Boli ste spokojné s vyúčtovaním za rok 2007?

maca793
7. jún 2008

ahojte, chcem sa opýtať, či ste boli spokojné s ročným vyúčtovaním za rok 2007. ja som bola nadmieru spokojná.

emyly
7. jún 2008

ahoj, aj ja som bola spokojná, prvý krát bol preplatok 🙂

kosicanka1
7. jún 2008

tak my mame nedoplatok 11 tisic, uz sme sa aj trosku pochytili, ale rozvadzat sa nebudeme 😉

claudinka
7. jún 2008

ja som tiez spokojna, som mala preplatok cca 11 tisic, ale ja som studentka.. a este nejsom na materskej..

briluxina
7. jún 2008

ahoj ja som spokojna nebola, prisiel mi nedoplatok cez 7 tisic a to iba preto lebo mi znizili zalohovu sadzbu o 1000 korun mesacne kvoli tomu ze som mala vysoky preplatok minuly rok. Nejak to ale zvladneme. 🙂

bibinka
8. jún 2008

spokojnosť 😉 , kúpime resp.doplatíme si zato novú kuchynskú linku 😀 😀 , sa vytešujem.

v našom paneláku mala jedna soc. slabá roina 33 tis. preplatok- ale tí tak šetrili, že na vodomeri s teplou vodou mali 0. a samozrejme vôbec nekúrili 😒 . si to neviem predstaviť, tri malé deti, chladničku nemajú zapnutú....

emjee
8. jún 2008

aha, ja ze o zdravotnom vyuctovani je tema a tu cosi o inom
ja som spokojna 😀 ziadne vyuctovanie sme nedostali

iwuskaaa
8. jún 2008

My by sme mali mať dve vyúčtovania, keďže sme sa vlani sťahovali.
V terajšom byte nám prišiel za tri mesiace preplatok cez 4 tisíc a z pôvodného bytu stále vyúčtovanie nemáme, aj keď je na to zákon - do konca mája ho musí každý obdržať. Zajtra som tam už naštartovaná ísť a urobiť také poriadky, že si ma zapmätajú navždy 😠 😠 😠

bzuco
8. jún 2008

ivi...my sme sa tiež sťahovali a máme 2 vyúčtovania 😉

martina.d.
8. jún 2008

my sme mali preplatok, 16 tis. ale to aj za to, že platíme vyššiu zálohovú platbu. Vlastne sme si časť preplatku našetrili 😀 . Stále lepšie ako by sme mali doplácať!!! 😉

briluxina
8. jún 2008