• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

12. apríla 2017 
@avara_salvatore cau chem sa opytat vysie si spomynala ze kvoli mandliam beres roa. ? ako kvoli infekcii mas akne ci ako lebo ja mam mozno podobny problem zo zubamy alebo nwm aka infekcia a berem roa. 60den zatail nic extra ale casu dost :slight_smile: len som zvedavy ako si to myslela ze akne a mandle atd... diki moc :slight_smile:)
19. nov 2010 o 00:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Díky, dneska teda vypadám, včera jsem měla drápací den , mo c se stydim, ale už jsem to neunesla, jsem fakt tele, no strašný
19. nov 2010 o 01:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore ja som si dnes kúpila ten Ichtoxyl, stál tuším 1,32 eur...takže v pohode cena,. ...aj som sa tým hneď natrela :grinning: , trošku to smrdí, no uvidíme ako zaúčinkuje :wink:
19. nov 2010 o 14:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mcs10 cau.. no tak mne lekar povedal ze akne mam kvoli tomu ze mam caste zapali mandli ze mi daka infekcia v krvy koluje.... hmmmm.... tak urcite by si mal ist za zubnou aby sa pozrela nato a zhodnotila to... a odstanil by si ten problem lepsie :slight_smile:
19. nov 2010 o 15:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
19. nov 2010 o 15:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore
Ty jo já mám taky furt angíny- hrozný, zrovna teď mě bolí v krku, ježiš, třeba je to taky tak ,,jednoduchý", ale vyndavání mandlí se teda bojim, jak čert kříže.aaa
Jo a mám Roa, 40 mg, tak jsem na to zvědavá, už to mám v sobě, tak uvidíme
19. nov 2010 o 17:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
kks musim si aj ja vydupat zvysenie ..ved ja tu mam pomaly uz najnizsiu davku :slight_smile: nechcem to brat rok ..omg :grinning:

noo to vyberanie krčnych mandli v dospelom veku je riadny teror ...ale lepsie je odstranit pricinu ako potom riesit nasledky
19. nov 2010 o 17:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
na 185 cm a 85 kg by som mal kolko užívať ? :slight_smile:
20. nov 2010 o 11:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sienna_ neviem, zatial nikto nespominal, zeby mu tu padali vlasy :slight_smile: je to dost mala sanca ;)

inac ludkovia, nepribrali ste za tu dobu co beriete roa? :confounded: ja som nabrala 5-6kg, ale zhodit ich nejde :/ uz sa mi tie tabletky hnusia, uz ich nechcem brat :angry:
20. nov 2010 o 11:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@starka11 Dakujeem :slight_smile:
20. nov 2010 o 11:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@isabelako drzim palce.. ale odkedy berem ja tych 30 mg tak som viacej unavena.. a taka malatna si pridem... toto je horor stres tieto lieky.. och
20. nov 2010 o 15:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Mě teda už bolej klouby po 2 tabletkách, ale to je asi psychicky, rty si pořád mažu, ruce taky, momentálně jsem ve fázi zhoršování a vylézání na povrch- což je hnus,ale musí se to přežít!Držim palce všem :grinning:
20. nov 2010 o 16:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@zuzka89 hm, nikto nespominal, ze by mu vypadavali vlasy? ...ja som si vsimla, ze mi ich pada o cosi viac, ale este nemam holu hlavu, tak v pohode :grinning: a odkedy beriem R., praveze som schudla, cca 1,5 kila za ani nie dva mesiace. neviem, preco chcu vsetci stale len zvysovat svoju davku. cim vyssia davka, tym horsie to organizmus zvlada a tym viac vedlajsich ucinkov to ma...
20. nov 2010 o 17:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@molekulovymotor hej lenze tie vedlajsie ucinky sa daju prezit a pri vyzsej davke to bude mat clovek omnoho rychlejsie za sebou ako pri tej minimalnej... a aj mne padaju vlasy o cosi viac ako predtym... ale ja ich mam nahlave dost takze mi to tak neprekaza.. dalsie plus co som si vsimla ze mi vlasy aj rychlejsia rastu .... no minus je to ze nie len vlasy :D :D


mna po prvej tabletke strasne bolel chrbat a boli ma az do teraz... no nie chrbat ale krize
20. nov 2010 o 18:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
veď v amerike beru omnoho vyžšie dávky ako tu u nás.
21. nov 2010 o 12:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tiez si myslim ,, hlavne ide o to , ze ked vidis ako sa ti zlepsuje plet ...tak ti zrazu tie pery az tak nevadia :slight_smile: a ked beries malu davku sa to vlecie dlho a nezlepsuje sa to ...to je na psychiku naapor :S
21. nov 2010 o 12:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
čaute decká! Ja som na Curacne 47. deň. Moje dojmy sú dosť pozitívne. Tvár sa mi vzhľadovo naozaj zlepšila, zapálené pupáčiky ani nemám, iba na líčkach sa mi robia také vyrážky ale nemajú ani bielu hlavičku, len má tá pleť takú nerovnú štruktúru. Čelo sa mi vyčistilo až na čierne bodky, ktoré stále mám aj na brade a nose. Kto je v podobnej fáze ako ja?
21. nov 2010 o 17:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ľudkovia moji krasni:slight_smile: Ja Vam sem zas pišem po treťom mesiaci uživania Aknenorminu.
Môžem povedať, že je to už vo fajn štadiu. Na tvári už nemám takmer nič- možno take drobne tri nezrovnalosti inak len sem tam červena škvrna a suchosť, ale som už celkom spokojna:slight_smile: Akurat sa mi zas čosi objavuje na chrbte, ale myslim si, že je to zo stresu v školu a nie je toho ani veľa. Akurat si stale hryziem pery kvôli tej suchosti (a hej, viem čo všetko by mi pomohlo, ale ja som leniva si vôbec tie pery namastiť niečim inym ako leskom:D )
Inak sa mi s tou lepšou pleťou lepši aj život:slight_smile: A o sebavedomi ani nehovorim:P
Len taka vec.. kožna požadovala nejake ďalšie testy na ktore som nebola... a bojim sa že mi nepredpiše davku na ďalši mesiac, čo by bolo... no... dosť zle.
Paps:slight_smile:
21. nov 2010 o 19:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kokoska947 no oneviem ci suchu ale asi ano kedze vysusuju a potom by som mala supinky po aplikaci make upu... lebo ja som uz aj pred tym mala dost suchu kvoli vsetkym tym "zazracnym" vodickam... ja sa tento tyzden dozviem vysledky testov pecenovych tak hadam budu oook a budem moct pokracovat bez problemov ... inak sa mi celkom ta tvar lepsi tak dufam ze za dalsi mesiac uz bude ksicht super :D ... a ten cajik si asi kupim tento tyzden len ktovie kolko stoji ... no ja tiez tych 30 mg a viac kil jak ty ale tak ked to nemas az take zle tak na co ti to bude zvysovat ved uvidis ako to pojde dalsi mesiac ...ja sa inak citim celkom fajn len tie pery sa mi zacali susit a zubami si tie suche veci kusem tak potom to boli :grinning: .. no a aj v nose som sucha ....ale inak pohoda ziadne depresivne stavy skor naopak :slight_smile: tak sa snad nic nezmeni ... celo mam uz inak skoro ciste a to som ho predtym mala uplne posiate drobnymi vyrazkami a take uz nemaam co ma velmi tesi ... tak drzim palce aby sa ti to zacalo znacne lepsit ved uz je nacase potom davaj vediet co a ako,. ale mozno to je len tvoj subjektivny nazor ze sa to nelepsi lebo si kriticka na seba ale ostatni to mozu vidiet uplne inak ... :wink:
21. nov 2010 o 22:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@molekulovymotor vazne? ja som myslela, ze su fakt zriedkave tieto priznaky ohladom vlasov :grinning: tak to mam neskutocne stastie, ze mne sa na hlave drzi kazdy jeden ako nalepeny :wink: a byt holohlavy nie je az take strasne, clovek aspon usetri na sampone :grinning: kazdy inac reaguje na roa...ja som bola pred 2 tyzdnami u koznej, tak mi nechcela verit, ze beriem 160mg/den...lebo to najhorsie co som mala, boli suchsie pery :grinning:
22. nov 2010 o 10:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ludia.. to pocas roac sa moze chodit ku kozmeticke?? ci ako??
22. nov 2010 o 18:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore asi podla toho k akej a co ti bude robit :slight_smile: vseobecne sa moze ...ale musi vediet , ze beries ROA aby ti nejak neublizila ....


normalne vam zavidim , ze sa vam to zlepsuje ....ja vyzeram odporne :S zajtra zase na krv .... a potom aj na vysetrenie , dufam, ze mi konecne dvihne davku , ked ma uvidi :confounded:
22. nov 2010 o 19:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ododneska beriem 50 mg denne, namiesto 40 mg :slight_smile:
Vážim 62 kil a aknenormin beriem už 105 dni - zlepšenie vidieť. Tiež mám tie červene fliačiky, ale tie po čase zmiznú
23. nov 2010 o 13:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a co ked Roaccutane vynecham ? Zabudla som na dve tabletky, bola som chora...
23. nov 2010 o 18:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 no napr chcem ist na oziarenie ci co... to mozem popri roac?
23. nov 2010 o 21:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@zuzka89
ahoj, ja som tiez pribral dobre 4kg ale neviem ci to je tymi tabletkami alebo mojim zivotnym stylom :-/
uvidim ked vysadim
23. nov 2010 o 23:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@zuzka89
tak 160mg na den je riadna davka, vazne klobuk dolu, ja beriem ´iba´ 60mg na den a je to tak akurat, citim ze to s tym neprehanam ale na druhej strane citim aj silu ucinku toho lieku .. takze snad to v takych davkach nebudes brat dlho..
23. nov 2010 o 23:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@pele82 že ste pribrali 4 kila? To by ste mali jesť menej tukov, menej sladkosti. Skús si upraviť jedalniček a chodiť vonku aspoň dva krat za tyzden behať... :slight_smile:
24. nov 2010 o 10:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore to si myslim, ze radsej nie :slight_smile:

uz beriem 40 mg miesto 30 :slight_smile:
24. nov 2010 o 17:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 uuf :slight_smile: tak som rada... hmmm... no tak dohodli sme sa doma ze pojdeme do Svidnika za nejakou lekarkou ktora je uznavana dost na slovensku ... vraj je to jedna z odborniciek tuna na slovensku, prekonzultovat a tak... tak som zvedava...
24. nov 2010 o 18:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok