• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

17. januára 2017 
@stanklia
To je naozaj zaujímavé s tou tvojou kožou...veď ja som bola práveže stále akoby doškriabaná, aj vlastným nechtom som si vytvorila dosť hlbokú ranu na ruke, ktorá sa hojila dlho predlho...Ty sa možno teda následkom Roa meníš na hrocha :wink: ...Zaujímavé, zaujímavé :slight_smile:

A teším sa, že akné už skoro nie je :slight_smile: ...Len čo budeš teda teraz vytláčať? :stuck_out_tongue_closed_eyes:
20. jún 2011 o 21:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@fly12
To je dobrý nápad-že až po lete...ale fakt si nájdi lekárku, nech ti robí aj odbery..lebo si zničíš s Roa nejaké orgány a potom sa ti možno zas bude akné tvoriť kvôli tomu... :wink:
Na 100% nájdeš lekárku, ktorá ti Roa predpíše..veď niekedy to dávajú ľuďom len preto, že sa extrémne mastia!
Nevzdávaj to!
20. jún 2011 o 21:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Ahojte, mam 28 rokov a jedno dieta, akne ma trapi uz od 15ky a pouzivala som snad uz vsetko, chodila som aj ku kozmeticke, pouzivala som zynerit a vsetlico ine a nic nepomohlo, myslite ze je vhodny ten liek pre mna? nemam nejaku tazku formu, asi len taku strednu. pomohli tieto lieky kazdemu kto ich zacal brat? dakujem
21. jún 2011 o 10:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki pomozu kazdemu.. teda aspon pokial ich berie. potom je to vec stastia podla mna 50:50 ci efekt bude trvaly.

treba si zvazit vsetky vedlajsie ucinky. liek ako taky sposobuje aj zmenu spravania + depresie + unava. aby si to neodniesla tvoja rodina.

moja manzelka ma tiez akne. po mojej skusenosti by som jej to nedovolil uzivat.
21. jún 2011 o 13:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@motylik33
@yade tak vás asi dievčatá prekvapím, ale mne nerobili krvné testy pred začatím liečby, urobila mi len raz a to po mesiaci užívania a vtedy povedala, že už sa krvné testy budu robiť len po dobratí celej dávky. Ale ja si dám urobiť sama v priebehu leta pre vlastnu spokojnosť.
21. jún 2011 o 14:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@yade ja mam presne takú kožu ako si mala ty. Na ruky si kazdý den najdem nove škrabance a ani neviem odkial sú. Cele ruky mam stale doškriabané. A te KOMÁRE to je hroza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mna skoro nikdy nedoštípali a teraz.......to je stašne, ja mam štipance po celom tele a trosku sa poškriabem, tak si to rozskrabem do krvi, nemožem sa ani skrabať.............ako im takato krv može chutit!
21. jún 2011 o 14:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@elissa2009
Presne o tých komároch som tu už písala aj ja...že na mňa išli ako besný!!! A hovorila som, že budú lietať zdegenerované komárie monštrá, keď si ma cucnú! Je to ale sila, že chutíme komárom aj keď je v nás také svinstvo...

S tým odberom som teda prekvapená..Lekárka je dobre nezodpovedná..Tá moja tak zodpovedne pristupovala k všetkým pacientom, pravidelne sme sa stretávali na odberoch a už sme sa poznali...
21. jún 2011 o 21:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@geneo dakujem za odpoved, este sa rozhodnem, len uz neviem co ine skusit...a ty si mal ake vedlajsie ucinky? asi vplyvaju naozaj na kazdeho inak, kamoska ich brala a hovorila ze okrem suchych pier nemala nic ine....
22. jún 2011 o 07:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no a co teda sposobuje ked pojdem na slnko ?
22. jún 2011 o 08:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a teraz v lete mi ich asi nepredpisu, ci?
22. jún 2011 o 09:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@fly12
Ak sa budeš vystavovať slnku bez použitia krémov s faktorom 50+, môžu sa ti urobiť tmavé pigmentové škvrny, ktoré nepôjdu odstrániť-to je porucha pigmentácie alebo môžeš dostať rakovinu kože, ktorá sa môže prejaviť aj za pár rokov...
22. jún 2011 o 10:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki
Možno niektorí lekári by ti ich aj predpísali...ale na opalovanie by si mohla zabudnúť..Určite je lepšie brať to od septembra, myslím, že tie 2 mesiace-keď si čakala až doteraz- sa vydržať dajú.
22. jún 2011 o 10:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@yade dakujem, tak to vazne radsej pockam
:slight_smile:
22. jún 2011 o 11:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki no ja som ich musel predcasne vysadit. znicilo mi to oci. momentalne mam diagnozu suche oci. pred uzivanim som s ocami nikdy ziadny problem nemal. uzival som ich 40 dni ... vysadene ich mam 3+ mesiace.

ziadne zmeny co sa tyka oci.
22. jún 2011 o 13:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@geneo hmm tak to je blbe, no uvidim este, aj tak si ich pojdem dat vypisat az nejak v septembri
22. jún 2011 o 14:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki
@fly12 dievčatá, ja idem brať roa úplne celé leto a myslím, že s faktorom 50 sa to zvládnuť dá...........a to som na slnku dennodenne. Ale jednoznačne má yade pravdu, že je lepšie to brať na jesen, ale čo by človek neurobil pre peknú pleť. Ja som už bola taká zúfalá, že mi bolo jedno, že to budem brat v lete a moja dr. v pohode súhlasila. A teraz mám takú pleť ako nikdy pred tým. Musím sa však chrániť celé leto. :wink:
22. jún 2011 o 14:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@elissa2009 ahoj a ako rychlo ti to zabralo? a nemala si to na zaciatku este horsie? z toho mam dost strach, kazdy den v praci a uz teraz neviem ako sa maskovat a co este ak to bude horsie... :unamused:
22. jún 2011 o 14:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki za dva týždne mi všetko zmizlo, nemala som nijaké zhoršenie, ale vela ludi má, tak neviem ako by to bolo s tebou. Ja sa skor bojim toho , aby sa mi akné nevratilo po dobratí :(
22. jún 2011 o 15:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@yade
Na mě jdou komáři i klíšťata, svině:(
22. jún 2011 o 15:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Väčšinou býva to zhoršenie...a keď už je, tak dosť brutálne! Ja čo som mala po tvári! To bol čistokrvný des.Ale tam, kde mi tie vyrážky vyšli von-pri tom zhoršení, sa mi odvtedy neurobila žiadna-ani po dobratí..Urobili sa mi tam, kde som vyrážky pri zhoršení nemala.
22. jún 2011 o 15:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
najnovsie mam problem so sluchom.... na jedno ucho horsie pocujem.
usna mi povedala ze to moze suvisiet s mojim predchadzajucim uzivanim ROA. kedze ROA vysusuje sliznice, tie su nasledne nachylnejsie na zapaly a to je moj pripad.

takze tak....
23. jún 2011 o 11:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
...ja mám po celých nohách také krvavé bodky, ktoré stále nemiznú...To je akoby som mala pehavé nohy- ale pehy sú tmavočervené...neviem čo presne to je a nedá sa to ničím odstrániť...musím len čakať.A to sa mi urobilo ešte pri braní Roa...+ mám zmenený krvný obraz - nemám dostatok bielych krviniek, ktoré zabezpečujú obranyschopnosť organizmu, takže som náchylná na všetky a akékoľvek infekcie...a tiež si všeobecná lekárka myslí, že je to od Roa. (tá zmena krvného obrazu sa ukázala pri poslednom odbere a bohužiaľ stále pretrváva)
Tak neviem...
23. jún 2011 o 14:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@yade Jj urcite je to z Roaccuatne! Vsak primo v te informacni brozure k R. se o tom pise - je to jeden z vedlejsich ucinku (snizena obranyschopnost organismu, zvysena nachylnost k ruznym infekcim behem lecby). Po dobrani by se to melo vratit zase k normalu. Ted si nepamatuju -ty jsi uz s lecnou skoncila, ze? Tak to bude chtit cas a telo se z toho zregeneruje.
23. jún 2011 o 14:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@yade
Velmi časté nežádoucí účinky (mohou se objevit u více než 1 pacienta z 10):
• Snazší tvorba podlitin, větší krvácivost – pokud jsou postiženy krevní destičky.
• Anémie – slabost, závratě, bledost kůže – pokud jsou postiženy červené krvinky.
• Zvýšená náchylnost k infekčním onemocněním – pokud jsou postiženy bílé krvinky.

www.medonet.cz/i/File/Roaccutane%2010%20mg%20PIL-31032010.doc
23. jún 2011 o 14:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@delelaa
Som 5 mesiacov po dobratí Roa.
23. jún 2011 o 14:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@yade ja to mam tiez. neprechadza to a asi to ani neprejde. mne to zmenilo strukturu koze.

na odbery chcem ist niekedy do max mesiaca.... uvidime.

este ze som to bral iba nieco vyse mesiaca. myslim ze to bolo znamenie zhora aby som to prestal brat.
23. jún 2011 o 15:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Po týchto vašich príspevkoch mám chuť tuto liečbu ukončiť.....kašlem na akne, nechcem mať doživotné následky
:(((((((
23. jún 2011 o 15:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@yade ako si na tom vlastne s akne? stale zle?
23. jún 2011 o 15:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@geneo
Keď používam Duac+iné gelíky na akné, tak je to O.K, nie je to také okaté, ale keď som sa tak dlho trápila s Roa, čakala som niečo iné :wink:
A mám opäť aj mastiacu sa pleť.

Čo máš aj ty? Tie fľaky čo mám ja na nohách???
23. jún 2011 o 15:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@elissa2009
Zlatko, už si sa na to dala...tak sa nevzdávaj, hlavne si daj urobiť testy!
Neberieš také vysoké dávky, tak hádam to bude O.K...a tiež ja som to asi brala dlhšie, ako som mala..Bolo by mi stačilo tých 120mg/kg...
Lekárka hovorila, že čím sa berie vyššia dávka - myslím teraz denná, tak tým sa zvyšuje riziko nežiadúcich účinkov...
Ty máš primeranú, je fajn, že si si nechala tých 40mg :slight_smile:
A neboj sa, hlavičku hore, ty nemusíš mať žiadne negatívne účinky!!!! Nie je to pravidlom...A že má niečo Geneo a aj ja, tak to neznamená, že budeš mať aj TY!!!! Koľkým nezostane nič, len krásna čistá pleť.

Mne sa tie fľaky - resp. krvavé bodky na nohách vytvorili poslednýmesiac ako som to brala...a ešte predtým som mala po celom tele neskutočné fľaky, ako gepard a také tmavofialové až akoby... vtedy som sa zľakla, že sú to tie, ktoré majú nejakú vážnu príčinu - čo uvádzajú, že vtedy sa to má ihneď vysadiť...Tak som letela k lekárke a tá mi povedala, že to nie sú tie...a brala som to ďalej.Určite to bolo tým, že už vo mne bolo toho toľko, že telo sa vzbúrilo...Keby som bola brala tých 120mg/kg, tie flaky na nohách by som nebola mala...a krv bola tiež O.K. v tom čase.
23. jún 2011 o 15:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok