• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

13. septembra 2017 
@lukino585 ja mam zas narodky 11.oktobra.. :D cize v pondelok :D
6. okt 2010 o 15:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore heh tiez si oktobrova ? ja zas meniny o dalsi tyzden v pondelok :wink: tak sme si to pekne podelili :grinning: oslavy nebudu mat konca :D
6. okt 2010 o 18:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 :D ano :D kolko to budes mat?
6. okt 2010 o 21:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Prosim vás kolko cca stojí ten Roaccutane???
6. okt 2010 o 21:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@headliner ono by ti to mala hradiť poisťovňa... ale počula som že vela...
6. okt 2010 o 22:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@headliner Ahoj no ja beriem aknenormin a dnes som bola v lekarni a za jednu krabicku 10mg a za jednu krabicku 20mg som platila 3,14Eur, takze v poho
6. okt 2010 o 22:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore ja som mal ..... a vela ..uz 25 :unamused:
6. okt 2010 o 23:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@headliner tak napr. 20 mg balenie stoji 27 eur a 10 mg 16eur ...ale nastastie to plne hradi poistovna ...ja som doplacal 17 centov :slight_smile:
6. okt 2010 o 23:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no ja uz beriem vyse mesiaca..aaaaaaaaaaaaaa----- suchce pery, ruky a tecie mi krv z nosa.aaaaaauuuuuuuuuuuuuuu:grinning:..ale inak sa da..a este mi padaju vlasi...aspon sa mi zriedia:grinning:..a tvar..no neviem raz lepsie a raz katastrofa...akosi sa mi to strieda:D..ale chrbat a dekolt paraaaaaaada...uz super:D..uz len ta tvar sa moze umudrit a budem rada:grinning:
7. okt 2010 o 13:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
7. okt 2010 o 19:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 no snád nie ja som zatial antom tak nejako podobne :slight_smile: uvidime či to bude zaberat:slight_smile: prajem aj tebe vela štastia v tom ,,liečení " heh
7. okt 2010 o 20:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@matik_02 dakujem ...napodobne :wink: :slight_smile:
8. okt 2010 o 16:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
4.-5. mesiac po dobrati :slight_smile: pred letom som vysadil aby som sa smelo mohol pohybovat na slniecku, cize som nedobral plnu davku.. chybalo mi cca 1000-1500mg, ALE NELUTUJEM.. rozhodne sa mi akne kvoli tym 1000 mg nevratilo..mam super plet, oproti tomu co kedysi NEPOROVNATELNE.. nikto uz na mna nepozre ako na zrudu :slight_smile: nemam pocit, ze by niekto na mna cumel kvoli nepeknej pleti :slight_smile: sebavedomie vzrastlo o milion percent :slight_smile: obcas sa nejaky ten bobacik spravik, no len velmi malinky :slight_smile: bavim sa s kazdym, kdekolvek a akokolvek..nevyhladavam tiene a uz nemam tak citlivu plet.. CHCEM LEN KAZDEMU POPRIAT VELA STASTIA A ROZHODNE POVEDAT - CHODTE DO TOHO! AK VAS AKNE TRAPI NEMATE CO RIESIT.. p.s. fliaciky stale blednu :wink: a odhadujem, ze do najblizsieho leta budem mat absolutne cistu plet bez akejkolvek chybicky :slight_smile: ale uz teraz som HROZNE MOC SPOKOJNY..KTO VYMYSLEL ROA - JEDNO VELKE DAKUJEEEEEEEEEEEM :grinning:
8. okt 2010 o 22:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 jeej dakujem :slight_smile:.. a co nejake priznaky vedlajsie alebo niečo?:slight_smile:). nič zatial?:slight_smile: :stuck_out_tongue_closed_eyes:
10. okt 2010 o 18:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@stanicka21 ano ja vieščo uživam to druhy tyžden a tiež ma bolievaju aale dost:slight_smile: a aj mi to dost prekaza lebo tancujem a už to nieje to čo byvalo :slight_smile: ale stoji mi to zato vyzdrzat:slight_smile:
10. okt 2010 o 18:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@daydreamer ked davaš make up skus dat pred tym nejaky hydratacny krem potom sa ti urcite bdue davat omnoho lepsie :slight_smile:
10. okt 2010 o 18:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
pekne, každý píšete inak:D...ale budem sa spoliehať nato, že to prepláca poisťovna čiže pohodaa
10. okt 2010 o 21:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte ja som roaccutan brala už raz a tak ako som s najprv smiala že na ten letáčik o nežiaduc účinkoch ako depresie sklony k samovražde už fakt napíšu asi všetko . - teraz viem že to tam nepísali len tak. podla mna by si mal každy jeden velmi dobre zvažit ak neni uplne psych v pohode a ma nejake ťažkosti či to začne brat lebo to značne dopomaha k depresiam.. mne nikdy nič nebolo s priatelom sme začali mat problemy a do pol roka čo som to uživala som schudla 11 kil a psych som bola uplne na dne nikdy by som tomu nebola verila kde sa da dostať,, nechapala som čo sa deje,, uplne nechutenstvo do jedla do života prazdnota nesustredenost, a skončilo to pri šebapoškodzovaní. Posledne čo sa stalo bola dorezana ruka.potom som skončila u psychiatričky a po mesiaci som nemala jediny taky den aky som zaživala predtym. aj ked som citlivejšia než predtym,, po roku sa mi vratilo akne a ja som bola sama a v pohode, vahala som čo mam robit bala som sa že sa mi to vrati no povedala som si že ked som prežila už to peklo tak teraz ak sa to este raz stane budem vediet prečo . a tak som to vyskušala a nič mi nebolo takže som bola velmi rada. takže nejde ani o to že by depresiu sposoboval ale skor o to ak je v niekom tak ju neskutočne dokaže prehlbit.
11. okt 2010 o 09:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore všetko naj k narodkám :sunglasses: :wink:
11. okt 2010 o 20:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, takže hlásim sa po 2 týždňoch :D.....beriem to už 17.deň.... prvý týždeň som nič necítila, nič nebolo,....8.deň mi tiekla krv z nosa, pery popraskali.....teraz tieto dni / 15.16.17 . je to hrozné, pery si musím mastiť pravidelne, mám ich suché, popraskané; kútiky som mala asi pred 2 dňami, a už sa mi objavujú vyrážky a strašne bolia, a sem-tam ma kríže bolia :(...... DRŽTE sa všetci!!!!........ja sa zas niekedy prihlásim :wink:
11. okt 2010 o 21:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sandra48 jééj :slight_smile:) dakujem :slight_smile:)
11. okt 2010 o 22:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sandra48 no u mna to bolo podobné.. len s tým že mna bolia krize furt odkedy som to zacala brat no a nejde mi chvalabohu krv z nosa.. a tie vyrazky bolave sa mi aj bez tych tabletiek robili... hmm..drzim ti prsteky :slight_smile:)
11. okt 2010 o 22:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sandra48 @avara_salvatore všetko naj k narodkám ............dodatocne sa aj ja pripajam ...vsetko najvacsie ..vela dobreho , malo zleho a este extra davku stastia a lasky prajem :wink:

dnes som si bol po mesiaci uzvivania po dalsi recept a kozna bola proti tomu , aby sa mi zvysovala davka (teraz beriem 30 mg ) kedze vazim menej ako 70 kg mohlo by to vyrazne zhorsit vedlajsie ucinky ...mozno je to aj lepsie ..radsej byt trpezlivy ako trpiet ...a kedze to nemam na tvari ..tak sa to da vydrzat ...
12. okt 2010 o 12:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@matik_02 vedlajsie ucinky mam jedine suche pery (sucha plet mi celkom vyhovuje :slight_smile: ) trochu suche oci , hrdlo , nos a taka slabsia malatnost ...ale inak oki
ale fasa je , ze sa mi vobec nemastia vlasy :slight_smile:
12. okt 2010 o 12:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vixen1112 uff dost drsne ....a skor ta nenapadlo, ze to moze ROA az takto zhorsovat ? ale nezavidim ...viem si predstavit, co si prezivala ....ludia dufam, ze ked mna chytia depky sa sem mozem prist vyplakat :grinning:
12. okt 2010 o 12:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore no hej.. ale keď si predstavím začiatky.. brr :// ale však aj ty to budeš mať dobre :slight_smile:
12. okt 2010 o 16:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Chcem sa spýtat, ci ma niekto nejake problemy so zrakom počas uzivania roaccutanu. mne sa niekedy zahmlievaju oci a dost dobre nevidim do dialky
12. okt 2010 o 17:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Moja lekarka mi dnes odporucila ROACCUTANE a aj tento for a mam sa rozhodnut ci to podstupim alebo nie. Neviem mam z toho dost panicky strach. Moja tvar nie je az taka hrozna (s make upom uplne spoko alebo po odliceni nic moc). Mala som uz vselijake masticky gely atd ale vsetko zabralo len na urcitu dobu a po vysadeni znova klasika akne pupaky atd. Poradte ci to podstupit alebo skusat dalej. A velmi to nici organizmus? A ko dlho trva celkova liecba? vopred DAKUJEM za pomoc a odpovede :slight_smile: :slight_smile:
12. okt 2010 o 18:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 dákujem :slight_smile:) :-*
12. okt 2010 o 18:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@tinkia tak to dufam... :slight_smile:
12. okt 2010 o 18:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok