Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

Dik za odpovede 😉
patro2
16. sep 2011
Ahojte, tak dnes som bol u kožnej a píšem Vám aby ste mi poradili pretože ak sa mám priznať 100% svojej kožnej nedôverujem.. Tak na úvod si ma posadila/ako vždy/ a už mi vypisovala lieky.. Ja nato, že netreba robiť testy? a ona prelaknutá že a my sme nerobili??????? tak ma objednala na stredu... Už mi normálne začala aj hovoriť dávku aj ako sa to bude brať.. keby som sa neopýtal, neviem ako skončím. Povedala že 30 mg na deň tuším, vážim 72 kíl som dosť vysoký.. Nieje to málo? za odpovede ďakujem.
vilki
16. sep 2011
@patro2 no tak to je malo, aj ja mam dost malo a to mam 20ku na 59 kil
patro2
16. sep 2011
@vilki ale ja to nemám take strašné, ja mam skôr tie malé potvory 😃 a hrozne sa mi mastí a mam na chrbte, lenze tam to mam take ze jedno obdobie strasne, jedno lepšie.. chcem sa toho už zbaviť proste. ale mne sa to tiež zdá málo, este sa jej spytam a napíšem co mi v strede povie..
patro2
16. sep 2011
@patro2 v stredu
vilki
17. sep 2011
@patro2 ani ja som to nemala az take strasne, to teraz jak beriem roa sa mi to zhorsilo...dufam ze uz bude len a len zlepsenie, v pondelok idem k dr. tak uvidim co povie
sypac077
18. sep 2011
objednaval si tu niekto aknenormin cez goldpharmu?
patro2
18. sep 2011
@vilki tak to dufam ze mne sa nestane..potom daj vediet ked sa ti to zlepsi 🙂 asi navrhnem koznej nech mi da 40, lebo 30 je asi fakt malo..
vilki
18. sep 2011
@patro2 nie kazdemu sa to zhorsi, ja som si par tyzdnov myslela ze ani mne nie, no a teaz to mam taky tyzden horsie ako na zaciatku .... :-| zajtra idem koznej tak dam vediet ci mi zvysila davku
sypac077
18. sep 2011
@vilki

mas to o dost horsie alebo len o cosi?
vilki
19. sep 2011
ahojte, tak som bola dnes u koznej a dala mi vyssiu davku, rano 20 a vecer 20, mam to zhorsenie na licach, nieje to az take strasne, ale je to horsie, dnes to videla kozna a povedala ze je to normalne, ze teraz sa to bude uz zlepsovat, tak dufam ze hej....
rkl12
19. sep 2011
Caute,

pre informaciu - kazdy vacsinou vyzdvihoval Glyko A od ISIS Pharmy ako domaci chcemicky peeling, Tento vyrobok ma 12% - ny obsah kyseliny glykolovej. Sebium Serum obsahuje 15% tejto kyseliny a je teda najsilnesjim pripravkom na trhu. Pouzivam ho uz zhruba tyzden a zatial pozorujem vyhladenie pleti. Dufam, ze postupne zacne redukovat aj tie nepekne fliaciky , ktore mi po akne zostali..Jeho vyhodou je, ze napriek vysokej koncentracii kyseliny glykolovej, vobe nezosupuje pokozku a nedrazdi ju (narozdiel od glyko-a)..Kazdopadne treba vyskusat a samozrejme riadit sa navodom. Naniest len kazdy druhy den a medzi tym pouzivat napriklad Sebium AKN, ktore je taktiez super. Druhe pozitivum na Sebium Serum je, ze po par minutach uplne zaschne do stratena a vy si mozete naniest napriklad lokalny kremik proti pigmentovym skvrnam..Tak to robim ja a uvidim ako to bude vyzerat za par tyzdnov..Mate inak niekto nieco naozaj overene na pigmentove flaky na tvari? Nemyslim babske recepty, ale nejaky lekarsky krem. Ja skusam unitone od isis...Dakujem za info a drzim vsetkym palce!
vilki
19. sep 2011
@rkl12 ahoj, a ty si bala roa a teraz pouzivas ten peeling po dobrati? alebo si ho nebrala vobec?
dongha
20. sep 2011
ahojte .. 🙂 je pravda, že roaccutane môžem používať iba vtedy keď budem brať aj antikoncepciu? 🙂 pretože dneska ma kožná doktorka odporúčala ku gynekológovi nech mi dá antikoncepciu inak mi nemôže tieto lieky predpísať 🙂 ale ja si myslím, že antikoncepciu mi ešte netreba 🙂 ale keď to pomáha tak neváham 🙂
delelaa
20. sep 2011
@dongha ahoj. Zalezi jak se domluvis s kozni a jak je dotycna chapava. Ta tva ti Roa bez HA zrejme nepredepise.....podle toho co jsi tu napsala. Ja jsem HA nebrala. 😎
ochechula123
20. sep 2011
@dongha
Ahoj
Ja som antiku brala na roa. tiez mi kozna povedala ze je lepsie to brat..lebo je vyssie riziko otehotnenia...tak som ju radsej brala..teraz to lutujem najviac na svete...(ty ak este s nikym ,,nespavas,, tak je ti podla mna antika zbytocna) no kazde telo reaguje inak, neviem ako bude tvoje..ale antika je najvacsie svinstvo ktore si zena do tela moze dat..pomoze ti na plet to ano pomoze proti bolestiam pri menstuacii nemusis sa tak obavat tehotenstva..ale zaporov je omnoho omnoho viac...no ako chces..dobre si to premysli...a koznej sa neboj da ti roa aj bez antiky len si to musis vybojovat!
dongha
20. sep 2011
no tak to si ma teda velmi nepotesila.. tak neviem ci ju presvedcim kedze trva na tom ze mam ist ku gynekologovi a on nech mi povie ze co budeme robit dalej 🙂 ale mne sa zda ze ja som ten roa uz brala a vsetko sa mi vratilo naspät a ja uz nechcem ved ja sa na seba uz nemozem ani pozriet :/ som z toho zufala a bojim sa ze urobim hocico preto aby to akne zmizlo 🙂 fakt neviem co mam robit 😞
vilki
21. sep 2011
@dongha ahoj, a ty nevies ci si uz roa brala? ja antikoncepciu neberiem, a ak nemas partnera momentalne tak myslim ze je zbytocne sa pchat este aj antikoncepciou, pocula som ze ak sa aj plet vycisti tak sa potom po vysadeni antikoncepcie zase zhorsi....rozhodni sa sama, ale da sa chranit aj inak... 😉
vilki
21. sep 2011
no ludia, ako sa vam dari?ja teraz beriem 40 denne namiesto 20 a dost sa mi susi plet a pery nehovoriac...ale hadam to uz zabera, lebo to co sa mi tak zhorsovalo a zapalovalo sa uz vsetko susi a nove sa zatial nic nerobi, dufam ze uz to bude dobre pomaly....
elissa2009
21. sep 2011
@vilki konečne vyššia dávka...o dva týždne máš peknu plet, uvidíš 🙂
dongha
21. sep 2011
nie neviem lebo to bolo uz dost davno 🙂 ale jedine toto mi zaberalo.. a mam prist za koznou doktorkou a povedat jej ze ja proste antikoncepciu nechcem brat? lebo aj ju fakt nechcem brat..ani ju nepotrebujem 🙂 len neviem co by mi uz ine pomohlo na tu moju 🙂 tak snad mi nieco poradite 🙂 alebo mam zmenit koznu alebo co mam robit? kedze ja osm maximalne zufala :/
delelaa
22. sep 2011
@dongha Nevis jestli jsi brala Roaccutane? Mno tak uz se nedivim, ze ti to nechce kozni bez HA predepsat. Nic ve zlym, ale timto nepusobis zrovna " rozumne " 😉 a duveru kozni tim neposilis. Co mas delat? Nechej si predepsat HA a dostanes Roaccutane.

Jeste poznamka - myslim si, ze jsi Roa. jeste nikdy neuzivala 😉
vilki
22. sep 2011
@delelaa aj ja si myslim ze dongha este roa nebrala lebo to by si pamatala tie odbery a to denne uzivanie liekov, a urcite ich nebrala ´pred nejakymi 30mi rokmi aby na to zabudla....
vondra
22. sep 2011
Zdravím, tak jebáky se mi stále dělají a ted se mi zdá, že to jde jakoby všechno ven. A na ruce mi vyrašila nějaká vyrážka nebo co to je, nevim jestli to muže bejt z roa
dulcinea15
22. sep 2011
Ahojte, chcela by som sa spýtať, čo ste používali po ukončení liečby? nejaké špeciálne krémy ste použivali alebo normalne? mozem pouzivat to sebium serum alebo ine pripravky s AHA kyselinami na flaky po akne? alebo treba tu plet nechat trochu oddychnut?dakujem🙂
delelaa
22. sep 2011
@dulcinea15 Sest mesicu po lecbe se nesmi delat "agresivni" zasahy do pleti - laser, chem. peeling, dermabraze. Sebium serum je 15 % kys. glykolova, to bych nezkousela, plet je jeste krehka a reaktivni. Navic ovocne kyseliny funguji na principu, ze se stavajici kuze pomalu sloupe.
Za sebe doporucuju jen hydratovat a hydratovat. Krem vyber podle momentalniho typu pleti. Treba ja mam po lecbe rekla bych normalni plet........neni vubec mastna a ze jsem jinak s mastnotou hodne bojovala 🙂
vilki
23. sep 2011
@vondra takze aj tebe sa to zhorsilo? no mne sa to zacalo zhorsovat asi pred necelymi dvomi tyzdnami a teraz jak beriem silnejsiu davku tak sa mi to uz susi a dufam ze uz sa mi nic nove nezacne robit, lebo sa mi to na zaciatku zhorsilo dost, takze uz by stacilo ... 😉 neboj, ked sa ti to zhorsilo to znamena ze roa funguje a teraz s ti to uz bude pomaly len hojit a o nedlho budes mat peknu plet, musime verit.... 😃
vondra
23. sep 2011
@vilki Zdá se mi, že se mi to zhoršilo no a taky doufám, že mi zvýší příště dávku, tak uvidíme 😉 a věříme ! 😃
ochechula123
23. sep 2011
@vilki toho sa neboj...aj mne sa to na zaciatku dost zhorsilo...vsetko mi vystupilo na povrch pleti a bol to otras..ale potom uz uvidis vysledky...ze sa ti bude plet zlepsovat cim dalej tym viac...a nakoniec ti akne uplne zmizne...
no u mna nie na trvalo....ja stale uvazujem nad tym ze to podstupim druhy krat no neviem je to velky zasah do organizmu...celkom sa toho aj obavam...nemam to take hrozne no mam pocit ze sa to bude zhorsovat a zhorsovat zas...a uz nechcem skoncit tak ako kedysi... 😕
vilki
23. sep 2011
@ochechula123 no a toto nechapem, preco sa to niekomu vrati a inym nie? je to aj o tom co pouzivam na plet po dobrati roa? ty co pouzivas teraz?
torreto
24. sep 2011
zdarec, včera jsem začal zobat aknenormin, 20 emgéček....... od příštího týdne povalím 40.... chci se zeptat, jak probíhá to zhoršení? je to někdy až tak rapidní, že člověk skutečně nemůže vylézt ven? 😃