Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Dvojročné pomaturitné štúdium verzus vysoká škola

1. feb 2021

Rozhodujem sa medzi týmito dvoma. Som na umeleckej škole a študujem vizuálnu komunikáciu. Po maturite chcem buď na Vš alebo na 2ročne pomaturitne.

2 ročne pomaturitné si chcem spraviť v Hámroch-odbor fotografia a grafika...s tým že sa neučim, iba vlastne praxujem...a získam titul Dis.

Keby chcem na normálnu výšku uvažujem Komenskeho pedagogická fakulta - vytvarne umenie a história. Titul bc, neskor phd. .....Čo sa podľa Vás oplatí viac?

katulastraka
1. feb 2021

tak podla toho co chces robit v zivote, ak chces ucit tak vyska, ak chces len fotit tak ti staci to pomaturitne alebo nic :D

vikusjk
1. feb 2021

Vysoka skola ti podla mna ponukne v buducnosti viac moznosti uplatnenia.

luciannka83
1. feb 2021

Jedno lepsie ako druhe....velmi male mozmosti uplatnenia v obore

misana84
1. feb 2021

Phd. získate po doktorandskom štúdiu...

tncka
1. feb 2021

Vyska je este dlha cesta a to phd.uz ani nevravim. Ale uplatnenie asi lepsie po VS. Ja neviem,chod na IT radsej 😅🙈

autor
2. feb 2021

@tncka nechapem prečo mi tu polovica odporučate niečo čo by ma nebavilo, do čoho sa nevyznam až tak... a k tomu ešte z umeleckej 😅 Ja chapem a som si vedomá že veľa ľudí umeleckú školu podceňuje ale keby ste vedeli koľko je roboty za všetkým a že vlastne umenie a dizajn je doslova VŠADE OKOLO VÁS (posteľ na ktorej spíte, produkty ktoré si kupujete, auto na ktorom jazdite, dokocnca aj toaleťak!!!važne všetko prešlo rukami dizajnerov, vytvarnikov)... tak by vám to všetko docvaklo,že to nie je len čarbanie čarbaníc a strata času, ..všetko na vas vplýva vizuálne a ani si to neuvedomujete! Aj nepatrné osvetlenie v interiéri má nejaký vizuálny účinok. Všetko sú to detaily, ktoré Vám spríjemnúju estetický ale aj praktický zážitok 🙂...žiadne uplatnenie? Uplatnenie je, len človek sa musí snažiť 🙂...a veľmi, možno viac ako ten ITčkar. Umenie fu bude vždy a stale...prečo ho neučiť?