• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

13. septembra 2017 
a kde tu? :wink: odkial pochadzas? ja som sa zacala ucit lyzovat len nedavno, cca 4 roky dozadu a velmi sa mi to zapacilo aj ked k poriadnej lyziarke mam este daleko. tento rok som bola v jasnej na chopku a podarilo sa mi vyskusat aj rakusko kaprun, to bola nadhera. :slight_smile: taky skinoren na tvar vystipanu lyzovackou to musi byt riadny ekrazit. :grinning:
24. feb 2009 o 19:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ved to aj bol ekrazit. :grinning: :grinning: :grinning: az teraz ma napadlo preco to tak velmi stipalo
oooch taka lyzovacka v rakusku to je moj sen-ale aj tatry by mi stacili pre zaciatok :grinning:
24. feb 2009 o 19:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a nechystate sa do tatier, vraj teraz su vsade brutalne zlavy, ja keby som nemala skusky tak by som sla hned . asi zase do jasnej vyskusat chopok juh, alebo na strbske pleso. :slight_smile: to rakusko ma uplne dostalo, ziadne rady na vlek,desiatky kilometrov zjazdoviek na vyber, uzasny prasan, perfektne upravene zjazdovky, sluzby na urovni a ceny za listok porovnatelne s nasimi. :stuck_out_tongue_closed_eyes: to si potom clovek lahko zvykne na lepsie a ked pride domov tak len s nostalgiou spomina. :wink:
24. feb 2009 o 20:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
radsej mi o tom ani nepis,lebo som nervozna :grinning:
24. feb 2009 o 20:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
idem OFF-ahojky zajtra :slight_smile:
24. feb 2009 o 20:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no vsak ja uz tiez mozem len spominat, tak skoro sa tam uz nedostanem. respektive budem musiet velmo intenzivne setrit :cry: a tu u nas okolo blavy moc kopcov na lyzovanie nemame, tak ani neni moc kde sa suchat, ked by som chcela len tak na rychlo na pol dna vybehnut. a to tu mame teraz inu nadielku snehu. u vas mate blizko domu nejake stredisko? :wink:
24. feb 2009 o 20:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahoj :slight_smile:
24. feb 2009 o 20:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ehmmm... tu sa to zvrhlo na kvalitnu babsku debatu ako pri kavicke :slight_smile: a financnu krizu este nepredebatime? :grinning:
24. feb 2009 o 20:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
bozeee.. povedzte mi niekto.. co si mam robit s takym ktory nie je uplne vnutri pod kozou ale zas nie je uplne na vrchu a vidim to co vsetko je v nom a viem ze keby som si s tym nieco urobila budem vyzerat ako po vojne.. sak to sa nemoze samo stratit.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :angry: :angry: :angry:
25. feb 2009 o 00:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
joe1:tak ked sa dlho nikto neukazujete :grinning:
25. feb 2009 o 08:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Caute,
tak som vcera dopadla...tieto lieky mi dokyna neda,vraj to je na silnejsiu formu akne nez mam ja :angry: ...takze som hned isla dermatokozmeticke sa objednat,ta mi dala aj krem,a gyndos mi odporucil antikoncepciu,tak neviem teraz. :frowning2:
25. feb 2009 o 08:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nicoolinka ale hej strati sa to samooo..aleboo este chvilu vydrz a zacnu sa ti z toho pomaly robit take klasicke pupaciky ako mne ktore sa daju lahko vytlacit..jeden taky podkozny som mala asi polrok..ja som si donho furtryla..rozryla som si do chrasty,ked chrasta zisla pupak tam stale bol :angry: tak som sa nato vysrala..a teraz minule sa z neho urobil taky pupak klasika a som to vytlacila pohoda lahoda... :wink: ale teraz si nestuuraj do toho
25. feb 2009 o 08:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miriamka ja to tu uz sice omielam dookola neviem kolky krat...ale ja som mala tiez lahku formu akne..a dokina mi sama navrhla tie lieky,ci nechcem mat pokoj aj s tym co mam..a jasne ze chcem :wink: tak som brala ten navrh..na tvojom mieste by som si zasla za inou koznou..ak mas pocit ze sa ich chces zbavit a ze tie lieky ozaj chces :slight_smile:
25. feb 2009 o 08:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Debi...a tie lieky uz teraz neucivas?
25. feb 2009 o 08:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miriamka beriem..bohuzial :angry:
25. feb 2009 o 08:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Len ja ze ktore vie ako to bude ked tie lieky clovek vysadi,nebude to to iste?
25. feb 2009 o 08:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mam vela kamaratov co ich brali...kamoska je uz tri roky po..a plet ma prefektnu..to sa neda ani opisat...mozem ti aj fotku poslat ak chces mat pokoj na srdiecku :wink: ..a akurat vcera som sem pisala taky pribeh o chalanovi,mojom kamaratovi zo strednej..precitaj si..a to uz su asi styri roky co ich bral..ale je pravda ze ked som si presla fora tak ludia pisali ze sa im to po roku vratilo..tak neviem..sama som v ocakavani co to bude..ale mne to stoji za vyskusanie :wink:
25. feb 2009 o 08:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ale vrati sa to ozaj len mozno 10% tych co beru
25. feb 2009 o 08:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
A ako dlho ich uzivas a vidis uz zmeny?
Ja len aby to nebolo ako s antikoncepcnymi,tiez cloveku upravia plet...a par mesiacov po vysadeni hormony opat spravia svoje a sme tam kde predtym
25. feb 2009 o 08:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ale roacc.niesu hormonalne tabletky..ja napr antikoncepciu prave koli tomu moc neuznavam..ani teraz ju neberiem..dokaze cloveka riadne rozhadzat si myslim..ked ti nesadne tak dokaze uzasne veci :angry: a urcite nie..hned ked vysadis takto ide takym pomalym tempom ze tak postupne sa ti zacne vracat cast toho mazu tvojho,ktory teraz v podstate nemas lebo si vysusena ako taka slivka :grinning: a taaak..a postupne sa niektorym zacnu tvorit pupaciky ale a tak to nikdy nieje to co to byvalo predtym :wink: a niekomu sa to uz nevrati nikdy..!!!a to mam prestudovane vsetko ajoverene na vlastne oci..tak jalen duuufam ze budem z tych co uz nikdy viac :slight_smile:
25. feb 2009 o 08:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
No ved to,ja som antinu brala - plet super ani ziadne vedlajsie ucinky...lenze potom ked som chcela ostat tehu uplne rozhadzane hormony :angry:
Ale idem este jednu druhu koznu vyskusat,tak uvidim co ta povie.
25. feb 2009 o 08:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anoí vyskusaj radsej :wink:
25. feb 2009 o 08:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
No som zvedava co ta povie.
Inac vcera mi dermatokozmeticka poveala ze to ze mi ostavaju po vyrazkach cervene fliaciky znamena,ze mi civeky praskaju. :unamused:
25. feb 2009 o 08:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
cooo???ale cosi..tak ale to pomotom asi nemozu byt cervene flaky take klasicke ale popraskane cievky take ako bodocku to mas alebo taky fliacik cerveny ako pod kozou?!!..to ak je to taky klasicky flak po vyrazke tak prasknute cievky to nemozu byt!!preboha..nestras..a tie flaky ti nemiznu ani nehnednu?
25. feb 2009 o 08:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
No mne po vyrazke nikdy neostavalo nic...a teraz posledny mesiac take cervene fliaciky ktore potom postupne vyblednu a zmyznu.No ani mne sa nezdalo ze to cievka praska ked je to po vyrazke :confounded: Ale pravda je,ze nejaka zmena to byt moze,lebo predtym mi nikdy neostavali fliaciky,len teraz posledny mesiac.
25. feb 2009 o 08:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
aha..ale ked ti to zmizne.. :wink: nemyslim...ale hlavne je to ze to mizne..a zuby cievka praskla akurat prave tam zakazdym kde si mala vyrazku?
25. feb 2009 o 08:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
inak baby ten lipolotio alebo oilatum nieje nejaky nebezpecny??kedze to ide na predpis..urcite to mozem pouzivat?a citala som si o tom a ze ucinna latka v tom je MOCOVINA :grinning: :grinning: :grinning:
25. feb 2009 o 08:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
debi7775 ahoj,si sa zlakla co, tej mocoviny? :wink: mocovina - urea je v pohodke, neublizi :wink: , dobre viaze a zadrziava vodu v kozi a hydratuje plet, preto sa tam pridava. lipolotio a oilatum nie su len na predpis, mozes to kupit aj normalne v lekarni, len ked je to od koznej na recepte tak platis o dost menej. ja ked som nemala cas ist k nej ked sa mi to minulo, som si to bezne kupovala takze stopro to neni len na predpis. :slight_smile:
25. feb 2009 o 09:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ano?ale je to uplna pohoda vobec nie nebezpecne?lebo co som si precitala..tak ze to take liecive na ekzeemy a bohvie co este...
25. feb 2009 o 09:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miriamka ja by som na tvojom mieste este fakt skusila inu koznu.U nas v meste su asi 5,ale 2viem naisto ze by mi ich nedali.......no natrafila som na najlepsiu a ta mi ich dala v pohode na moju ziadost :wink:
a aku antiku?lebo ja som raz brala diane a nepomohla mi.ale teraz zase beriem diane a moja pecienka bude v riti :grinning:
ale lekarka vravela ze sa mi nestane nic-ze ona na to da pozor,tak sa nebojim
baby a nepoculi ste o takych tabletkach-za ked clovek berie vela liekov zatazujucich pecen-tak sa beru popri tom este enjake vitaminy ci co-aby to bolo pre pecen ok.Ale mne sa to nezda-no vraj je to naozaj tak.Mozno by nam pomohli-ja sa spytam koznej na to.
debi no a co?vycikame sa a dame na tvar :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning:
ale ja som sa vcera natrela s tym lotio ci co a mna vsetko stipalo.Kurda ja mam nejaku zvlastnu tu pokozku a zase 3 exemy na rukach nove :angry:
a k lekarke az za 20dni..........
25. feb 2009 o 12:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok