• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

13. septembra 2017 
empairo: cozeee? chalan s make-upom?? to normálne tak chodíš von, že s make-upom? to si neviem predstaviť... čo na to okolie?
12. jún 2009 o 18:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Nie von nechodim s Make-pom preboha ako by na mna pozerali ludia ako na nenormalneho,ale poznam vela chalanov čo nosi meke-p a maju frajerky,lebo chvu vyzerat dobre a niektorý chalani ho maju na sebe a ani to nevies rozoznat....
12. jún 2009 o 18:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
pardon niektorí chalani
12. jún 2009 o 18:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
allahan: neviem cim to je, ale fakt ako povedal empairo tak mam zmenene chute, sladke jem pomenej a mam aj taky striedmy pohyb, kvoli klbom, nech ich trosku rozhybem :unamused: inak ja mam aj normalne problem s klbami a to nehovorim ako je to teraz.. :frowning2:

inak to mliecko je super ten excipial, nie je mastne, super sa rozotiera a dlho je plet hydratovana, aj ja ho pouzivam + striedam s Biodermou - Atoderm PP..aj ten je super.. :slight_smile:

gizela: ja som mala brutalnu tvar kedysi, hroza a najma lica a keby mi teraz vidis tvar tak by si neverila ze som mala problem s akne niekedy..ziadne znamky po tom, jazvy, nic.. dufam ze aj vam roa tak pomoze.. :dizzy_face:
12. jún 2009 o 18:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
didlinka no ja som mala tiez riadne extremnu si myslim... uz v pohode berem 5 mesiac ale ze jazvy mi ostanu aj mi ich videt ... vraj sa to da potom niecim odstranit... dufam teda ze aj mne to tak pomoze :wink:

inak zacali sa mi sem tam take uuplne malililinke pupaciky robit biele ... sem tam taky jeden a ani to neni videt ale citit tak si ho hned odstranim:DDD
12. jún 2009 o 19:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
empairo, posli aj mne, kujem.. Nikolka66666@azet.sk :wink:
12. jún 2009 o 23:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Dnes su to presne 4 mesiace co beriem R,kazdy den 30 mg. Vysledok? Na nezaplatenie :slight_smile: Vyrazky uz nemam vobec.100% vysledok.
13. jún 2009 o 00:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sweety ako je to mozne??ach jaj ako ti je dobre. :slight_smile:
13. jún 2009 o 12:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja dnes končím štvrtý mesiac. Výsledok? na nezaplatenie. vyrážky mám tak ako nikdy.
13. jún 2009 o 13:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Neviem baby,fakt,preco ostatnym nepomaha.Mozno zavisi aj od davkovania.Mne sa uz velmi dlho nerobia.Samozrejme,ze ta koza nie je uplne este v poriadku,lebo je sucha,ale po vysadeni sa to upravi.Baby vydrzat.Niekedy sa to zlepsuje este aj dva mesiace po vysadeni.

nikolinka,ved ty si pisala uz davnejsie,ze ti to pomaha,neupravovala sa ti davka?

Netesim sa na leto...opalovanie asi nehrozi... :cry:
13. jún 2009 o 13:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
občas mám pocit že sa upravuje a deň na to sa celá vysypem......... a stále tie desivé čo bolia.... ach ako to ja len neznášam... len plačem a plačem.. ako fakt, tak zle to na mňa vplýva, že nikdy nič horšie asi nebolo.... ja mám stále 20 ráno, 20 večer...
13. jún 2009 o 13:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
empairo-AJ JA CCHc :sunglasses: EM FOTKY!aj predaj potom??, pred liecbou a po liecbe?
13. jún 2009 o 15:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
13. jún 2009 o 15:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
No ahojte včera som mala taku debku že som sla rasej preč od kamošiek zase sa mi to voolako zhöoršilo nieze bi sa niečo vyhadzovalo no aj too ale tie flaky cervene,jazvy a chlpki na tvari ja sa toho asi nikdy nezbawim? ako je najlacnejsie alebo najlepsie sa zbavit JAZIEV NA TVáre daju sa vlastne odstránit?:(. ach ja skapem nic ma netápi len moja hnusna hnusna tvar:( ja sa tak hambim:(........Ludia:( ach kdo to kedy vynmyslel ta hnusne AKNE!fujj.(bojujem uz dlho stým a kedze mi to riadne zasiahlo do mojho teenegerskeho zivota:( prestala som teda už osm skončila tu liecbu ROACCUTAn... už asi 1 tyzden ho nemám...ale te flaky cerveneee a riadne jazvy a chlpi:( ach použivam len DIFFERIn...:( o orok idem na strednu a chcem mat plet ako babetko alebo obcas vyražka:( ale to asi mat už nebudem mat:(..................
13. jún 2009 o 15:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sweety22-Myslíš ze sa mi to ešte zlepši aaj ked som už 1 týžden po vysadení? a čo s timi chlpkami co mám na tvari a červenými flakmi::( a jazvami mozes mi poradit ako sa mam toho zbavit?........
13. jún 2009 o 15:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miraaa ja mam tiez chlpky.Ale kedze ty si uz s liecbou skoncila,tak ti rychlo vymiznu.Flaky mas z toho,ze koza bola pocas liecby namahana,vysusovana a tak...A s tym differinom by som tiez pockala este,neviem ci by ti teraz nebol lepsi skinoren ako differine,lebo ten ti iba zbytocne drazdi plet.Jazvy? urcite aj to ma svoje riesenie,ale na to si musis este nejaky ten mesiac pockat,takto skoro po liecbe sa to nerobi a v letnych mesiacoch tiez nie. Neboj sa,este sa ti to zlepsi.Uvidis. :slight_smile:
13. jún 2009 o 15:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
SWEETY22-Len že ja som bola taka zufalaa a te chlpky osm si oholila na tvari:( vieš a mne sa zda ze mi rastuu a vyzera to horozne. ked som ich oholila som uvidela aku mam tvar ze je moc pojazvena.... diferin mi hned dala po liecbe a te flaky dakedi zmiznu? bo vobec nemiznu a už to bude mozno aj viac nez tyzden čo neberem tabletky:(.. vsecko je v poriadku len ta plet neni bohvie aka asi sa zmieirm ze nebudem mat nikdy plet ako moje kamošky:( vži budem špatna:(...........
13. jún 2009 o 16:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ale mirka...urcite to nie je take zle.ak chces,tak mi posli fotku,nech vidim. uz si viac tie chlpky nehol. dorastu a zmiznu. trochu to trva,kym sa telo od toho ocisti. uz to bude len lepsie a flaky postupne zmiznu,ale natieraj sa kremom s uv ked pojdes na slnko.A nehovor,ze budes spatna.Ja som si ista,ze je to len tvoj osobny pocit.Neboj sa,zlepsi sa to,skor si tu tvar natieraj nejakym hydratacnym kremom
13. jún 2009 o 18:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja uz tomu nerozumiem,nejak nas tu je dost , ktorym to nepomaha :angry: :confounded:
13. jún 2009 o 20:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
pre ankam-nasla som dobru chirirgicku kliniku co robi aj s akne zázráky..chces stranku?
13. jún 2009 o 22:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
jaj miraaa sak uz ten R mal byt zazrak a nic...........ale myslim si pricinu,preco mi to nepomaha-lebo si do toho poryjem tak asi preto........uz nebudem :grinning:
14. jún 2009 o 08:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam- a prave to by si nemala robit..vsak nechaj si tu tvar tak, nerypkaj si do toho a uvidis, ze potom to bude o vela lepsie..tymto si len zodieras uz tak ci tak jemnucku vrchnu pokozku a robis si to len tazsim.. :wink:
14. jún 2009 o 10:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankram-no ved mal bit kks daj si do vyhladawacu roaccutane tam sa ti ocitne take jedna baba co mala pred a po.. a bez make upu ako krasne vyzera....Kkks:(... a ktomu myslis ze vadi ze pouzivam na tvar make up?.....a chcela osm sa spytat na ten dermacol-cover ci co to je ic si to mozem kupit ake to bude na tvará? zevraj zakrije všecko....je to novinka...
14. jún 2009 o 15:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miraaa- praveze musis pouzivat make-up!!! ale hlavne taky ktory bude vyhovovat pre tvoj typ pleti..hlavne nie ten lacne hluposti, ale nieco znackovejsie s overenou kvalitou.. velmi dobre kryje manhattan aj maybelline su vyborne..nech ti poradi teta v drogerii..hlavne nepouzivaj aknecolor, ten velmi vysusuje plet a plet starne potom..
14. jún 2009 o 17:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
aknecolor vysusuje, uhm..ale vsak normalnym makeupom predsa tak dobre neprekryjem vyrazky, hm? :unamused: ja davam aknecolor..
14. jún 2009 o 17:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
takto, na vyrážky čo neprekryjem makeupom dám aknecolor, a na ostatné dám makeup... akurát mi končí, tak skúsim neaké tie čo radíš didlinka. :slight_smile:
14. jún 2009 o 17:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ej, a už mám aj ja aľbumík. :grinning:
14. jún 2009 o 18:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
je manhattan v takej tube, vyzera to ako hruby korektor ale je to make-up..ten este viac kryje ako acnecolor.. :slight_smile:
14. jún 2009 o 19:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
perfiš, v stredu valím kúpiť.. :wink: má to aj nejaký presný názov?
14. jún 2009 o 19:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no skusim nesprtat.........baby akoze musim si davat makeup???Ja som to nikdy na tvari nemala........ :sweat_smile:
14. jún 2009 o 19:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok