• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

8. júna 2017 
ja nie vzdy..ale snazim sa to dat v rovnaku aj rano aj vecer... ale nie je to vzdy ta ista.. :grinning:
17. jún 2009 o 09:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nie...ja vzdy az ked sa najem, tak ked ranajkujem o 6,00 tak davam vtedy a ked az o 11,00 tak vtedy :dizzy_face:

joe: to ja presne neviem ake znacky by boli pre teba najvhodnejsie, to je velmi individualne, pretoze kazdemu inak make-up sedi na pokozke.. ale ak mas nejaku the best kamosku, tak ju popros nech ide s tebou, aby si nevyzeral ako nejaky metrosexual a skus si vyskusat podla vzoriek..ja takto chodievam do drogerie DM lebo tam maju vsetky vzorky a mozes skusat :stuck_out_tongue_closed_eyes: vzdy na predlakti vnutornej strany ruky..a ak bude taky lahucky a nie moc kryci tak to je pre teba..ceny takych make-upov sa pohybuju okolo 7- 15 Euro, ale ty si budes davat malinko tak to ti vydrzi aj rok..aj moj priatel si zatiera tvar, kozna mu to poradila, ze bude mat krajsiu plet, tak zatiera a fakt to nie je vidno.. no co uz doba sa meni a aj vy chlapi si zasluzite byt krasni :grinning:
17. jún 2009 o 09:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hehe jka som si tabletky dakedi dawala ja nesko deska som si kupila ten make up - DERAMACOL Make-up cover.. no chcem skusit niečo nowe ale ževraj je moc husty.. newadi.. kupila som si taky slabši odtien.. hm:( a co s timi chlpkami asi odstranit ale to na te jazvy to je riadne drahe myslim chirirgiu 664E... a potom polovička no to je v BRATISLAVe inak kdo to písal,to o tom.. krémiku na jazvy??? co to je?...
17. jún 2009 o 16:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
pre Debi7775 - takže okolo 900sk to stoji?A s kade to vieš? s tým krémikom a prosím kde to predávaju a niečo poistovná neprepláca?: juj kebi mi tak zmizli te jazvy a fliačiki bi osm bola najstastnejsia na svete aaa.. te chlpky už bi nebol probléém...Tak zisti viac... moya alebo si to kup skus a napíš naam a este niečo za kolko to asi tak učínkuje a to je voalký anitibiotykový krémik?...
17. jún 2009 o 17:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miraaa nie nie nieje to ziadne antibiotikum,sama o tom studujem co to posledne dni :grinning: a vyskusam no a dam vediet,treba to vraj pouzivat aspon 3 mesiace..ved aj ja by som bola rada kebyze mi to zmizne vsetko..a mirka este si chvalia aj mikrodermalnu sadu z mary kay vraj aj ta vyhladzuje jazvicky...
baby ja si neviem vybrat dobru farbu make upu..vzdy mi pride dost tmavy alebo velmi svetly..aky je lespie si kupit?tmavsi ako plet ci svetlejsi? :angry: :unamused: :unamused: :unamused:
17. jún 2009 o 18:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
debi7775-hehe jasnéé no ja pojdem asi v pondelok svojej kožnej a spýtam sa jej ano?: mozno mi niečo odporuči... no a možno na aj lajserove pojdme cez jesen alebo peeling neviem spytam sa jej .. myslis si ze ked sa opalim ze aj slniečko pomáha??? klop klop ale zatial sa mi nevracaju výražky a to už asi nemam ROA.. 2 týzdne:D:D: noo ale te jazvicky flaky a chlpky ma seru najviac.. ale tak budem trpezlivá a uvidíme ako to bude dalej pokracovat....a make -up aky si vybrat no ja som tiez dneska nový kupila a skusim ho zajtra tak uvidim aa.. ja som si vzdi kupovala taký isty a ked už novy tak kamoškam som zobrala hehe jasné dali mi a skusila som aky je ten.. tak tak som vždi s make-upmi ja... noo tak dufam ze si vyberes ten správny.. hehe ja skusim ten moj zajtra dufam z je dobry!! potom vam ved poviem..a ty ako s tváričkou?.. :slight_smile:
17. jún 2009 o 18:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
debi..ja kupujem vzdy svetlejsi a potom radsej s licenkou dotienujem.. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
17. jún 2009 o 18:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ak cete, poslem vam fotku aku som mala tvar na zaciatku R a ted na zaciatku 5. mesiaca.. :slight_smile: dajte mi mail..:slight_smile:
17. jún 2009 o 18:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
didilinka aj ja si myslim ze to bude tak najlepsie..lebo ten tmavy ked si dam tak to vyzer komicky tak to vzdy miesam so svetlym aby som nemala tvar ako cernoska a krk biely :grinning:
17. jún 2009 o 18:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nicoolinka posli ---- fergii154@azet.sk ale dufam ze bez make-upu... :wink:
17. jún 2009 o 18:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a s tou bazou pod make up od Dermacolu niekto skusenosti nemate??
17. jún 2009 o 18:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
akou bazou?????........... :unamused:
17. jún 2009 o 18:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
to je taka vyhladzovacia baza..priesvitna..pod make up sa to dava...a chcela by som vediet ake to je :unamused:
17. jún 2009 o 18:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
to som v zivote nepočula.....
17. jún 2009 o 19:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miraaa, poslala som ti.. jasne ze bez makeupu... vsetko. :slight_smile:
17. jún 2009 o 20:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nicolka -pomohlo ti to dost aj ked to moc nevidno bo mas dva rozne odtiene a to su len dwa mesiace čo to bereš?...a to na lavej strane lica to je čo?...nemáš to zase take ako ja ze same pupaky ale take skor inee ale az na to co si mala na tej lavej strane to bolo co???A.. ja som to mala o 100000 horšie... :frowning2:
17. jún 2009 o 21:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nie neberiem to dva mesiace, beriem to od februara, ale odvtedy fotku nemam.. vtedy som mala vsetko podkozne cervene a ryla som si do toho.. teraz som si akoby ruky odtrhla a dotykam sa toho uplne najmenej ako sa da...
17. jún 2009 o 22:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nicoolinka.. gizela66 azet...
18. jún 2009 o 00:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nicolinka super... BABY IANK MNE sa niečo na ruke spravilo ani nevime čo a riadne to stipe a furt sa o zvačsuje.. a este krk ma celí stipe asi pojdme zajtra k kožnej:(........čo to moze bit?,,,,,,,
18. jún 2009 o 14:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miraaa aj ja mam take po ruke cervene bodky a stipu jak fras........ja to mam od slnka-dnes som uz nebola vobec na slnku-tak to nestipe-ale este mam aj tak cervene :confounded: :angry:
18. jún 2009 o 15:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nicoolinka: posli aj mne na d.nika@gmail.com..thx :wink:
18. jún 2009 o 16:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte. dlhsie som tu nebola. tak chcem prispiet svojimi skusenostami. beriem Ro uz 9 mesiac. koncim o 9 dni. mne Ro velmi pomohol. uz asi 4 mesiace sa mi nerobia ziadne vyrazky, cierne bodky na nose mi uplne zmizli. a tiez som skusala vselico mozne. tak som sama zvedava co bude po vysadeni. ale verim ze sa to nevrati a uz som sa toho definitivne zbavila. :slight_smile: ved po 30 uz je na case, nie? :slight_smile:
18. jún 2009 o 20:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nicoolinka: mozes aj mne poslat tie fotky? Dakujem
epose@centrum.sk
18. jún 2009 o 21:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mysiak24: Ako ti zavidim ze uz koncis s Roa. Ja koncim len treti mesiac a bohvie este ako dlho ho budem brat. :unamused: Kolko beries na den mg?
18. jún 2009 o 21:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Debi- viem, čo myslíš, tú BAZU pod make up, robi to len firma dermacol, a asi ešte Gosh,ale tam to je drahsie,a od Dermacolu to stalo cca 200-300sk, mam to doma, teraz to pocas Roa neuzivam, lebo to vysušuje pleť, to vam tak stiahne pory, je to priesvitny gelik, v pumpičke/dávkovač/ to hned na pleti schne a na to sa dáva make up a ja som to mala raz na svadbe pod make upom, a super,tak som si to kupila.Vypne tu plet a plet sa neleskne.Ved kup a skus, a ty uz neberies Roa, ze?
18. jún 2009 o 23:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte iž som sa sem nejak nedostala hm :-/ .beriem Ro len dva tyždne a chcem sa spítat ma niekto skusenost že by ho "zapekalo" neviem či je to od liekov ale nemavala som to predtym tak neviem... ale iné zatial v pohode
pery jasne suche ale natieram tvar sucha na čo som nebola zvyknutá ale čo už to je to najmenej som zvedava čo ma ešte čaká uf uf.neviem si predstavit že to budem brat tak dlhooo :frowning2: mate niektory trpezlivost čo vám úprimne závidím tak zatial pa
19. jún 2009 o 08:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
epose: ja som zacala s 30mg na den prve 3 mesiace, potom som presla na 40MG na den len som mal azel vysledky tak sme to znizili na 30 a potom zase nan 40 a posledny mesiac beriem uz 50mg.
19. jún 2009 o 08:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
kenny moze to byt aj tym, sak to vysusuje hadam vsetko :sunglasses:
19. jún 2009 o 08:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
kenny neviem ja s tym problem nemam :confounded:
19. jún 2009 o 08:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok