Externé štúdium - učiteľka v MŠ a vychovávateľka

25. sep 2022

Zdravím všetkých, veľmi by som chcela pracovať ako učiteľka v škôlke. Práve študujem školu úplne iného zamerania, pretože som pred tým ešte nevedela, že by ma toto bavilo. Prestupovať z tejto školy už nechcem, tak mám takú otázku.
Dá sa tento odbor študovať externe? Viem, že je dvojročné pomaturitné štúdium, ale mňa zaujíma či sa dá študovať normálne 4 roky, lenže externe. A tak by som vlastne študovala tú školu na ktorú teraz chodím denne a túto externe (ak by ma prijali). Dalo by sa to?

kuba_art
25. sep 2022

Chces strednú školu alebo vysokú? Pokiaľ strednú tak si myslím, že na Slovensku na to nie je systém spravený aby to šlo ale.pokiaľ máš namysli vysokú tak vieš súčasne študovať 2 školy bezproblémov, prípadne keď budeš mať bakalára tak si vieš dorobiť DPŠ čo je podľa mňa viac výhodnejšie priateľka si to robí tento rok končí aj školu aj toto DPŠ a už pracuje normálne v škole ako vychovávateľka

autor
25. sep 2022

@kuba_art
Mám na mysli strednú školu. Práve chodím do 2.ročníka. Tak skúsim potom to pomaturitné... Díky za odpoveď

luccija
25. sep 2022

Staci Ti spravit externe 2 r pomaturitne

nikto2234
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
veronika3110
26. sep 2022

Stačí to aj 2 roky pomaturitné, ale budeš mat naozaj nízky plat…
Externe sa študovať dá, trvá to 4 roky, samozrejme až po maturite, keďže to je VŠ a aj plat je vyšší, keďže budeš mat titul

autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
autor
29. sep 2022

@veronika3110 Ale tam sú oveľa ťažšie prijímačky, nie?

veronika3110
29. sep 2022

práveže vôbec.. na strednú pomaturitné sa robia talentovky (hudobná, literárna...) a na VŠ sa nerobí nič, len výsledy zo štúdia....a kedže ide o externé štúdium, ktoré je platené, väčšinou vezmú aj viac ľudí ako pôvodne chceli...
teda podľa toho na akú školu by si šla... každá môže mať iné podmienky a niekde aj VŠ robí prijímačky