• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

19. januára 2017 
Zuzu, stačí antikoncepcia, samozrejme. Ja ani antikoncepciu neberiem, chránime sa kondómom :slight_smile:
Danuštek, Roaccutane beriem skoro dva mesiace a nepribrala som, nechutí mi viac jesť, je to ako predtým.
29. nov 2009 o 21:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
A chcem sa opýtať, čo používate na pery? Mne doteraz stačila obyčajná "hrozienková masť" ako som používala pred R, ale teraz, posledné tri dni, mám také mini pľuzgieriky na ústach, nie je to vidno, len ja to cítim a za chvíľu zmiznú a strašne sa mi šúpu pery, aj keď si ich nonstop natieram, ale naozaj nonstop.
29. nov 2009 o 21:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
auriane- ja pouzivam balzam od dolivy..a pomaha mi, ale tak pouzivam aj ine a tiez si ich kazdych 5 minut natieram, lebo ich mam riadne suche! inak aj mne prestalo chutit jest a aj som 2 kila schudla. :slight_smile:
30. nov 2009 o 07:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
cawte ludia prisli mi krvne testy tie su v pohode ale vyterom z nosa mi doktorka zistila ze mam nalez: Staphylococcus epidemidis ale doktorka tomu nevenovala ziadnu pozormost ja ani poriadne neviem co to je docital som sa ze moze sposobovat infekcne a zapalove prejavy niake ale neviem kde na kozi alebo kde moze mat za nasledok aj akne ale to sa mi zda blbost kedze akne mam od puberty asi od 13 rokov a teraz mam 16 rokov no mne sa zda ako keby si to doktorka vtich vysledkoch ani nevsimla neviem kontrolu dalsiu mam o 14 dni a nevie niekto nieco o tom a tiez mi zvysila davku z 30mg na 40mg denne a povedala ze nakoniec mi da az 60 mg
30. nov 2009 o 15:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
to ze ci moze mat za nasledok aj akne mala bit otazka pre vas to praveze neviem
30. nov 2009 o 15:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a inak pery mam suche riadne a balzam moc na ne nepomaha tak som ich natrel normalne kremom co mam natvar a sa mi to zda lepsie jako balzam :grinning:
30. nov 2009 o 15:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
dankoxd: toho staphylococca si nevsimala, lebo je to jedna z veci, ktore ludom bezne obyvaju kozu a sliznice a prejavia sa napr pri vaznejsom oslabeni imunity, ale bat sa netreba :slight_smile: a s akne by rozhodne nemal mat nic spolocne
30. nov 2009 o 17:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
esme, užívaš antikoncepciu? ak áno akú?
30. nov 2009 o 18:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Dankoxd, ja som mala zlatého stafylokoka, ktorý je jedným z hlavných príčin zápalových prejavov na koži a aj po preliečení a následnom vytiahnutí mandlí mi to nepomohlo. Akné som mala stále.. Ale je to individuálne, samozrejme. Aj keď v tvojom veku je to hormónami, to prejde, neboj. I keď lepšie liečiť to teraz, v prvopočiatkoch, ako potom mať v dvadsiatke jazvy.
30. nov 2009 o 23:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
No a zistila som, že tie pery som mala také z nového balzámu, ktorý som si kúpila a striedala ho s tou hrozienkovou masťou.. A pritom pred R mi ten balzám vždy robil dobre.
30. nov 2009 o 23:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
auriane, aky balzam to bol?
1. dec 2009 o 09:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Auryn, taký z Tesca, biely a tam je napísané hrubým červeným písmom Balzám. A na vrchnáčiku máš nálepku s obrázkom príchute. Čerešňa, med, natural atď. Ale aj tak mám pery také divné, také napäté. A pritom ich mám mastné, že sa lesknú už z diaľky. Asi mi treba niečo iné ako drogérie ponúkajú, nejaký kvalitný lekársky balzám na pery.
1. dec 2009 o 10:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no, taky pocit som mala aj ja..az dokym som si nekupila v lekarni DOLIVU. Ta je dost mastna... :wink: Skus mozno tu...
1. dec 2009 o 13:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
gintonic: bohuzial ano :angry: (nikdy mi nerobila dobre, ale kozna ma presvedcila, ze tych par mesiacov to prezijem), lindynette 20
1. dec 2009 o 19:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte je tu niekto, kto bral Roaccutane 2 krát. Brala som to 8 mesiacov po 30mg. Po skončení to bolo celkom fajn. Ostali len uhry na nose. Som 2. mesiac po skončení a vyrážky sú späť :frowning2: . Aj vlasy sú opäť mastné. Umývam každý druhý deň. Dúfala som , že sa to už nevráti a hlavne v mojom veku. Už mi ťahá na 30. Teraz neviem, či začať opäť s liečbou a aká ma byť prestávka medzi liečbami v prípade, že sa liečba opakuje. Máte s tým niekto skúsenosť?
2. dec 2009 o 08:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Dankoxd, nauc sa prosim pisat s ciarkami, bodkami, tzv. interpunkciou, budeme ti lepsie rozumiet.
Ja som inak dobrala prvy mesiac a dnes idem na dalsie...necitim nejake super zlepsenie, ale ani silne zhorsenie...keby sa mi tak nesusili pery a vlasy a cela pokozka tela, tak by som si myslela, ze mi tie lieky nijak nezaberaju...ale asi to tak ma byt...Inak, aj ked sa mi urobi vyrazka, tlaci sa mi von rychlejsie ako predtym a ked si ju chcem vypucit, zacne krvacat a potom mi zaschne a mam tam normalne, ze strup...hroza...nastastie mam len jednu taku a hlavne celo a okolie pier...citim sa trapne...sebavedomie mi kleslo o 90%...a z toho su potom tie depky, nie z Roa...
2. dec 2009 o 12:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
auriane - mne najviac pomaha Jeleni Loj, napriklad ho kupis v DMke, nie je drahy a fakt najlepsie premasti pery. Ja som pouzivala aj Labelo, aj Garnier, ale to je slabota...a kolko uz beries ROA? A ako sa zatial prejavil?
2. dec 2009 o 12:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Monkka, mne hovorila dermatologička, že je to bežné, že sa akné vráti a tak sa po dvoch mesiacoch od ukončenia liečby môže nasadiť znova. A vraj po tom druhom raze už sa väčšinou nevráti alebo vráti po dlhej dobe, po rokoch.. Ja s tým tiež počítam, že sa mi vráti, pri mojom šťastí..
Sugar25, ďakujem moc, vyskúšam jelení, používala som ho kedysi a bola som spokojná. Teraz čakám aj na ten hojivý zázrak z Oriflame, to ružové vajíčko, tak uvidíme. Ja beriem Roa 2 mesiace, zlepšenie bolo od prvého dňa, už nemám nič, ani čierne bodky. Len tie pery mám také napäté a suché a prvý mesiac som bola plná energie a nervózna som bola, ale už odoznelo aj to. Takže keby neboli tie pery, ani neviem, že niečo beriem.
2. dec 2009 o 13:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Auriane, ja som si tiez davala ruzove vajicko z Oriflame. To mi najaviac pomahalo.
Zajtra idem ku koznej. Uvidim, ci mi to znova predpise.
2. dec 2009 o 16:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahoj:slight_smile: mám za sebou týžden liečby. Zatial žiadne extra zmeny, ale asi druhý deň mám parádne suchú tvár, ale až tak že si pripadám šupinato ako kaprík:slight_smile: tiež druhý deň pozorujem že mi nejak schnú pery , ale to zatial len trocha, takže zatial zvládam, len neviem čo bude potom. A všímam si to spomínané prvotné zhoršenie. Ako nemala som veľmi ťažkú formu akné , ale teras si pripadám ako by mi mala hlava vybuchnúť... všade všetko naplnené a ja si to nemôžem ani dťať von... uf, ale zvládnem to:slight_smile: chcem sa spýtať či mi nemôžete poradiť nejaký dobrý mejkap:slight_smile: Ďakujem:slight_smile:
2. dec 2009 o 21:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Zo zaciatku asi nepomoze nijaky :sweat_smile: ...
2. dec 2009 o 22:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja pouzivam od ASTOR...ale tiez si myslim ako gizela, ze na zaciatku nepomoze asi nijaky az tak.. :slight_smile:
3. dec 2009 o 08:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, to je pravda makeup v stadiu zhorsenia neexistuje ziaden, co to prekryje, ja si pamatam ze ten 1 mesiac som fakt nikam nechodila, bo to bolo strasne a este sa ma ludia na to pytali, ze preco mam taku tvar, take otazky "milujem"
gizela66: ty si mala aj vyssiu davku ako 30mg, lebo to si pamatam, ze si pisala ze mas 30mg? Bo ja mam pocit ze tie vyssie davky su lepsie, neviem je to len moj subjektivny pocit.
3. dec 2009 o 13:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
raya... ja som zacala 20-tkou, potom som mala 30 a cez leto mi dal 20 mg a to som mala az dokonca... neviem, ci lepsie... ale tak ked beries vacsie davky, uzivas to asi kratsie, ja hovorim, ze radsej mensie davky a dlhsie brat, akoby sa to malo vratit... ja som vyse mes. po liecbe, tak uvidim, zatial je to okej........ :sunglasses:
4. dec 2009 o 16:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Monkka, ako si dopadla u kožnej?
4. dec 2009 o 16:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
monkka: co si potom ked si douzivala roa. pouzila na tie uhry co zostaly na nose ?
4. dec 2009 o 17:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte ja som uzival na zaciatku prvych 10 dni 30mg a teraz uzivam 40mg uz piaty den. Vsimol som si ze sa mi menej zacali susit pery, nechapem asi si telo naviklo. Stale pozorujem iba zhorsenie a mam stale nutkanie vytlacat to asi by som mal prestat stim jazvy mat nechcem . Zaujmalo by ma ze kolko trvalo vase zhorsenie a kedy zacalo zlepsenie ?
4. dec 2009 o 22:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
vyse 3 mes. zhorsenie... a potom pomale zlepsovanie...
5. dec 2009 o 09:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
vyse tri mesiace zhorsovania ?! pre boha to je dako dlho no dufam ze mne to tak dlho trvat nebude. Ratam ze zhorsovanie bude trvat uz len nakych 20 dni co bude do kopy 35 dni dufam!!!
5. dec 2009 o 09:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
A inak silno pochybujem , ze mi zmiznu aj cierne bodky lebo ich mam este viac ako pred liecbou. Mna by zaujmalo ,ze ty co ste mali alebo mate cierne bodky a zacali vam miznut ze kedy to asi zacalo miznut ?
5. dec 2009 o 10:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok