• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

12. apríla 2017 
@elissa2009
To vôbec nevadí, že sa miešajú značky, dôležité je nájsť si to, čo pleti najviac vyhovuje...Ja potrebujem cez deň hydratáciu a na noc mám krémik, ktorý má už aj vitamín C, kyselinu hyaluronovú a je aj spevňujúci. :slight_smile:
12. sep 2011 o 16:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ddrobcek
To sa musíš spýtať svojej lekárky, asi nik odtiaľto tu nemá s tým skúsenosti, aspoň čo si spomínam, že som tu čítala.
12. sep 2011 o 16:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@yade mne zase kožná poradila od eucerinu krém s kyselinou hyaluronovou, že aj ona ho používa a je o dosť lacnejší ako La roche...uvidím :slight_smile:
12. sep 2011 o 21:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@elissa2009
Mne ten krém nerobil dobre...Tak mám la Roche:o) Na cene krému mi nezáleží, skúšala som aj extra drahé krémiky, ale problém je ten, že mojej náročnej pleti nie hocičo sadne..
Možno pre teba bude super :slight_smile:
13. sep 2011 o 11:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
baby, je to mozne ze to beriem uz 40 dni a stale sa to nezlepsuje? zlepsilo sa len to ze sa menej lesknem ale vyrazky na licach sa nejak nehoja :frowning2:
13. sep 2011 o 12:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ozaj a nemyslite ze beriem slabu davku ked vazim 60 kil a beriem raz denne roa 20 ?
13. sep 2011 o 12:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki já už beru 57 dní a taky se to nezlepšuje zatím, ale určitě to přijde ;) zejtra jdu ke kožní a uvidíme co řekne..třeba mi zvýší dávky, já beru 30 mg na 73 kg
13. sep 2011 o 13:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vondra no tak zajtra napis co ti povedala a ci ti zvysila davku lebo mne sa zda podla toho co tu ini pisu ze ja beriem slabu davku, ja idem na kontrolu buduci tyzden....
13. sep 2011 o 13:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki
@vondra ahojte baby, vážim 49 kíl a berem 20 ráno a 10 večer. Myslím žepohoda. Suchásom riadne ani vlasy mi nemastnejú. Predtým som umývala každý druhý deň. Teraz celý týždeň žiadna mastnota. Vyrážky len sem tam. Dobrala som prvú krabičku. Dúfam, že tie výsledky budú čo raz lepšie a viditeľnejšie :wink: .
13. sep 2011 o 18:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki
Ahooj...Dávku by si mohla brať aj vyššiu, ale zlepšovať sa ti to nemusí začať tak skoro, mne sa celé 3 mesiace pleť len brutálne zhoršovala...a až po 3. mesiaci sa to zázračne všetko vyčistilo.Ale ja som nebrala s Roa antikoncepciu.
13. sep 2011 o 20:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@dera mimochodem já jsem kluk xD

@vilki zejtra ti řeknu co mi řekla doktorka ;)
13. sep 2011 o 20:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@yade ahoj, ani ja neberiem antikoncepciu, a aku davku si brala ty?no dufam ze sa mi to potom vycisti, lebo nic moc ked tak na to pozeam a ozaj davala si si make up ? lebo ja bez neho von nemozem zatial ale tym ze sa mi plet susi tak je to tiez nic moc.... :unamused:
13. sep 2011 o 22:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no super, kecam tu okolo tych liekov tolko, ze dnes rano som si do prace zabudla zobrat tabletku, co teraz? stalo sa vam uz ze ste si zabudli dat ? mozem si ju dat poobede ked pridem domov? alebo ju mam uplne vyechat? :unamused:
14. sep 2011 o 06:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki
Kľudne si ju môžeš dať v iný čas.
Ja som si makeup nedávala, nedal by sa mi rozotrieť...a nechcela som zaťažovať pleť.
A neboj, na 100% sa ti to vyčistí, len si treba počkať. Ja som brala pri 50kg 40mg.
Musíš byť trpezlivá, dôležité je to, že aj u teba určite príde ten deň, kedy tvoja tvárička zostane úplne čistučká, bez jedinej vyrážky :slight_smile: :wink:

PEKNÝ DEŇ.
14. sep 2011 o 07:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@yade dakujem za odpovede, pekny dnik aj tebe ...
14. sep 2011 o 07:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki Ahoj, takže byl jsem u tý doktorky a budu pokračovat stále s 30mg denně, jinak já mám trochu zvýšený jaterní testy. A dneska mi brala krev na jaterní testy zase, tak uvidíme jak to vypadá
14. sep 2011 o 16:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki vilki, berieš straaaašne nízku dávku, nečudujem sa, že nemáš zlepšenie. Mne na váhu 60kg predpísala 60mg denne, ale ja sama som si ju pre istotu znížila na 40mg. To vobec nevadí, ak si zabudla zobrat tabletku, ja niekedy beriem jednu ráno, jednu večer a ked zabudnem, tak si dám obidve len večer. A počas liečby som make-up vôbec nepotrebovala, uvidím, ako to bude s pleťou po dobrati.
Určite sa daj zvýšiť dávku :slight_smile:
14. sep 2011 o 18:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Chci se zeptat všech, jesttli když beru asi tu minimální dávku 30 mg na 73 kg, tak jestli se mi pleť vyčistí o hodně déle nebo jestli vubec
14. sep 2011 o 18:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vondra dakujem za info :slight_smile:
@elissa2009 no buduci tyzden idem na kontrolu tak mi hadam predpise vyssiu davku
14. sep 2011 o 19:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vondra
Ak ti môžem poradiť, kúp si na pečeň čajík Silybum Mariánske a pi denne liter :slight_smile:
Ja som mala už pred braním Roa problémy s pečeňou a ten čaj mi to úplne zrovnal, výsledky som mala pri braní Roa ešte lepšie ako predtým...(už som to tu radila, tak sa opakujem)
15. sep 2011 o 13:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@yade díky, rozhodně to zkusím ;)
15. sep 2011 o 15:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vondra Ja brala prvni mesic a pul jen 20 mg /vazim 50 kilo/ a o zvyseni davky jsem si rekla sama. Plet si zrejme po uvodnim soku na Roaccutane navykla a zacinala se znova mastit. Vlastne jsem nebrala ani tu min. denni davku. Tak jsem zacala brat 30 mg /rano 10 mg, vecer 20 mg/ a hned bylo lip.
Ty jsi na tom podobne- taky ti chybi +- 5 mg, aby ses dostal aspon na min. davku. Ono se to moc nezda, ale u me to delalo divy. Bud zhubni na 60 kg /vtipkuju :grinning: / nebo si promluv s kozni, ze 30 mg bude na tebe malo /treba si vymysli, ze se ti zase zacina mastit plet :wink: / a bud by ti to zvedla na 40 mg denne, nebo bys bral vzdy jeden den 30 mg a dalsi den 40 mg a tak by se to stridalo - tim "trikem" bys dosahl denni davky 35 mg (Roaccutane ma baleni jen 10 mg a 20 mg). I kdyz myslim si, ze 40 mg na den by bylo lepsi.
Otazkou jsou tve jaterni testy- jak moc spatne jsou- mozna proto ti to nechce zvednout a tak beres poddavku.
15. sep 2011 o 19:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki Az pujdes na kontrolu, tak chtej at ti to zvedne alespon na 30 mg, takhle nemas nizkou davku, ale poddavku :wink: Pokud jsi na tom zdravotne o.k., tak nechapu proc ti dava jen 20 mg :zipper_mouth:
15. sep 2011 o 19:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@elissa2009 co? 60 mg na 60 kg? Tak to je zahul :grinning: me by to asi porazilo :sweat_smile: Dobre ze sis to snizila :sunglasses:
15. sep 2011 o 19:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
dotazek pro vylecene :slight_smile:

jak jste na tom? vraci se vam ty potvory nebo je to porad o.k.? ja jsem po dobrani neco pres 40 dni a tuk tuk plet porad cista. nikde nic. pred lecbou jsem mela plet hodne mastnou, tady jste strasili, ze se mastnota pleti vrati a porad nic. pritom vlasy se mi uz "masti" normalne stejne jako pred zapocatou lecbou, ale s tim jsem problem nemela, to bylo vzdy v normalu. jen ma plet trpela zvysenym mazotokem. ale ted.... viva roaccutane :grinning:
15. sep 2011 o 20:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@dera cim dele to budes brat tim lepsi to bude :slight_smile: beres stejnou davku jako jsem mela ja- jen jsem to brala naopak 10 rano a vecer silnejsich 20. mi to pomohlo moc. hodne stesti! :slight_smile:
15. sep 2011 o 20:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@elissa2009 plet po lecbe neni uz sucha, ale mastit se mi taky porad nemasti. Jak se jsem toho zvyseneho mazotoku obavala, tak jsem po dobrani zacala pouzivat tento krem http://www.gigalekarna.cz/produkt/avene-cleanance-emulsion-40ml/ ale i tak mi sedi vyborne ikdyz mastnou plet vlastne stale nemam, spis normalni:slight_smile: mozna je to i zasluha kremu....netusim.
15. sep 2011 o 20:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mne sa to kazdym dnom zhorsuje, porazi ma......sa necudujem ze tam je vedlajsi ucinok sklony k samovrazde, ved ked rano pozreim do zrkadla tak ..... :frowning2:
16. sep 2011 o 07:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki z jednim vedlajších učínkov Isotretinoin je vzplanutie akné, ktoré môže vzplanut až do ťažkej akne fulminans formy, ale ja byt tebou jednoznacne vacsiu davku poziadam mozno aj 1mg na kg...
16. sep 2011 o 14:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@vilki
Nepreháňaj to s dávkou, 40mg ti bude stačiť, keď chodíš aj do práce ap...Ale určite nech ti dá vyššiu dávku, lebo pri tejto malej sa ti to môže vliecť aj pol roka...
Ja som to zhoršenie mala tiež úplne strašne obrovské, vyzerala som ako netvor! V živote som nemala nič také po tvári ako vtedy pri Roa! Akurát som si dnes prezerala fotky, kde som brala Roa..
Ale neboj, bude to všetko O.K., len požiadaj o vyššiu dávku!!!
16. sep 2011 o 16:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok