• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

19. januára 2017 
Tak ja to budu brat tak dlouho dokut tam nebudu mit absolutne nic. A jen krasne vyhlazenou plet. Mozna si to podcenil. Byt tebou bych radsi dobral tu kumativni davku. Neriskoval bych... Ale jak chces.
9. máj 2010 o 16:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
omarr: ale ja uz som ju dobral..len neviem presne aku lebo som bral aj predtym nez som si ju zacal ratat..cize som aj kusok za tym..doktorka vravela,ze okej to casom zmizne aj samovolne..a ma pravdu..odkedy som sa na zaciatku liecby vyhadzal tak vsetko len mizne a mizne..teraz mam na praci uz len fliacky ..tak isto verim ze by to vacsine ludi tu na modrykonik.cz preslo aj samovolne..len sa nam nechcelo cakat a chceli sme mat istotu + nechceli sme uz trpiet,pochopitelne :slight_smile: :wink:
9. máj 2010 o 20:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
yade - no najhorsie je ze mi to ostava pod kozou, akurat zapal ustupi po case, to je nevyhoda, pred zacatim liecby som nic podobne nemal, vstko slo pekne von, spolieham sa ze sa mi to vyhladi casom, ale asi to bude trvat dlho, snad mi nepozostavaju jazvy .. :unamused:
9. máj 2010 o 22:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Pele82 - aj mne to zostáva pod kožou, zvlášť dve obrovské cysty ma štvú... tiež som predtým nič také nemala a bojím sa aj jaziev...No ale keď som si minule na povzbudenie pozerala fotky ľudí, čo to brali, tak tí mali desivú formu akné a roa to zvládol..Tak si hovorím, že určite pomôže aj nám.
:slight_smile:
10. máj 2010 o 09:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mam 80 kg v sebe 6800mg isotretinoinu a ukoncujem liecbu. zvysok doberem ked sa mi zahoja flaky a jazvy. lebo je to vaaazny šit ked sa na seba pozeram jaky som cely dojebanyy. dufam ze sa mi to da cim skor dokopy. caute potom napisem
10. máj 2010 o 15:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
inak 1 juna idem do solaria poraaadne do hneda tak vam potom povim ze jako reagovala pokozka
10. máj 2010 o 15:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tak ja mam v tele 8800mg isotretinoinu. Taky mam 80kg. A potrebuju se dostat na 12000mg. Tak uvidime mno.... Zatim zadna slava... Ale jsem rad ze nemam zadne jizvy...
10. máj 2010 o 17:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
PROSIM VAS , KOLKO JE DAVKA KTORU TREBA VYBRAT ?? ASPOM SA TAK VRAVI , ZE TREBA TOLKO A TOLKO ...
Ja to beriem 7 mesiacov a vybral som do teraz priblizne 8100mg a nove sa mi robia ozaj len raz za cas a jazvy nemam , ale mi ostali cervene flaky po tvari ... Ďik :unamused:
10. máj 2010 o 18:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
johny007: vravi sa ze 90-150 mg na 1kg ..zalezi od zavaznosti akne :wink: flaky ma kazdy z nas, neboj :wink: slniecko nas vylieci
mardzoo: vidis..solarko..vyborny napad :slight_smile: skusim tiez 1. juna ako ty :slight_smile:
10. máj 2010 o 20:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
jj presne 90az150mg. Ale 90mg je malo. Ja radsi doberu tech 150mg... Aspon budu klidnejsi.... Ale to solarko bych neriskoval... Ale zakazovat vam to nemuzu...
10. máj 2010 o 20:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
OMARR noo tak ja to risknem..buem pokusnyy zajacik..potom napisem..ak nezlezem z koze hahaha. ale uz teraz som 2 den bez liekov a te flaky sa mi zacinaju nejak ukludnovat tak uvidime
10. máj 2010 o 21:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ved jasneee ja si tez doberem tu kom.daavku ale az po urcitej pauze cca mesiac-dva neh sa mi troska zlepsi obraz tvare..pretoze keby neprerusim tak sa mi to hoji dotedy pokal nevysadim..teraz sa zahoji a potom uz len tee zlazy dorazim..aby som mal istotu..
10. máj 2010 o 21:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mardzoo: nechce ti kazit naladu ale trocha som o tom solarku prave nacital a popytal sa znamych.. a vyesledok? solarko skodi a nehorazne..aj 3x horsie ako priame slnko a vela ludi sa po nom vyhadzalo ..cize..je to na tebe :wink:
10. máj 2010 o 21:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
caves ludkovia potrebujem radu ohladom tetovania, respektive ci si mozem dat cez liecbu roaccutane-om tetovanie pripadne ako dlho po liecbe....
11. máj 2010 o 17:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
romec: pocas rozhodne nie.. mesiac po liecbte najskor.. a najprv sa porad s lekarkou nahprv :wink: istota je istota
11. máj 2010 o 20:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ked to tu citam, tak mi to pripada ako keby sem pisali hlupi 10-rocny chlapci..solarko, tetovanie,..pekne teda chcete riskovat...ale je to na vas.. :unamused:
12. máj 2010 o 09:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Súhlasím s lucyy01. Chlapci prepánajána spamätajte sa!!! Chcete doživotne ľutovať to, že ste nedokázali počkať páru mesiacov? Roaccutane (Aknenormin) niesú žiadne vitamínky, ani paraleník...sami dobre viete aké účinky má na celé telo, nielen na vyrážky...nieje to sranda, tak buďte rozumní, alebo sa aspoň poraďte so svojimi kožnými (ktorí vám raz-dva vytmavia aké hlúposti vymýšľate) A čo sa týka solárka, neexistujú žiadne pozitíva, nikde nenájdete žiadne výhody čo sa týkajú zdravia...len samé upozornenia na to koľko škodlivých účinkov to má, 10x zvyšujú riziko rakoviny kože, nesmie sa kombinovať s normálnym slnkom...a to sa píše o normálnej zdravej koži, tak si skúste predstaviť čo to spraví s kožou ktorá nemá žiadnu ochranu proti UV lúčom pretože je oslabená liečbou roa.
12. máj 2010 o 11:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
luccy01 : 10 rocny tetovanie? :grinning: ..srandujem, viem ako to myslis :slight_smile:
12. máj 2010 o 13:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
MODRYKONICEK a OMARR :slight_smile: ---) No ja si myslim ze urcite nevyberiem to čo mám pretože mi kožná povedala že ide leto musime davky znizovat az pak s nima skoncime ... 6mesiacov som bral 40mg a teraz beriem mesiac 30mg !
12. máj 2010 o 17:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
yade -- prosímta už si bola na tých odberoch krvi ? ? ?
15. máj 2010 o 14:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hmmm presiel tyzden a vracia sa to :( necudujem sa ale dufala som kedze som nemala vlastne ani akne len mastnu plet a krupicku ze to nepride...co uz v oktobri sa vidime s aknenorminom
15. máj 2010 o 18:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
lucyy01- myslim si ze to je kazdeho osobna vec co chce so svojim telom robit a kedy to chce robit, predsa sa nebudem koli tomu extremne obmedzovat ale ked mi niekto napise ze sa to neodporuca tak ok ja som chcel len radu a nie aby ma tu nazval niekto hlupym 10-rocnym chlapcom, mas uroven :unamused: , dikes za radu modrykonicek :wink: ale aj tak sa asi poradim s lekarkou :stuck_out_tongue_closed_eyes:
16. máj 2010 o 13:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
erika31: a kolko si to brala preboha :fearful: ja som dva tyzdne po vysadeni a ziadne sa mi nerobia (VELKE KLOP,KLOP)
16. máj 2010 o 15:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
erika31: Dobrala si aspon 130mg na kilo? Jestli ne tak se moc nediv... Nekde jsem cetl ze 150mg na kilo. Mazove zlazy dokonale zahlusi a akne by se nemelo vracet pouze u 10% se vraci pri teto dobrane davce.
16. máj 2010 o 16:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Romec, prepac ak sa ta to dotklo, nemyslela som to az tak zle a ani som nechcela nikoho urazit, ale uz tu bolo velmi vela takych prispevkov o tom, co sa moze a co nie (chem.peelingy, piercing, tetovanie, slnko, solarko, proste ziadne zasahy do pokozky,lebo ma pocas uzivania roa zlu regeneracnu schopnost) a nic z toho sa nemoze, a jasne ze je to kazdeho osobna vec ci si chce nicit zdravie aleboo nie :unamused: tak ja uz teda nic nenapisem,ok? :unamused:
16. máj 2010 o 16:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no brala som to len .3 mesiace...viac mi ani doktorka nechcela davat dohodli sme sa ze radsej si uzijem leto a ked,tak mi to da este na jesen...lebo az taku strasnu tvar som nemala ze by dala prednost aknenorminu pred letom :slight_smile: ale nerobi sa mi nic velke...len zopar mozno toho uz ani tak vela mat nebudem,len som bola vyse dvoch mesiacov zvyknuta na bezchybnu tvaricku :grinning:
16. máj 2010 o 23:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
co vlastne robite s fliacikmi ludia? ja pozuivam na pravu cast tvare http://www.mojalekaren.sk/sodermix-krem-30ml/ kde mam take cervene bodky a troska zacervnenania..celkom pomaha..ale na pravej mam len obcas zacervenanie..niekedy je slabsie ale niekedy zas scervena az moc :unamused: neviete cim to moze byt a co na to? pocul som o nejkaom co pali..pomaha?pouzivate niekto taky?
17. máj 2010 o 13:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nestvu ma tie piggmentove skrvnky..tie su malinke..ale co s zacervenanou pletou na bokoch tvare,kde byvalo akne? :pensive: pomozte ludia..nejaky krem sa tu na to pisal vraj hodne stipe
18. máj 2010 o 13:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ten cetaphil je vyborny. I na cervenavost tvare.
18. máj 2010 o 14:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
toto odpisala nejaka zena na fore "Mno - mám "takého" doma. Tieto fliačky ti "vyzrejú". Určite máš na mysli také do ružova zafarbené a keď je chladno tak to ide až takmer do fialova. Ono to postupne zmizne. Treba dávať pozor, netreba do toho liezť prstami /aj keď to človeka láka/ lebo tam vzniká infekcia, potom to "kysne", ťažšie sa to hojí a zostávajú tebou spomenuté fliačky."

presne ako vravi..do ruza zafarbene a ked sa vratim z vonku z chladu tak este horsie..co na to? cetaphil vravis omar? je to na taketo? a ma to aj niekto z vas?niesom dufam sam :frowning2:
18. máj 2010 o 15:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok