Fotolab a internetové objednávanie fotografií

najjulinka
6. dec 2008

Som zúfala... den, noc som strávila výberom fotografií, ktoré dáme spraviť a teraz mi to nechce vziať... Pokušam sa cez fotolab... Dopracovala som sa raz až ku košíku... začalo naťahovať.. pol hodinu čosi robilo a nič... Teraz už 5 hodin sa snažim to skusiť znova a neviem ani svoj výber presunut u nich na stranke z jedneho okienka do druhého ☹ 😢 😢 😢 Ako to mam spravit? Prvýkrát som sa na to dala... A som zúúúfalá... 😢

audreyd
6. dec 2008

skús www.happyfoto.sk 🙂

najjulinka
autor
6. dec 2008

to poznám. ..ale fest rozdiel v cene... fotolab má teraz 1,99 za 10x15.. .Pri 700 foto je to velký rozdiel...

audreyd
6. dec 2008

aha... to som nevedela... ja som tam teraz dávala robiť foto A4 za 29,90 🙂 tak som bola spokojná 😉 mali do 4.dec. akciu 🙂

ivica2705
6. dec 2008

ja sa pridavam , viem ze cena robi svoje ,ale ja som tu tiez davala robit fotky a boli krasneeee, bola som neskutocne spokojna. najjulinka pockaj po sviatkoch isto budu mat zasa aj oni akciu , aj ja cakam 😉

jaduska
6. dec 2008

ja som si už dávnejšie dávala robiť fotky cez fotolab a išlo to v pohode. Možno teraz, keď je akcia, tak to majú preťažené, alebo je chyba v tvojom netovom spojení. Nie je tam nejaký kontakt, aby si im napísala? Asi ti nepomôže nič iné, iba skúšať. 700 fotiek ti ale bude robiť dosť dlho...

lencici
6. dec 2008