Ako sa dať vybabrať pri reklamácii kočíka

alta
24. mar 2010

Ahojte, aj vy mate taku otrasnu skusenost ako ja? ☹ V aguste minuleho roka sme kupili JOOLZ one prime - v kamennej predajni - nie cez internet. Cena len za sportak s plastenkou - 530,- € po zlave - teda dost drahy spas. Kociarik nadherny, moderny, super manipulacia - aj ked je sportova sedacka mensia, (nakoniec sme boli spokojni aj v zime s fusakom - teda tych par dni....). Ale uz po mesiaci nam zacalo prave velke koliesko pukat a cinkat a piskat a to velmi nahlas. Dali sme ho na reklamaciu, majitelka predajne nam dala za pravdu, ale dovozca Babygroup cz nepocul nic, vraj ho premazali a nemam ho pretazovat a vlacit v nom tazke nakupya hojdat ho do stran 😠 To ma tak dozralo, ze som im napisala. Velmi sa mi ospravedlnili a navrhli vratenie kocika alebo vymenu podvozku. Ja som kocik nechcela vratit, tak som navrhla, ze este sa povozime a uvidime. O par dni bol problem spat, dalsia reklamacia. Kvoli tomu, ze sme boli skoro 2 mesiace bez kocika - museli sme kupit dalsi 😖 No a odpoved opat negativna, aj ked reklamaciu uznala aj majitelka predajne. To mi uz napisal aj servisny technik. Z mailov manazerky aj technika bolo jasne, ze som klamarka a podvodnicka !!! Oni nic nepocuju, kociar je v poriadku. Ale kedze sa v nakupnom centre za nami obzerali kvoli tym zvukom ludia - tak to asi v poriadku nebolo. Ked mi ho druhy krat poslali premazany a bez zisteni zavad, skusili sme ho po snehu. No a to bol vrchol - uz piskali obidve kolieska. Dalsia reklamacia a to som uz ziadala vratenie penazi. A to vraj nie je mozne, lebo technik nezistil ziadnu zavadu. Super nie? Ale pre spokojnost zakaznika vymenili cely podvozok !!!! Co vy na to ? Otrasny pristup. Ked mi kocik poslali po treti krat naspat, pekne som ho zabalila a odlozila do satnika - uz ho nechcem ani vidiet. No a este perlicka - som vraj jedina na SK a CZ kto sa na tento kocuiar stazoval - to je argument co? A medzi inym mi manazerka napisala, ze JOOLZ zmenil dodavatela konstrukcie - preco asi? Tak ak mate peniaze navyse a chcete sa poriadne rozculit - kupte si vyrobok, ktory dovaza tato firma!!!

viwien
24. mar 2010

Alta super prístup 😠
A čo v tom obchode čo si ho kupovala? Pokiaľ to majiteľka uznala nemala snahu to viac riešiť?

berus222
24. mar 2010

my sme tiez boli reklamovat kocik 2x este pred narodenim maleho. 😀 nefungovala brzda. ked sme tam prisli (asi 15 km od nas), tak sa zahadne opravila a zase sme si kocik odviezli domov. na druhy den sa nam to podarilo vyreklamovat (uz nas predavacka spoznala) a vybavila nam vymenu celeho podvozku. asi po druhom nahodnom odskusani brzdy zase neisla. skoro ma porazilo. uz sme reklamovat neisli. vzdy ked to nefungovalo, nastriekali sme tam silikonovy sprej a brzdil ako divy.

alta
autor
24. mar 2010

😒 No Viwien - ved prave - cele to bolo take cudne. Mna predsa nemusi zaujimat nejaky dovozca. Ved uz len to , ze sme boli nuteni kupit dalsi kocik pocas vybavovania reklamacii 😠 😠 😠

eimiky
24. mar 2010

alta a kde si kupovala kočík? Ak nechceš zverejniť, tak napíš do IP. Veď to, že teba dovozca nemusí zaujímať,ty si kupovala kočík v obchode a oni by si to mali vyriešiť z dovozcom a nie ty 😝

sisaha
25. mar 2010

Alta, mas doma tri reklamacne listky s reklamovanou tou istou zavadou. Teba nemusi zaujimat ake argumenty ma dovozca. Ty si si kupovala kocik v obchode, nie u dovozcu. Ak ti majitelka obchodu odmieta vratit peniaze, s usmevom na tvari jej povedz, ze nielen ze budes medializovat nazov jej obchodu, ale das podnes aj na SOI a este aj strati klientov a ci jej to za to stoji. Ak ona sama uznala, ze kocik piska, je v jej pravomoci, aby ti peniaze za neho vratila sama a ona sa moze s dovozcom natahovat. Ak ochotna nebude, ako som povedala, kludne napis meno obchodu + meno majitelky + daj podnet na SOI. Pripadne ak sa ti chce, mozes dat kocik preverit znalcovi a sudit sa. Bohuzial, dnes si obchodnici myslia, ze nie je nad nich. Hlavne tí slovenskí. Ja kupujem vsetko v zahranici. Nemam problem s reklamaciami. Tam vybavia vsetko na mieste, len aby bolo ich dobre meno zachovane. Ako porovnanie cien mozem iba uviest. Moj kocik (Maxi cosi) - hlboka vanicka, sportak a autosedacka maxi cosi citi, stala komplet v nemecku 300 eur.

mark33
25. mar 2010

sisaha len ta poopravim ze musi mat tri krat reklamovanu tu istu zavadu ale aj uznanu, ak jej ju vyrobca neuznal, potom sa to nepovazuje za dôvod vratit peniaze.. to by si potom mohol kadekto tri krat nieco zreklamovat aj nepravom a ziadat vratit peniaze.
no nemyslim to v zlom 😉

alta
autor
25. mar 2010

No veď práve, ja som sa informovala aj na SOIke a povedali mi, ze ked som sa podpisala pri prevzati kocika po reklamacii - tak som vlastne so vsetkym suhlasila. No a ked ten kocik nemal ziadnu vadu - preco by mi len tak menili cely podvozok????

alta
autor
25. mar 2010

A to som este neuviedla, ze slnecnik sa zlomil po 3 pouzitiach, tak mi poslali novy a sietka proti hmyzu, ktoru som kupila spolu s kocikom v auguste vobec nepasovala na sportak, po mnohych urgenciach a roznych variantach odpovedi od : ze mam stary model stiesky, ze mi to vymenia az po - ved sietka je len k vanicke, hoci na foto vyrobcu je aj na sportaku. Tak im trvalo cca 3 mesiace kym mi za tu sietku vratili peniaze. Takze naozaj SUPER firma - myslim dovozcu. 😒 Tak teraz skladujem cca 600,-€ (kocik + doplnky) v satniku. 😠

sisaha
26. mar 2010

podla mna, ked naolejovali kolieska a kocik vratili ako vyreklamovany, tak vadu uznali, nie? Hoci sa vyjadrili, ze je to neopodstatnene. Ale takto by mohla postupovat kazda firma, ze nic neuznaju a zakaznik daj sa vypchat. Ked ti to uznala majitelka, je v jej zaujme ti vratit peniaze, napriek tomu, ze vyrobca je hluchy. Este by si mohla spolu s kocikom im poslat na reklamaciu aj DVD s nahravkou piskania kocika...
My sme reklamovali kozenu aktovku u jednej firmy, ktora ma obchody hadam po vsetkym vacsich mestach - nablýskané výklady a tiez to vyreklamovali, ze sitie sme si rozparali sami.. tiez 3x ta ista zavada. Poslali sme fotky aktovky na SOI spolu s listom a ked to zacali presetrovat, firma v tichosti poslala sekom peniaze späť. Ziadne ospravedlnenie, nic. A to keby ste citali ich list..vraj my ako zakaznik, nemame uctu k obchodnikovi...🙂.To uz kde sme? Ze sme si vobec dovolili reklamovat nekvalitnu pracu.. NO ale aby som sa vratila k podstate. Chod to reklamovat este raz aj s tym DVD-ckom, ak ti znova daju odpoved ze je to neopodstatnene, na vyjadrenie k reklamacii dopis, ze s tym nesuhlasis a ziadas o vratenie celej ciastky s tym, ze pokial ti to nevratia, budes si skodu uplatnovat v obciansko pravnom konani. Neboj sa, na nich treba tvrdo. a toto povedz aj majitelke, ze 600 eur nevyhodis do vzduchu, kvoli takym "partnerom" s akymi ona spolupracuje a preto by si aj ona mala zvazit, ci jej stoji za to, ze to budes tahat dalej a bude sa prepierat jej meno. Ale kludne bez emocii. Pokial ma majitelka stipku rozumu, vrati ti sama peniaze a vadny kocik si s dovozcom vybavi sama, bez tvojej ucasti.

alta
autor
26. mar 2010

Dakujem Sisaha za Tvoje rady, ale kedze oni my uz vymenili cely podvozok a ja som kociar prevzala - uz nemam co natocit ☹ Skusim este zajst za majitelkou, ale nevidim to nejako slavne. Dala som sa oblbnut ako male decko - a to sa mi veru nestava.

minitrouble
26. mar 2010

alta - a teraz ti to uz nevrzga? alebo teda aku vadu ma momentalne ten kocik? lebo mna tiez napadlo natocit to cele na DVD a poslat im to aj s tym....a teda kvoli 600euram by som naozaj napisala aj na SOI ...to zase neni az tak malo penazi cize by som si to nechala aj niekym inym posudit 😉 🙂

mark33
27. mar 2010

sisaha to, že naolejovali kolieska a kočík ti vrátili vôbec neznamená že by ti boli reklamáciu uznali lebo väčšina výrobcov odporúča kolesá mazať a čistiť po každom použití aby sa predišlo problémom. A pískanie kolies výrobcovia väčšinou odôvodňujú preťažením kočíka, takisto ak sa preťaží nákupny kôš tak kočík začne pískať a vrzgať a pritom môže byť nový

alta
autor
27. mar 2010

mark33 - ved prave, ze moj syn ma 10kg a nikdy nenosim nakupy v kociku - takze o pretazeni nemoze byt ani reci 😒 Minitrouble - novy podvozok je v poriadku a pochybujem, ze by mi dali len tak novy, ak by tam skutocne nebola ziadna vada. Nie je predsa normalne, aby po par pouzitiach kocik takto hlucne piskal a pukal. No a na mazanie kolies sme minuli cely specialny spray a ani to nepomohlo. Takze zaver: kocik je po vymene podvozku OK, akurat, ze sa mi sprotivil 😖

minitrouble
27. mar 2010

alta - tak ho predaj a kup si iny ...podla mna ho budes vediet predat za velmi slusnu cenu, kedze mas nan aj zaruku ...jasne ze nieco na tom prerobis ale zase cim skor ho predas tym si mozes zan pytat viac 😉 😎
a kup si kocik ktory ma najlepsie recenzie co sa tyka kazivosti. ale aj tak je to aj o stasti na aky vyrobok natrafis 😖

alta
autor
28. mar 2010

minotrouble - mam ho v ponuke na predaj na MMB ID 22292, ale nemam chut predat v podstate novy kocik za nizku cenu, takze uvidim. A naozaj je to o stasti, lebo aj ta najlepsia znacka moze mat obcas problem. Zvysok vsak zavisi od pristupu predajcu a dovozcu alebo vyrobcu.

dominikamiklosova
13. dec 2010

Ahoj, potrebovala by som poradit ohladom reklamacie kocika.. 1.10.2009 sme kupili kocik Brevi 3-kombinaciu v obchode PRE DETI v Ba, asi po tristvrte roku sme ho dali reklamovat, pretoze sa nam zasekavali predne koliecka- vratili nam ho sice opraveny(na ich na naklady) ale reklamaciu neuznali, vraj sme si to pokazili sami tym, ze ked ho skladame nezabrzdime koliecka do rovnej polohy, co je blbost, ale povedala som si ok, sak je to opravene..co ale cert nechcel, kocik sa nam zacal zasekavat opat, tentoraz aj zadne a este sa k tomu pridala aj strieska- chcete aby clonila, no ona padne az k madlu. esteze nam zapozicali kocik. dnes mi volali, ze mi reklamaciu neznavaju- opat- ze tam nie je ziadna zavada- stieska nepada a kolecka su v poriadku, bez znamok zasekavani. pan opravar mi napisal odkaz ze kocik je do 15kg a nie viac, takze ho nemam zatazovat.Druhykrat neuznana reklamacia. Samozrejme som ho neprebrala aziadala som vymenu koliecok a striesky.. Poradte mi prosim, co mam robit????

borisbobo
15. feb 2011

Ahojte, potrebovala by som poradit. Kupila som si kocik znacky Casualplay S6, hned pri prvom pouziti som zistila, ze kocik taha velmi do lavej strany. Musela som ho uplne pevne drzat, aby siel rovno az ma plecia a ruky boleli. Pouzivala som ho necele 3 tyzdne a tiez som zistila, ze predne kolieska su krive a moc sa hybali az som mala strach, ze sa vylomia. Jedno koleso bolo vyssie ako druhe a nepriliehalo na cestu. Tak som ho isla reklamovat. Majitelka predajne mi slubila, ze do 10 dni mi poslu nove predne kolesa, ale tie stare najprv musia poslat na reklamaciu, to znamenalo, ze budem 10 dni bez kocika. Ked som na majitelku velmi naliehala, aby mi dala nahradny kocik, tak mi ponukla pre jednomesacne dieta sportovy kocik v dezolatnom stave, co som samozrejme odmietla. Po 10 dnoch som sla do predajne, kde som si kocik zakupila a majitelka mi zdoraznila, ze musim pockat 10 "pracovnych" dni. Nahnevana som odisla z predajne, a povedala som si, ze okej, pockam, co ine mi ostava. Po 10-tich " pracovnych" dnoch som sa vratila do predajne, stastna, ze budem mat konecne kolieska a mozem moj krasny kocik " prevetrat" no nestalo sa tak. Majitelka mi oznamila, ze este musim pockat do konca tyzdna (v predajni som bola v utorok). Som si vedoma toho, ze reklamacia trva 30 dni a nie 30"pracovnych dni". Bohuzial majitelka predajne nema jasno ani v tychto veciach, tak neviem ako moze prevadzkovat predajnu.Tak cakam co sa bude diat. Neviete mi niekto poradit ako postupovat, aby mi vratili peniaze, pretoze nie kazdy ma peniaze na novy kocik a zas nie preto som vyhadzovala 700€ , aby som bola mesiace bez kocika a neustale ho reklamovala.
Dakujem a cakam skoru odpoved.

mimisk
15. feb 2011

@borisbobo bohuzial pri tomto sa nedá nič robit majitelka postupuje podla zakona , na reklamáciu má 30 dní, peniaze sa vracajú az po tretej reklamácii na tu istú zavadu

aliza
15. feb 2011

@borisbobo mimisk ma pravdu, maju 30 dni lehotu a peniaze sa nevracaju. Ja som sice kupovala omnoho lacnejsi kocik, tiez mi to tahalo do jednej strany, kolieska isli tak divne krivo, tak som to reklamovala, zobrali mi kocik, na celych 30 dni, nahradny kocik mi nedali a po tejto lehote mi oznamili, ze ziadnu zavadu nenasli...tak som si zobrala kocik, pouzivala dalej a neskor ho predala.