• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

19. januára 2017 
@avara_salvatore aka pekna fotecka :slight_smile:
26. sep 2010 o 22:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sandra48 malo by ist o ten isty liek ...len od ineho vyrobcu :wink:
27. sep 2010 o 11:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
osobne si myslim , ze ani nema miernejsie ucinky ... kedze vsetko su to lieky s rovnakym zlozenim ... lekari asi predpisuju , podla toho od ktorych lobistov maju vacsie provizie , kedze sa jedna aj o dost drahe lieky ...farmacia je spinavy biznis na ludoch ..... :unamused:
27. sep 2010 o 11:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore ahoj,....no na slovenskych forach som o tom nenašla skoro nič, na českých toho bolo niečo, ale iba málo,.... ved uvidím ako doapdnem :wink: ...díky, že si sa ozvala :D
27. sep 2010 o 12:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 .....asi hej, lebo zo začiatku mi kožná hovorila stále o ROACCUTAn, a potom ked som k nej prišla tak zrazu bola reč o tom CURACNE ale že to je na slovensku niečo nové,.....no neviem :astonished: , ....... napíšem o týžden, alebo o 2, že čo nového, majte sa zatiaľ a DRŽTE sa všetci :sunglasses:
27. sep 2010 o 12:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
29. sep 2010 o 15:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no taaakže dnes je to 21. den a setko sa mi zacina zhorsovat!! .. hroznéé.. asi umrieeem!! .. mam to horsie ako som to mala... ale citim ze plet mam hladsiu aj napriek tym hnusnym vyrazkam!!! :/ ... ale vidim ze sa mi tvoria na cele vyrazky ale take malinke aj take velke a uz aj na licach. no hroza! .. hmm.. tak ja sa ozvem zasked nieco nove bude.. ale budem sem pravideelne chodit...
29. sep 2010 o 15:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sandra48 nemáš začo :slight_smile:
29. sep 2010 o 16:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte...beriem roaccutane druhy tyzden..:slight_smile: mala som akne na tvari,dost zlee najma v zime,cez menzes..vedlajsie ucinky zatial nemam ziadne,akurat sem tam kutik a suche pery...chcem sa opytat tych,co s tym mate skusenost,po kolko by asi malo anstat aspon mierne zlepsenie? bo ja uz som nedockava..:slight_smile:
30. sep 2010 o 20:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
dnes akurát začínam uživat roaccutan, ale neviem aku silnú dávku si mám dávat pretože kožna mi povedala že dve 20 a jednu 10 teda dokopy 50 mg a lekárnik zase že jednu 20 a jednu 10 dokopy 30...asi tam bduem musiet zajtra opat zájst som zvedavá či mi to pomože no dufam že snád áno ale obávam sa tých všelijákych vedlajších učinkov že potom koli tomu možem mat ešte kopu následkou ale je to už asi moja posledna možnosť.:slight_smile:
30. sep 2010 o 21:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@slniecko947 hm.. ta sklamem.. ale ja to mam tiez velmi skarede .. dnes je to treti tyzden a pocas toho druheho tyzdna ako sa schylovalu k tomu tretiemu.. no ved vies 15 den 16 den 17 den ... tak sa to stale zhorsovalo..a bude sa to zhorsovat dalej do takeho stredu tretieho tyzdna.. aspon u mna to tak je... a zlepsenie by malo nastat az po tretom tyzdny respektive po mesiaci bratia... hm... dufam ze to vydrzis..
30. sep 2010 o 21:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@matik_02 dost to zalezi od tvojej váhy a výsky.. aku davku budes brat
30. sep 2010 o 21:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@matik_02 davka by mala byt 0,5mg / kg vahy...aspon prvy mesiac ...a potom ..ti moze zvysit ....ak nebudu komplikacie
30. sep 2010 o 22:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore Ahoj. Vubec nezalezi na vysce. Ale na vaze!!! Ja dobral 80kg 180mg!!! Doberte aspon 150mg/kg to vam radim! Jinak vsem good luck.... Jinak ja mam 18let.191cm.80kg...
1. okt 2010 o 21:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@omarr hej noo.. od vahy... :slight_smile:
1. okt 2010 o 22:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja sa vás chcem spýtať či vás bolieval chrbát či kríže počas brania ROA a či môže spôsobovať predĺženie menštruačného cyklu...ď za odpoveď :slight_smile:
4. okt 2010 o 10:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tretí tyzden uzivania a ucinok ziaden :frowning2: snazim sa byt trpezlivy ...ale som dufal , ze to zaberie tak do mesiaca ...a zatial sa mi tvoria stale nove vyrazky ...dlho sa liecia a casto krvacaju :frowning2: uz ma to pekne deprimuje ...este mam na 8 dni tabletky a chystam sa za koznou nech mi zvysi davky .....vedlajsie ucinky ...okrem suchych pier a pleti ziadne ...ten cetaphil odporucam ...super kremik ..kupil som si rovno aj cistiaci gel...nech uz ROA zaberie prosiim prosim :slight_smile:)
4. okt 2010 o 20:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 dakujem ti krásne tak potom to uživam správne:slight_smile: vážim 50 tak to pasuje :slight_smile:
4. okt 2010 o 20:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore ano už viem :slight_smile: vdaka
4. okt 2010 o 20:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@matik_02 za malinko :wink: ale vsimol som si, ze viacerí tu uzivaju aj vyssie davky ...takze , ked po ti mesiaci zoberu krv a budes mat dobre vysledky ...tak by som zvysil , aby si tu kumulativnu davku co spomina omarr dobrala cim skor ...
4. okt 2010 o 20:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 no to ano:slight_smile: ja sa len bojim tych vysledkov:slight_smile: a všelijakych vedlajšich priznakov lebo aj moja mamina stym moc nesuhlasila koli tomu :slight_smile: ale tak čo mi už ine ostava :slight_smile: ty to už ako dlho uživaš?
4. okt 2010 o 20:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@stanicka21 mna trasne bolia krize... hroznee
4. okt 2010 o 21:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@matik_02 tri tyzdne ... neboj ked mas zdravy organizmus ..tak to nebudes znasat tak zle ..nemusis sa bat vedlajsich ucinkov , vo vacsine pripadov sa neprejavia....to len chudatko avara_salvatore ich ma asi vsetky :slight_smile: (pozdravujem ..drz sa ..cmuk :wink:) ...ja som pocitoval akurat miernu malatnost na zaciatku , suchu plet vyriesi dobry hydratacny krem ( odporucam cetaphil) ... najviac ma asi zlostia pery ..a to este nezacalo vonku mrznut :-/ treba mat labello stale po ruke :wink:
HLAVNE ...nech to uz konecne ZABERIE !!!
GL
5. okt 2010 o 12:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 heh no si zlaty.. :slight_smile: uz ma tie depky vobec netrapia.. obcas taky vybuch hnevu... ale uz je to uplne v pohode.. jeddine co ma stve je ta sucha plet... no a pery.. a tiez krize... ale inak som uz v pohode.. :D zacina sa to zlepsovat.. v sobotu je to mesiac co to beriem tam sa tesim :D .. a vo stvrtok su to 4 tyzdne... kolko to beries ty?
5. okt 2010 o 14:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja beriem ROa už 3/4 roka.. a som spokojná, pleť mám 100x lepšiu.. žiadne depky som nemala.. nepribrala neschudla som... a bola som veľmi rada, že sa mi tak nemastili vlasy.. :slight_smile: len tie suché pery.. ale už som si zvykla na to, že mám stále vo vrecku svoj balzam :slight_smile: o dva týždne prestávam s ROA, tak som zvedavá, ako to bude pokračovat :slight_smile:
5. okt 2010 o 17:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@tinkia tak tebe je ako fajnee.. záávist
5. okt 2010 o 20:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore super, ze uz ti je lepsie :wink: ja dnes presne treti tyzden ...takze mas maly naskok :slight_smile:
5. okt 2010 o 23:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 no a dnes mam aj meniny :D ..Natália :D
6. okt 2010 o 14:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore tak vsetko naj naj :wink: ja som mal v pondelok narodky :slight_smile:)
6. okt 2010 o 15:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 všetko najlepsie:D
6. okt 2010 o 15:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok