Facebook. Čo všetko sa dá na ňom robiť?

ivush
24. sep 2008

Ahojte maminky, tak mi napadlo otvoriť túto tému, keďže si myslím, že mnohé z vás fičíte aj tam...Ja som tam začiatočník a celkom rada by som uvítala nejaké rady, skúsenosti a názory čo zaujímavé ste tam objavili, čo všetko sa tam dá robiť okrem tých základných možností - ako sú trebárs kontakty s priateľmi a pod., ktoré človek objaví ako prvé... 🙂 😵

pindula
24. sep 2008

ivush...ja som stara facebookacka...ale toho je tam tak vela na objavovanie....si musis prejst sama...invitovat new friendov a sama dojdes co vsetko sa da s nimi robit 😉

ooo
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
deina
24. sep 2008

Ja ho zatial pouzivam na albumy, ale tiez som tam nasla par znamych, o ktorych som davnejsie nepocula. 🙂

zuzidr
24. sep 2008

ahojte,aj ja som tam asi mesiac,tiež len kôli pár známym,ale pár som ich tam už našla,čo som dlho nevidela,a niekedy som z toho mimo,všeličo mi tam chodí,vidím že je tam toho strášne vela na objavovanie,ale kedže anglicky moc neviem je mi to na dve veci 😠

ooo
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
ooo
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
ivush
autor
24. sep 2008

no baby, ale ako sa tam k tomu množstvu aplikácii viem sama dostať ? 🙂

claudinka
24. sep 2008

napodobne.. furt nervacim, ze to je cele v anglictine.. kludne to mohlo byt po slovensky 😀

danuska24
24. sep 2008

ja som sa akurat zaregistrovala a mam to v cestine - automaticky mi to tak otvorilo

claudinka
24. sep 2008

to naozaj???

ivush
autor
24. sep 2008

ja práveže anglicky viem, čiže s tým problém nemám, len neviem ako sa na tie veci proste preklikať, dostať...chcelo by to nejaký manuál 😀

claudinka
24. sep 2008

tak to hej.. ak nejaky najdete, nehanbite sa s nim s nami podelit 😀

ooo
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
ivush
autor
25. sep 2008