• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

8. júna 2017 
epose:Aspon niekdo ma super výsledok... a moya.. že.. nemáš žiadne chlpky na tvári?...A držim palčeky nech sa ti to nevrátii...
24. júl 2009 o 12:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
MICHELKA-aku vyvysenu plet po akne myslis? ako na zmäkčenie?vysvetli pls.
EPOSE-5mes.budes brat?A kolko mg berieš denne?Vyberies celu davku?
24. júl 2009 o 13:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miraaa: ale mám aj ja dake chlpky na tvary.Len dufam ze dako po liecbe opadnu :grinning:

tena: beriem 30mg denne, nebudem brat celu davku.Zevraj mi to staci,no niesom si celkom ista. :unamused:
Ja mam daku na prd koznu,ani mi po liecbe nechce urobit kontrolne testy ci mam vsetko o.k. Ale uz mam vybavene inde kde mi ich urobia :angry:
24. júl 2009 o 13:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tena myslim nieco taketo: dlho sa mi po brade robili take bolave vyrazky, niekedy nieco vyslo,ale ked to nevypucis cele, myslim, ze sa to vie opatovne zapalit. mne jeden "mudryt ujo isiel do toho CO2 las. a ostalo to este viac vyvysene:(. neviem, ale ja mam pod tym akoby hnis:( a tvrdu kozu z las., ktora to nechce prepustit. NEVIEM, CO S TYMI VYRAZAKAMI, CO MAM DLHSIE. SORRY ZA CAPS L:slight_smile:, tazke Roac. by mal pomoct, len neviem, co tie mihalnice, je to divne:(. nevypadacaju s korienkami, to vidim,ale aj tak. nie je ro prijemne. a potom, ked nahodou zostanu nejake nerovnosti, tak co s tym. inak asi idem na HAk yadine, jeanine mi nevyhovovala.
24. júl 2009 o 15:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
inak babulky moja kamoska brala roac., som sa jej pytala na tie chlpky, aj ona ich ma odvtedy na tvari, alezeje to tak zostalo, uz odvtedy presiel rok a pol a tak ide na depilaciu. tak vsetko sa da riesit.
24. júl 2009 o 15:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no a ja mam taky strach, ze mi mihalnice nenerastu, neviete mi niekto zistit ako to je:(. myslite, ze roac. nici cibulky? ja mam uplne uzasne mihalnice, len teraz mam z nic polku:(
24. júl 2009 o 16:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
epose?-mne neodpadli mozno bi mi odpadli ale oholila som si icn uvidime ako dalej...to pojde.. mozno pojdem na lejsier... :frowning2:
24. júl 2009 o 18:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Baby ja si už moc make-up nedávam.. dakedy som bez neho ani nevyliezla vysipat smeti..... vyrážky mi ustupili mam super plet(klop-klop),.. máím ete pár flakow.....Jedine čo máš už trápi su te moje chlpi....potrebujem niečo aby mi to zmizlo prosim poradte mi.....No a jazvy sa musia.. este vylepsit.. mozno zmiznu aleboo ich ties odstranim aele to je vsetko drahe.. pomozžte mi...a ešte niečo bojim sa že sa mi výražky vrátia.. no teraz koncom jula budu 2 mesiace po ROA.. čiže sa mi to može vrátit.. to nie... achh no ved treba čas... :pensive:
24. júl 2009 o 18:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miraaa tie chlpky mas biele? lebo na take laser moc nepomaha, tak jedine depilovat, laser reaguje na tmave chlpky povascine
24. júl 2009 o 19:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
michelka... urcite ti narastu... hadam by ti nepovypadali a ostala by si bez mihalnic?:D
24. júl 2009 o 22:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no nikdy nevies :D, jedna baba na nejakom inom fore pisala, ze to nici cibulky, ale to sa mi zda blud, ved chemoterpia je tisic krat horsia nie? a narastu babam. takze tak.
24. júl 2009 o 22:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
dámy, dlouho čtu vaše diskuse, sama jsem roa. brala víc jak rok, ovšem v nízkém dávkování. Clekově jsem však
120mg. na kg splnila, přesto se mi tedˇ akné v menší míře vrací. Je mi 30 a začala jsem ho brát v hrůze. ¨která nastala po letitémužívání í Ha. Víc jak přes rokla pletˇ super, nikdy jsem takovou neměla. Bohužel, efekt
dlouho nevydržel a tu a tam už se něco objeví...jsem z toho smutná.
Ale k těm vlasům, před léčbou jsem je měla rovné, tedˇ¨se mi vlní a ne málo. Nově rostoucí vlasy jsou pak jako dráty, nějakou dobu jsem to žehlila, tedˇ jsem si na novýlook zvykla. Má někdo podobnou zkušenost?
25. júl 2009 o 12:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
michaelka12-To dufam nie:( preeco:(.......
25. júl 2009 o 12:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Miraaa nebud smutna, skus sa popytat sama, co sa ako ma, urcite je nejake riesenie? je ti to naozaj moc vidno?
25. júl 2009 o 16:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miraa:
asi si to nemozes tak brat k srdu tie chlpky lebo sa budes len trapit stale koli tomu.
Ja ich mam tiez a strasne mi to vadi ale asi z tym uz nic nenarobim. Bud zmiznu same ( o com velmi pochybujem , to by sa musel stat asi zazrak) alebo to budem musiet riesit inac.

Jaaaj ak zavidim tym co maju cistu plet. :wink:
25. júl 2009 o 20:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
michaelka12 ano:( moc....
sumienka2525-presne mas praudu.. v pondelok idme k kožnej a ty?:( ale ako vime nic s tym nespravi:( bojim sa... to uz nezmizne..:(............
25. júl 2009 o 22:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
No baby musite to brat, ze zmizne a ina moznost nie je alebo budete depilovat. ja musim dufat, ze vypadnute mihalnice budu rast. a potom pojdem do prdele nakopat dermatologa, kvoli ktoremu som s roac. zacala, nebyt jeho uzasneho kumstu, nemam akne v takom stave a nemam taku infekciu.
este stale beriete roac. alebo uz ste po?
25. júl 2009 o 23:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
michaelka12:co musime brat?
26. júl 2009 o 11:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sa pytam, ci este stale beriete Roac. alebo ste uz po liecbe?:slight_smile:
Na leto sa zvycajne neuziva:slight_smile:.
Inak po akej dobe brania Roac., ste si vsimli tie chlpky?
26. júl 2009 o 14:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
SYLVATKO:kolko uz neberies ROA?Viac ako rok A je to späť? ale hadam to nebude v takej zlej forme ako si to mala pred Roa,ze? Ja uvazujem,ze ked skoncim liecbu...vychadza mi to s tymi 30mg/denne na polovicu novembra,lebo chcem dobrat presnu davku 120mg.tak ak by sa mi to nedajbože vrátilo raz,tak skusim Roa znova!lebo efekt to ma,hoc nie som na konci,vedlajsie ucinky sa daju zniest /oči-suche,štípajuce..+pery,sem tam tie klby../ako by som sa mala opäť trapit s pletou,je to hrozne.Ja som rada tomu Roa, HAK som vysadila po par mes.preto,ze z toho nemozem schudnut potom a este aj preto,ze som sa bala,ze ak skoncim liecbu+ hak,tak,ze sa mi plet zhorsi,ako niektorim babam samo po vysadeni HAK,kt.to beru, nie kvoli Roa ,ale na ochranu,plet a pod.
A s tymi vlnitými vlasmi Sylvatko som prekvapena.Co mi po skonč.liecby bude chybat,asi to,ze sa mi zase rozmastia vlasy! a teraz ich fakt neriesim aj par dni.Len upravujem.Ale nemusim umyvat tak skoro denne ako vtedy.
MICHELKA12-na tie mihalnice sa urcite opytaj lekarky!Ja som niekde počula,ze Roa ničí cibulky, vtedy ti fakt asi nedorastu a preco by si o tie pekne mihalnice mala prist,ak nemusis?Ale verim,ze zhustnu potom opat.Ale mne sa zda,ze ktosi pisal,ze mu vlasy zhustli pocas Roa,nie po liecbe.Tak neviem, preco ti vypadavaju! bola si na krvne testy uz pocas liecby?Ci ti ROA zle "robi" na nej.organy a ci tym sa to neprejavuje ..?!!
26. júl 2009 o 14:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tena to si kde pocula, ze Roac. nici vlasove cibulky??????? Vazne sa pytam, potom to nie je sranda!!!!
26. júl 2009 o 14:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja som sa akurat pytala kozmeticky a povedala mi, ze chemo je horsia a vsetko dorastie, tak neviem..(
26. júl 2009 o 14:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
michaelka12?To mne? a mne nemusis vykat ja mám len za chvilku 15,... no ja som brala 10 nmesiacov roa.. vsimla som si too az nedawno... som po liečbe za 4dni to budu 2 mesiace... ..:(.. a ja ich chcem prc......
26. júl 2009 o 15:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Miraaa pytala som sa aj sumienky:slight_smile:, preto mnozne cislo:slight_smile:
A na akne ti to aspon pomohlo? ja normalne rozmyslam, ze to vysadim kvoli mihalniciam:(
26. júl 2009 o 15:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
michaela: Ja som uz po liecbe. Asi v polovici liecby som si to zacala trosku vsimat ale to nebolo az take hrozne, ale postopne mi rastli viac a vsade. hrozneee, fuuuj. Budem ako opicka. :wink: A na akne mne RO pomohol asi na 80 % ale ako si sa mi to vracia, cim dalej som viac vyhadzana na tvari :frowning2:
26. júl 2009 o 16:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka a antikoncepia nepomaha??? nemas nejaky zapal? kolko mas rokov?
26. júl 2009 o 18:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Nepomaha mi ani antikoncepcia. Mam 27 rokov. No a zapal?! No ja neviem , podla doktorov som v poriadku. :unamused:
26. júl 2009 o 18:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ako dlho si uzivala Roac.?
Inak preto sa pytam na zapaly, lebo mne akne zapaly spustili a pekne sa to nabalovalo. Mas ok zaludok?
26. júl 2009 o 19:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Inak som kukla tvoje photo šumienka,to mas uz po liecbe? lebo ta tvar je celkom v poho:slight_smile:
26. júl 2009 o 19:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
michaela : A to myslis ake zapaly? Zapaly coho? Akoze zapalene akne? Alebo niecoho ineho?
26. júl 2009 o 19:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok