Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Externé štúdium stavebné inžinierstvo?

fjury
1. okt 2018

DOnrý den nemá niekto skusenosťi zo stavebným inžinierstvom ING,extrerne študium ? mam 22 rokou a mam ukončenu školu operator stvebnej vyroby s maturitou. vdaka za každu radu

ja197
2. okt 2018

@fjury ahoj, ja študujem externe stavebné inžinierstvo, akurát končím Bc., čo konkrétne by ťa zaujímalo?

fjury
autor
2. okt 2018

@ja197 ahoj, kde študuješ externé? A ako často musíš chodiť do školy ked študuješ externé?

ja197
2. okt 2018

@fjury no začala som v Brne, pôvodne preto, že je tam externe zadarmo, ale pre mňa to bol masaker aj tak, lebo cesta autobusom mi trvala 9 hodín, takže niečo nenormálne a prednášky tam boli každý víkend, teraz som 4.rok v žiline, mám to 1,5h autom takže super, väčšinou máme prednášky celý jeden týždeň v semestri od 6 rána do 8 večera a plus k tomu ešte pár víkendov navyše za semester, okrem toho samozrejme každý rok niečo čo je úplne povinné absolvovať takže aj so skúškami sa toho nazbiera dosť čo vymeškám z roboty, chvalabohu ja si môžem hodiny nadrobiť robotou z domu...je toho veľa čo popísať, ak ťa ešte niečo napadne tak napíš, nech ti tu nepíšem niečo čo ťa nezaujíma 😊 len pre doplnenie, nezabudni že na ing na stavebnej je 4+3 roky, takže o 2 viac ako normálne a stavebná externe je akože riadny brutál, to ti píšem z vlastnej skúsenosti 😊 treba si to poriadne premyslieť a počítať s tým že z roboty rovno budeš makať na zápočtoch a zadaniach, nieje čas sa ani poriadne na skúšky učiť lebo sa to dá stíhať len veľmi ťažko 😊 my sme začínali 90 spolužiaci, zostalo nás 8 😊

fjury
autor
2. okt 2018

@ja197 tak ja robím stavbarčinu asi 3 roky a mam problemý s chbticou a už mi ju neoporučaju tu robotu, a chcem ostať v tejto sfere sravebnístva tak preto rozmyšlam externe si urobit ING , len sa obávam že neviem či to zvladnem :(

ja197
2. okt 2018