Dokument o pôrode "Orgasmic Birth" - v Košiciach

sashka.mst
22. jan 2009

Ahojte tehulky, som študentkou masmediálnej komunikácie a mamičkou 19 mesačného anjelika. To ma viedlo k tomu, že som si za tému diplomovky vybrala Tehotné ženy a média a chcela by som v nej dokázať, že žena vie správnym prístupom k informáciam docieliť nádherné tehotenstvo zavŕšené spokojným pôrodom. V rámci toho robím niekoľko výskumov. Jeden už prebehol dotazníkovou formou a ten druhý je premietanie dojímavého dokumentu o pôrodoch očami medicínsky vzedalných odborníkov a autentickými pôrodmi jedenástich párov. Ja som už dokument videla a som z neho nadšená. Myslím si, že každá žena, ktorá ho uvidí, uverí vo vlastnú silu porodiť a nielen to - porodiť tak, aby bola so svojím pôrodom spokojná. Premietanie by sa mohlo zúčastniť u nás doma, alebo keď nás bude viac, objednala by som miestnosť v Dobrej čajovni. Mojou prosbou na vás by bolo, aby ste za závesom (čiže vás bude vidno len ako čiernu siluetu na bielom plátne povedali na kameru, ako vnímate pôrody zobrazované médiami pred premietaním a po ňom). Mám vlastnú premietačku. Tak máte niektorá chuť? 🙂

geegee
22. jan 2009

ja len tak odveci...su rozne porody a podla mna sa neda povedat, ze porody niekto vnima jednoznacne pozitivne alebo negativne...tazky porod vnimam inak ako moj lahky a rychly, inak to bude vnimat zena pred porodom, inak zena po porode...a to je len podla kriteria lahky-tazky, resp. odrodene-neodrodene. Da sa vobec taka vec ako je vnimanie porodu zjednodusit na nejaky pocit, ktory v nas vznikne po uvideni cudzieho porodu? 😅 A ani si nemyslim, ze po uvideni filmu kazda zena uveri v silu porodit. Ak by to bolo take jednoduche, tak tie filmy by tehotne pozerali den-noc.
...drzim palce vo vyskume, viem ake je tazke zohnat respondentov, sama som tym parkrat presla 😉 Len mi nedalo zareagovat 😅

geegee
22. jan 2009

zareagovat chcelo byt nezareagovat 🙂

sashka.mst
autor
22. jan 2009