• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

6. decembra 2016 
ja som zacal pred niekolkymi tyzdnami uzivat beta karoten. najskor len 1-2x do tyzdna, teraz postupne prechadzam na dlhodobe uzivanie.

ROA mi uplne rozhadzal hladinu vitaminu A v tele. teraz ho mam nedostatok.
15. jún 2011 o 15:08  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte, tak ja som uz 2mesiace po liecbe, akne sa mi robi,ale iba take malilinke, ktore v priebehu dna zmiznu. Co ma teraz hneva je moj nos. Na konci nosa mam niekolko malych vyrazok ale iba s cirou tekutinou. Vidiet to iba uplne z blizka a make-up to zakryje,ale denno denne mi to tam pribuda. Neviete poradit,co si mam na to dat? Na noc si davam differine gel. Vyhodou tych liekov bolo pre mna, ze som sa nemastnila, ale teraz mam uz opat mastnu tvar a najma ten nos. Drzte sa papa
15. jún 2011 o 15:12  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Prosím vás zistite mi niekto či si možem dať tie gelove nechty, lebo moja doktorka to vobec nevie :(
A vela z vás tu má vynikajuce lekárky :wink:
16. jún 2011 o 13:57  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@elissa2009 no dúfajme, že to aj mne ustúpi. Dnes mi bolo zistené bielkoviny v moči :( mne furt volačo nájdu... hádam to bude len zápal, nič vážne s obličkami...
16. jún 2011 o 16:56  • Odpovedz  • Páči sa mi to
o chvilu sa to tu zvrhne na pokec invalidov
16. jún 2011 o 17:04  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@geneo máš pravdu... potrebovala by som stretnúť niekoho kto mi povie, že akné sa mu nevracia a nespôsobilo mu to žiadne vážne negatívne dôsledky...
16. jún 2011 o 17:48  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ja sa dopujem vitaminom A. normalne vidim ako mi ho telo vstrebava. ked si ho dam tak za 2 dni sa mi vzdy zacne vsetko hojit. akonahle ho vysadim tak vsetko ako keby sa zastavilo.
16. jún 2011 o 19:49  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@geneo
čo sa hojí? Akné?? Myslela som, že sa ti nerobí.
16. jún 2011 o 19:52  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@yade akne sa mi nerobi. vitaminom A hojim vsetky rany ktore mam uz 5 mesiacov odvtedy ako som zacal uzivat ROA.

a ked si dam vitamin A tak mam cely den mokre oci.
16. jún 2011 o 19:55  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
a zjavne mam problem s ROA v tele lebo stale mam suche pery, suchu sliznicu v nose, sucho v krku. ked niekto povie ze ta latka ide z tela do 2 tyzdnov von tak klame.
16. jún 2011 o 19:57  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@geneo
Tak ti asi neseděla forma vitaminu A v Roa a to to má být stravitelnější :slight_smile: Taky to tak plánuju udělat, až doberu, pojistit si to vitamínem A :slight_smile:
16. jún 2011 o 22:01  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@isabelako som tomu nechcel verit ale je to tak. proste nemam dostatok vitaminu A. vyzera to tak ze aj tie oci mam preto take.
16. jún 2011 o 22:02  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@geneo
No tak super, pak že tu jsou samý invalidi, konečně se z toho dostáváš, hurá :slight_smile:
16. jún 2011 o 22:11  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@isabelako no praveze nedostavam :slight_smile: prezivam. zatial sa mi nedari to zlepsit.
16. jún 2011 o 22:25  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@motylik33 ja ta poteším, ja ani neviem, že niečo beriem, mne nie je absolutne nič. Mám suché pery, ale je to sprievodný jav, je to uplne normálne. O nejakých depresiach sa neda vobec hovoriť, pleť mám nádhernú, chodím von bez makeupu (čo som si doteraz nedovolila), okrem toho, že je pleť pekná aj vyzerá zdravá a pružná, proste fantázia....ach jaj, len dúfam, že to takto ostane navždy, zachvílu mam polovicu za sebou.
16. jún 2011 o 22:27  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@geneo ja som dobrala ROA pred mesiacom, ale stale sa mi prejavuju sprievodne znaky :P citala som, ze ostava v tele aj polroka, kym sa uplne vyplavi...skus prijmat viac vit D :slight_smile: je dobre na regeneraciu koze :slight_smile:
17. jún 2011 o 20:27  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@zuzka89 skusim dik :slight_smile:

pocitam ze u mna bude aj rok :slight_smile: dufam ze tie oci tiez prejdu. zatial je to bieda.
17. jún 2011 o 21:14  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@elissa2009 tak to som rada, že nemáš žiadne problémy :wink: ja som mala celkom peknú pleť a začali sa mi také malé pupienky robiť :frowning2: a ja, že už to bude len lepšie... tak ja čo som spozorovala, že pri učení zaspávam, stále som unavená, nevládzem a to mám len 40mg, úplne ma to ubíja ale tak snažím sa cez to preniesť. Keď športujem (čo len chvílku) cítim bolesť v kolenách a klboch a tá noha moja ma bolí, hrdlo ma bolí už mesiac a nádchu mám tiež, samozrejme som vysušená uuplne strašne... ale keby je to len toto tak je to v poho... idem onedlho na pečeňovky a pod. tak uvidíme...keby je tam všetko v poriadku a nebolí ma noha tak som spokojná :slight_smile:
18. jún 2011 o 11:25  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@motylik33 motýlik, ja som mala úplne všetky tieto problémy, až som si myslela, že prestanem Roa užívať. Vtedy mi dr. povedala, že je to len dočasné a naozaj, všetko prešlo. Hrdlo ma bolelo (až tak, že som užívala antibiotika, ktoré vobec nezabrali), nádchu som mala, strašné bolesti klbov, oči sa mi vysušovali a všetko prešlo. Ale unavená som stále, to je pravda :slight_smile:
18. jún 2011 o 14:14  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@elissa2009
Já jsem taky šíleně unavená, ještě mám jednu zkoušku, tu nejhorší :cry: Do úterka musim vydržet, pak už budu do konce braní Roa hodit spát v osum :slight_smile:
19. jún 2011 o 14:16  • Odpovedz  • Páči sa mi to
mate niekto skusenosti s Canestenom?

cez vikend som zo zufalstva natrel okolie oci (viecka) canestenom a v nedelu som mal snad najbezproblemovejsie oci za poslednych 5 mesiacov.

ako keby tym vysusenim sa mi vytvorila v slznych kanalikoch plesen.

nerozumiem tomu. nejake prakticke nazory?
20. jún 2011 o 10:16  • Odpovedz  • Páči sa mi to
inak oci su stale bezproblemove. nie su v 100% stave ako boli pred uzivanim roa ale dnes su na tom tak ako neboli za poslednych 5 mesiacov. zlom nastal az teraz cez vikend ked som pouzil Canesten.

inak oficialne to urcite nedoporucujem :slight_smile: je to skor pre takych zufalcov ako ja.
20. jún 2011 o 15:39  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@elissa2009 tak dúfajme, že aj mne všetko ustúpi :wink: a lekár ťa posiela aj na krvné testy po tých troch mesiacoch? Ja tam idem v stredu no a som zvedavá, či bude pýtať. Keď nie tak neva, aj tak si ich idem dať robiť pre svoj dufám, že dobrý pocit :slight_smile:
20. jún 2011 o 15:57  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@motylik33
Po troch mesiacoch posiela váš lekár na testy? Mne robila odbery každý mesiac!
20. jún 2011 o 17:19  • Odpovedz  • Páči sa mi to
zdar ludia , mam par otazok , asi sa vam to nebude pacit ale zohnal som si roaccutane na cierno , lebo ziadna blba kozna mi to nechcela predpisat.. a to mam vyrazky po celom tele.
co sa stane ak pojdem na slnko?
bude mat nejaky ucinok 40 tabletiek ?
mozem sa natierat sirovim roztokom od koznej pocas toho ako to budem brat ?
20. jún 2011 o 17:59  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@fly12
Ne nebude, já ti někd vyfotím, kolik jsem toho vybrala já a ještě stále beru. Nevím odkud ze slvenska jsi, ale určitš se najde doktorka, která ti to napíše a jinak tady je i odkaz na stránky, kde se to dá sehnat na černo,ale nevim, je to Goldpharma myslim :slight_smile:
a sírovím roztokem se určtě nenatírej, to je blbost, kůže bude citlivá
P.S. 40 tabletek máš tak maximálně na půl měsíce :unamused:
20. jún 2011 o 18:11  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@isabelako to musim brat 30 mg denne ?
mestaci mi 20 MG a potom 10 mg ?
nemam az tak tazku formu akne , ale mam akne skoro vsade
20. jún 2011 o 18:29  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@fly12
Určite zájdi za lekárkou-ak nie je ochotná tá tvoja, nájdi si niekoho iného. A nechceš to začať brať až po lete? Aj tak by sa mohla u teba prejaviť počiatočná fáza-extrémne zhoršenie akné, tak by si si nepomohol hneď a mal by si pos..té leto i tak...
20. jún 2011 o 18:49  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@yade ale ked to akne je taka svina hnusna :( vsak to zanechava nasledky na cely zivot , cela puberta premrhana uz aj tak.... kaslem na to zhromazdim co najviac tabletiek a potom sa predavkujem po lete s tym...
20. jún 2011 o 19:25  • Odpovedz  • Páči sa mi to
No ludia dlhsie som tu nebola, ale haluz akne sa mi uz moc netvori a ked sem tam nejaka blbosticka len bojim, ze zas zakriknem ako po kazde snad. Ale haluz predminuly stvrtok ma doma stipla vcela do piatich minut som musela volat sanitku pretoze to co sa mi zacalo diat bolo nepredstavitelne opuchla som zacervenala vsade same flaky a pod. no podme k pointe, dosla sanitka a dali mi infuziu a pani zachranarka mi nevedela cez kozu poriadne pichnut infuziu ta ihla ledva ledva presla aj povedala, ze mam kozu ako hroch. Infuzia nezabrala tak ma viezli do nemocnice kedze sa mi zacalo aj tazsie dychat a prislo m velmi zle aj od zaludka a tam mi zas ina sestricka davala tiez infuzi a to iste, tak sa teda pytam nema byt ta koza praveze krehkejsia a akoby uzsia???
:fearful:
20. jún 2011 o 19:52  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok