Baví ma práca s deťmi a dejepis. Na akú vysokú školu mám ísť?

4. feb 2021

Ahojte žienky. Chcela by som sa spýtať, študujem na strednej škole a je čas keď si vyberáme na akú vysokú školu máme ísť. Baví ma práca s deťmi a hlavne dejepis, preto by som chcela študovať ako učiteľka dejepisu na základnej škole. Lenže je tu jeden problém, od malička ráčkujem (neviem povedať r), nie je to až také výrazné ale človek si to všimne. Myslíte že by ma to mohlo ovplyvniť v učiteľskej kariére respektíve či by vám vadilo keby vaše dieťa vyučoval učiteľ s touto malinkou rečovou vadou.
Ďakujem za všetky odpovede.

moonlight1210
4. feb 2021

na dejepise nie.

baccio
4. feb 2021

Myslím že pokiaľ by si nevyučovala slovenčinu alebo iný jazyk tak je to v pohode. Alebo ak by si chcela byt logopedička to by už bol trošku problém.

rdi
4. feb 2021

podla mna by to nemalo nijako ovplyvnit. Su aj take ucitelky, ktore rackuju a uplne v pohode.

autor
4. feb 2021

@baccio jazyky by som nechcela učiť žiadne. Skôr ten dejepis alebo geografiu

aurorastone
4. feb 2021

nie určite to nevadí, to sa nemusíš báť 🙂

oliviakatka
4. feb 2021

Spolužiak z gymnazia s rovnakým problémom v pohode vyštudoval učiteľstvo Dej.- geo. Myslim že aj pracuje v odbore kt. vyštudoval 🙂 Držim palce.

aurorastone
4. feb 2021

naša angličtinarka račkovala a pekne to "R" zakryla za výslovnosť a pri nemčine už dupľom nie je problém a franina tiež nie 🤷‍♀️...aj náš triedny račkoval a učil nás slovenčinu, nemyslím ze by bol nejaký problém aj pri jazykoch, a co sa týka prejavu a príprav na vystúpenia, a retoricke sútaže tak napríklad na našej škole sme mali na to speci učiteľku ktorá pripravovala decka... dejepis geo isto nie je problém aj keby si to R vôbec nevedela vysloviť 😊

hettinka
4. feb 2021

K dejepisu si nájdi predmet, ktorý sa vyučuje veľa hodín, alebo zo študuje menej ľudí. Angličtinu, matiku, alebo informatiku.
S DEJ-GEO sa asi moc neuživiš.

kristiii
4. feb 2021