• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

17. januára 2017 
@isabelako A to berieš iba jednu dávku za deň,čiže v tvojom prípade večer?A akú máš veľkú tú dávku?
13. dec 2010 o 18:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
och :D mrkvu milujem.. :D no čo už :D :D :D :D
13. dec 2010 o 19:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@street
50 mg- musim to brát večer, protože jinak jsem zfetovaná a mám malé dítě,takže se bojim, aby se něco nestalo :unamused:
13. dec 2010 o 22:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
to existuje nejake štadium pri liecbe roac ze vam opuchnu podkozne a bude to hrozne boliet a bude to vyzerat ako acne conglobata??... take akoby uzly velke opuchnute....lebo mne sa to porobilo a idem sa zblaznit z toho... leeebooo... to uz mam mesiac a nechce to zmyznut.. :/
15. dec 2010 o 20:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@isabelako Aha,no to chápem...
16. dec 2010 o 00:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja by som sa chcela spytat, ci je vazne nevyhnutne brat antikoncepciu pri tejto liecbe... Z minulosti mam skusenost pri brati anti. (tiez to bolo brane pre zlepsenie pleti, ale bez vysledku), ze som pribrala a dost tazko sa potom dostavalo na povodnu vahu..nerada by som to zase absolvovala... Dakujem :slight_smile:
16. dec 2010 o 13:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@tinks Ahoj no ja si myslim, ze pokial mas pohlavny styk, tak to je nevyhnutnost. Ja si este k tomu kazdy mesiac musim robit tehotensky test. :slight_smile: Mne by ich doktorka bez antikoncepcie ani nepredpisala. Mam Vreyu a ani som nepribrala. Skor ako som zacala brat Roa mala som 53kg a teraz po troch mesiacoch uzivania mam 50kg. Tu antikoncepciu odporucujem.
16. dec 2010 o 13:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
užívam roaccutane dva týždne a strašne sa mi šúpe pleť...hlavne v okolí brady. Používam nato krém na tvár ale je to dosť o nervy aby som všade so sebou bral niveu lebo sa mi to hocikedy začne šúpať...prestane to niekedy alebo sa to bude šupať stále?..takto je to horšé jak akné
16. dec 2010 o 17:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@headliner Kup si z lekarne krem cetaphil a nebude sa ti supat....
16. dec 2010 o 18:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore ja to mam tiez take ...podla mna vsetky loziska kvoli ROA chcu von ...ale tym, ze to mame hlboke sa to drzi pod kozou ...a ked som do toho babral sa to len zhorsovalo ...

no ale pozitivne je , ze na miestach kde som mal predtym vyrazky sa uz nove netvoria a koza pomalicky regeneruje , aj ked fliaciky este dost vidno....ale zase sa tvoria vsade inde ,kde predtym vobec ...ked som bol na kontrole sa ma kozna pytala preco som chcel zvysit davku , ze sa jej mam ukazat ...a potom ten jej pohlad uff ...mi predpisala recept na dva mesiace rovno...

ach ludia drzte sa ...dnes uz 92. den :slight_smile: uz sa tesim ...ked budeme mat vsetci krasnu plet a pridem na toto forum precitat si stare prispevky a zaspominam si na vas :slight_smile:
17. dec 2010 o 11:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
och a este sa vam musim pochvalit ...vcera som mal rande :grinning: ..... a ona je uplne, ze prekrasna :sweat_smile: ..a vravela, ze aj ja sa jej pacim :slight_smile: aj ked teda nechapem co na mne vidi ...ale konecne nova zivotna energia :slight_smile: dnes ideme kukat romantiku :slight_smile:
17. dec 2010 o 11:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a chcem jej uvarit nieco na veceru :slight_smile: ale vobec neviem co ...vy ste zeny poradte pls ...ale nieco jednoduche ..lebo ja moc neviem varit :grinning:
17. dec 2010 o 11:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585
Záleží na tom co máš doma, z čeho budeš vařit:slight_smile:
17. dec 2010 o 12:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 tak to ti strasne drzim palce, nech to vyjde tak ako ma :slight_smile:)
uvar nejake super cestoviny, to je lahke :slight_smile:
17. dec 2010 o 12:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@starka11 Okey, dakujem za radu :slight_smile:.. snad aj u mna pojde to nejake kilecko dole :grinning: .. sice je este skoro hovorit, kedze roa beriem len teraz 7 den... Aaa este nieco, to prosti svrbeniu pokozky nieco nie je? .. lebo je to vazne ze neznesitelne, ked je clovek bud v skole abo v robote a musi prekonavat nutkanie sa poskrabat :grinning:
17. dec 2010 o 17:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@tinks Ahoj, no mna tvar nesvrbi, tak ti neviem poradit. Zbehni za doktorkou. Mne sa pred tyzdnom uplne vysusila brada a nic nezaberalo, tak som zbehla za doktorkou a predpisala mi krem, ktory mi pripravili v lekarni a pomohlo to, este je to tam trosku cervene,ale to o chvilu zmyzne. Drzim palce papa :slight_smile:
17. dec 2010 o 19:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Lidičky, nechcete někdo La Roche Posay Effaclar H ten krém hydratační- já jsem i po Roa šíleně mastná, nemůžu ho vůbec mít- je to úplně nový, namazala jsem se jednou, hned se mi z toho udělaly pupínky, je to na mě moc mastné, potřebuju Effaclar K :wink:
Kdybyste měl někdo zájem, budu ráda :slight_smile: Za 200 i s poštovným, třeba, klidně i za míň, mě by to leželo zase jen v šuplíku a že toho už tam mám :pensive:
18. dec 2010 o 12:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 čiže chceš povedať že to že je to opuchnute a boli to ... ak to nahodou praskne tak z toho tecie krv s hnisom je uplne v poriadku??? som z toho taka vystrasena.. kks... no a aj ja sa pochvalit musim.... uz nemam ziadne pupaciky ani cervene vyrazky plet mam uplne hladku az na tie PODKOZNE hlupe hnusne bolave napuchnute vyrazky.... ani spavat v noci nemozem :/ och.... dufam ze do Januara aspon trosku vymyznu.. :slight_smile: .-....


18. dec 2010 o 17:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore
Fotku, fotku:slight_smile:))))))))))))))Hurá:slight_smile:
18. dec 2010 o 18:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nie je sa z coho tesit draha isabelako :slight_smile: iba zmyzli "jebaky" .. :D:D :D :D :D:D vsetko ostantne je tak jak bolo cize ani velky pokrok to nie je :slight_smile: ale aj tak ak chces zajtra ti futku urobím :slight_smile:
18. dec 2010 o 19:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore
Tak mi je urob, zlato, ďakujem :wink:
18. dec 2010 o 21:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore no nepovedal by som normalne , ale tiez sa mi take obcas urobi ..hlavne ked som niekedy vytlacal cierne bodky ..teraz sa uz krotim, lebo po tom zostavaju najhorsie jazvicky :unamused: a lieci sa to aj dva mesiace ... a este ten vankus ako rano vyzeral ..cely od krvi ....


@simoneckaa0 dakujem dopadlo to super !!! nakoniec som spravil len spagety ...ale chutili ...k tomu vinko ...a vecer sme pri svieckach a filme cely prebozkavali :slight_smile:)
19. dec 2010 o 14:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 fííha :D taka romatinka to bola? :D :D :D tak to sa tesím.. :D a pockaj tebe sa to tiez na tvari urobilo...??:.. a toto napuchnute sa hoji 2 mesiace??
19. dec 2010 o 17:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore nie avi ...mne sa na tvari nerobi vobec ...na krku obcas ..ale na hrudniku to mam najhorsie ...a ano niekedy sa mi to hoji aj dva mesiace a potom este ostanu fliaciky :unamused:
19. dec 2010 o 18:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@starka11 ..a ten cetaphil keď si dám nebude sa mi šupať pokožka celý deň? Lebo teraz používam normalnu niveu a tu si nosím so sebou a vždycky keĎ sa šupem, tak si to dám...tak chcem vedeť či aj hento by som musel nosiť so sebou.
19. dec 2010 o 21:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@headliner Ahoj, no ja som sa pri nom vobec nesupala....Davam si ho rano a vecer a je to v poho...
19. dec 2010 o 21:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 a nevedel by si mi posalt fotku ze?.. ::slight_smile: chcem porovnat ci je to take ako mam ja
19. dec 2010 o 22:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@avara_salvatore noo teraz take nemam :slight_smile: ked sa mi spravi ..tak ti odfotim ...alebo radsej az ked budem pekny :slight_smile:
21. dec 2010 o 10:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lukino585 no vies ja to chcem na porovnanie.. ci to je toto pytne co mam ja na tvari
21. dec 2010 o 14:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
čaute:slight_smile: Dufam, že sa Vam darí v tomto procese skrášľovania :slight_smile: Ja mam teraz už 4 mesiac za mnou a dari sa mi zabudať na to čim som si pred istym časom prechadzala... takže čo chviľa 5 mesiac!!! Krvne vysledky su dobre, beriem ešte okrem toho nejake vitaminy od obvodneho lekara, ale moja pleť je neporovnateľne lepšia. Nemam na tvari nič, až sa neviem vynadívať:slight_smile: Aj mam taku peknu ružovu farbu:P...Inak mi z toho taktiež vlasy rastu enormne rychlo. odkedy to beriem naraslti aspoň o 13 cm. ale sranda :P ja som taka vďačna za tento liek, snaď sa mi tie krute časy už nikdy nevratia! :slight_smile:
držim palce Vam všetkym čo si tymto prechadzate :slight_smile:
21. dec 2010 o 20:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok