Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Ako dokrmovať umelým mliekom, keď materské nestačí?

oblivian
5. dec 2015

Ahojte,
mojej dcére nestačí materské mlieko. Ak už musí ťažšie sať, začne plakať, odťahuje sa a je nahnevaná.
Začala som ju preto kŕmiť umelým mliekom z fľašky. Na fľašu bola zvyknutá, lebo študujem externe, tak kým som bola v škole, manžel jej dával mliečko z fľaše (najprv odsaté MM, potom keď ho nebolo dosť, keďže som si už nevedela odsať, tak UM).
Na fľaši je maličká diera, ale aj tak z nej ide mliečko ľahšie, ako z prsníka.
Neviem ale, ako by som malú mala prikrmovať. Je hladná každé 2 hodiny cez deň, večer papá o 9-tej, potom "nasilu" ju nakŕmim o polnoci a spí ráno do 4/5/6/7-mej, kedy ako. Vždy ju dávam na prsník, ale cez deň s tým má niekedy problém, tak jej dám ešte aj UM z fľaše. Ale zakaždým vypije iné množstvo mlieka - podľa toho, koľko si predtým vypije toho materského...
Ako by som ju mala kŕmiť, aby som jej dávala dosť - ani menej, ani viac, ako potrebuje?
Ako ste to riešili vy, ak ste mali podobný problém?
Ďakujem za každú radu!
A ešte by som pridala, že pijem dosť, jem dosť, snažím sa piť a jesť veľa takých vecí, ktoré podporujú tvorbu mlieka; pijem čaj na kojenie, beriem senovku a benedikt; dcérka sa vie pekne prisať, ale keď jej mliečko neide tak, ako si predstavuje, tak po čase už nesaje tak, ako by mala...

oblivian
autor
5. dec 2015

* ešte by som chcela dodať, že toto u nás trvá už od konca 2. mesiaca a teraz má malá 4 mesiace a 2 týždne... a teraz som dostala aj menštruáciu - bude to ešte horšie? :(

ukulela
6. dec 2015

ja by som asi striedala - jedno krmenie prsnik, druhe cele flasa. alebo menej casto flasu,no cele krmenie. apodlanavodu - celu davku. ja som takto par dni davala posledne vecerne krmenie flasu, lebo cez den doslova "slopal" kazde dve hodky z prsa a posledne krmenie som mala pocit, ze to je uz vzduch. tak par dni mal um, kym sme sa nejako zrezimovali opat.
a po ms som v pohode kojila dalej.

zuzca30