Trestné právo hmotné - téma

kika1603
24. feb 2021

Ahojte... neštuduje tu niektorá právo a máte nejak spracovanú tému trestné právo hmotné? Na nete takmer nič není a knihy mi je zbytočne kupovať...len potrebujem túto tému spracovať.Bola by som vám vďačná 🙏🙏🙏🥰

duracellko
24. feb 2021

to je zase nejaky hlupy vtip? si vysokoskolacka, tak studuj ako sa patri

nelca84
24. feb 2021

@kika1603 o knizniciach si nepocula?

sisa_s
24. feb 2021

Spoluziakov nemas? U nas vsetko koluje v rocnikovej skupine, vsetky mozne materialy, pomahame si stale...

diamand2326
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
kika1603
autor
24. feb 2021

Blbé komentáre si nechajte....ja právo neštudujem,je to len predmet na ktorý mám spraviť jednu prácu...ďalej s právom nič mať nebudem...ja som prosila tie ženy, ktoré mi pomôcť môžu...mohli ste to ignorovať a riešiť si vlastné problémy. A nie do knižnice sa nechystám keďže sú zatvorené a je situácia aká je....@duracellko nebojte, študujem ako sa patrí...😊😊😊😊

diamand2326
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
kika1603
autor
24. feb 2021

@diamand2326 Ďakujem, pozriem 🙏😊

malinoismum
24. feb 2021

... že ja som si nepočkala na dištančné štúdium keď som písala rigoróznu 🙄🙄🙄

kika1603
autor
24. feb 2021

@malinoismum si myslíte,že teraz to je jednoduchšie? To teda není..😊😊

malinoismum
24. feb 2021

@kika1603 no neviem to porovnať pretože ja som nikdy nepovažovala kupovanie právnickej literatúry za zbytočne - práve tam je totiž veľa tem...
Skús od Záhoru čo to popozerať..

duracellko
24. feb 2021

@kika1603 a s internetom pracovat nevies? kto chce, najde. predstav si, ja som studovala, ked nie ze internet nebol, ale boli len pevne linky a ziadne mobily, ako som len mohla prezit?! a ver, ze tak, ako ty, ze urob za mna, takto toto nebolo. teba nelutujem, lutujem tuto krajinu.

duracellko
24. feb 2021

@kika1603 a netrep, ze nie su otvorene kniznice, vypozicne sluzby funguju, mozes sa do databazy prihlasit aj cez internet, len to by si musela pohnut rozumom a zadkom.

kika1603