rklamáciu a už nikdy viac. Je naozaj pravda, žeˇnedávajú zľavy verným zákazníkom. Doteraz som nakúpovala len u nich , Ale odporúčam v Žiline som našla predajňu obuvi v Maxe. Vojas-je kvalitnejšia a s lepším prístupom k zákazníkovi. Ešte pre info , v predajni lambert som kúpila kabelku za vyše 100 eur a nevydržala ani dva mesiace a pri reklamácii som zažila odporný prístup k zákazníkovi.
11. feb 2012 o 19:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Všetko čo tu opisujete je jednoznačne chyba predavačiek, vedúcich, majiteľov! Pretože oni dobre vedia od svojich dílerov odkiaľ obuv pochádza, kde sa vyrába! Robila som vedúcu obuvi nejaký ten rok. Predávali sme rôzne značky, medzi nimi aj Lambert. Lambert je poľský výrobca a podrážky sú talianske. Na túto značku sme mávali ojedinelé reklamácie. Neznamená to, že ak sa jedná o poľský výrobok, nie je kvalitný! To je iba taká hlúposť nás Slovákov! Málo kto vie, že Baťa už v skutočnosti ani neexistuje, už len ten názov a všetko sa vyrába v Číne! Keď mám porovnať reklamácie, pomer Lambert a Baťa, jednoznačne v tejto súťaží vyhráva Baťa z väčším počtom! Najhorší zo všetkých značiek však bol výrobca Imbyz.. Zo 100 percent 90 percent išlo na reklamáciu. Chceli sme mať v predajni aj lacnejší tovar, ale nakoniec po nejakých rokoch sme ho prestali brať úplne a nechápem ako sa táto značka môže predávať dodnes! Zas hlúposť Slovákov? Každý tovar keď príde do predajne, musí sa kontrolovať krabica po krabici! By ste neverili koľko chýb sa nájde pri tejto kontrole! Majiteľka bola zhrozená čo ju čaká, keď som ho išla kontrolovať! Nie jeden tovar komplet celý alebo väčšiu časť z neho sme vracali obratom naspäť k výrobcovi! No problém potom bol v tom, že sme keď sme potrebovali predávať, nemali čo ponúkať! Ale zas na druhej strane vyhli sme sa zbytočným množstvam reklamácii a zároveň sme aj zachránili výrobcovi meno! A v neposlednej rade, nesklamali sme zákaznikov, že predávame nekvalitný tovar! Všetko je ako vidíte začarovaný kruh, a všetko zo všetkým súvisí! Keby predavačky neboli zhnite a zdvihli zadky kým vyložia tovar najskôr ho skontrolovali, určite by nebolo rozhorčených také množstvo zákaznikov! My sme napríklad nikdy Lamberta alebo tiež veľmi kvalitné poľské topánky Cobra, nikdy nepredávali ako taliansku obuv!!! Ale to závisí od toho ako predavačky vyškolí majiteľ alebo kompetentná osoba a či je potom za svoj profesionálny výkon predavačka, vedúca aj dostatočne finančne ohodnotená!!! A už sme zas v tom kruhu! Nehnevajte sa, ale za to čo zarobia tieto ženy, nemôžete v žiadnom prípade očakávať lepšie výsledky! Či to je v obchode Lambert, Colins, Billa, Tesco, to je proste jedno... ( kruh)
23. jan 2013 o 11:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
osmijanko, sisaha - najskor koment pre vas. Co sa tyka nicku "dusantana" tak musim napisat, ze majitel, pripadne jeho brat sa vola dusan (uz si to presne nepamatam, ale mal som moznost osobneho kontaktu) ! takze preto asi taka silna kritika na vase komentare (hlavne osmijanko). Osmijanko - nie, ze by som vam, ako muz muzovi chcel lichotit, ale naozaj mate "kus" inteligencie a prehladu. V plnom zneni vasich komtarov s vami musim suhlasit na nie 100%,ale 1000%. Je smutne, ale musim sa priklonit do skupiny nespokojnych klientov..sme zo ziliny a zacali sme v 2008-2009 (nepamatam presne) nakupovat v prvej predajni Lambert, resp. ja ani nie, ale moja priatelka. Po roku a pol nakupovania, a to po prave nie najprijemnejs situacii jej konecne doslo to, co som jej od zaciatku hovoril ! na stupnici od +1 + 10 by som ja osobne dal -8 (tie 2body k dobru, aby to nebolo na -10 su za dizajn predajne a "prvotny lesk"). Nie je vsetko zlato, ktore sa leskne. Uzatvaram, ako nespokojny zakaznik a viac sme uz nenakupovali.
30. mar 2013 o 18:23  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Ja sa chcem iba pripojiť do diskusie, a tým snáď dopomôcť k tomu, aby si ľudia rozmysleli aké topánky a za koľko kupujú v tejto predajni. Ja som tam práve darovala 130 eur za čižmy, ktoré nie sú viac nositeľné. ZIMNÉ ČIŽMY z Lambertu sa mi najskôr odlepili na podrážke - zalepila som. Pravidelne mi premokali - povedala som si, že zrejme neznesú sneh. Ale keď mi raz premokli a zostali po nich čierne fľaky, koža popraskala, tak som sa rozhodla reklamovať. Reklamácia uznaná na opravu v predajni, vzhľadom na otrasný vzhľad. Po mesiaci mi prišiel už iba negatívny znalecký posudok s informáciou o zamietnutí reklamácie. Tak ako som si v novembri odnášala luxusné čižmy v luxusnej škatuli, tak mi teraz vrátili v sáčkovej taške fľakaté a popraskané nenositeľné topánky. Samozrejme nikoho nechcem obviňovať, znalecký posudok ide proti mne. Ale človek by zrejme nečakal, že topánka, ktorá je definovaná ako zimná, vnútri vyteplená, vždy naimpregnovanaá (krémom aj sprejom), nevydrží zimné počasie asi 2 mesiace. (A to som s nimi nešľapala v Tatrách). Takže Lambert - luxusná, predražená obuv - obuť asi do toho obchodného domu a vonku sa prezuť do normálnych topánok. Verím, že som posilnila slovenskú ekonomiku, párkrát sa zle vyspím a bude to snáď ok.
30. apr 2013 o 13:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja som u nich reklamovala 3x...avšak rodielne topánky...vždy mi reklamácie vybavili k mojej spokojnosti. Ešte mi aj zavolali, že reklamácia je vybavená a k tomu ešte v predtermíne.
21. aug 2013 o 18:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok