• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

12. apríla 2017 
@mia215 ahoj, ktorý mesiac berieš už roacc.?
8. feb 2013 o 18:53  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahoj, já beru curakne od září, v 7 týdnu zhrošení a zlepšení až v půlce 5 měsíce ............hrůza :confused:
9. feb 2013 o 10:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy u mňa podobný priebeh ;), ja beriem roacc. od októbra, a ešte ani teraz to nie je ok, musíme vydržať ! :slight_smile:
9. feb 2013 o 10:40  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Během zhrošení akne v průběhu léčby se mi dělalo akne úplně jiné než dřív a zůstaly mi červené jizvičky. :unamused: Ty jsem dřív nemíval ....Snad budu moct po dobrání curakne říct, že to stálo za to ................
9. feb 2013 o 12:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ali12377 Ahoj, momentálne za pár dní končím 4.mesiac, ale beriem len 20 mg denne :slight_smile: Na to akú malú dávku beriem u mňa prišlo k zlepšeniu veľmi skoro :slight_smile:
9. feb 2013 o 13:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@mia215 tíško závidím :slight_smile:
9. feb 2013 o 14:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@betus21 @mia215 ja tiež závidím :slight_smile:
9. feb 2013 o 14:56  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy tie červené fliačiky patria k normálnej reakcii roacc. pozri si http://www.youtube.com/watch?v=NqrPokzIxWM
hoci ja také fliačiky nemám, ale väčšinou za pomoci roacc. sa takto hoja vyrážky, myslím, že časom vyblednú určite, treba tomu čas.
9. feb 2013 o 15:15  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ali12377 smůla je , že se mi to akne během léčení přestěhovalo na tváře kde jsem toho míval minimum......
Já měl střední formu a léčbu mi dr navrhla po té co už jsem zkusil všechny vodičky a mastičky které jsou.
Léčbu si plně hradím. , nebyl jsem ještě případ pro pojištovnu.
9. feb 2013 o 15:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy ci pána, u nás na Slovensku Roacc. prepláca poisťovňa každému, kto má predpísaný tento liek, to je poriadna pálka pre teba potom, lebo ten liek v plnej hodnote je veľmi drahý
9. feb 2013 o 16:11  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ali12377 u nás proplácí pojištovna léky jen při těžké formě akne. Balení na měsíc vyjde na 1100 kč, no hlavně aby to zabralo a nevracelo se to , :sunglasses:
9. feb 2013 o 16:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy pokiaľ vyberieš vhodnú kumullatívnu dávku min. 150 mg/kg, nemalo by sa ti to vrátiť, menšiu dávku celkovej liešby by si nemal mať, lebo potom je väčsia pravdepodobnosť relapsu.
9. feb 2013 o 20:27  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte, prosím Vás. Koľko dni vydržím bez ROA tak aby to nemalo žiadny vplyv na liečbu? Som teraz na tom hrozne zle (nema to súvis s ROA),proste nevladzem existovať teraz. Nič nejem,nič nepijem,tak nechcem do seba pchat lieky teraz. Len chcem radu koľko môžem takto fungovať. A prosím vás, nesudte má, len mi poraďte :frowning2:
9. feb 2013 o 22:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kathulka konzultuj so svojim lekarom. a btw. nemoze za tieto tvoje stavy nahodou roa?
9. feb 2013 o 23:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@c00kie nie,to nemá nič s mojou psychikou. To sú vonkajšie udalosti,ktoré sa proste stali a teraz sa s tým treba vyrovnať,len je to strašne ťažké.
9. feb 2013 o 23:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kathulka Ja som niekde čítala radu od lekára ohľadne ROA, kde sa niekto pýtal, že chce vysadiť ROA na pár dní kvôli nejakým oslavám (alkohol,atď,..), a odpoveď lekára bola, že to nie je žiadny veľký problém, len sa môže tým pádom liečba spomaliť :frowning2: Ale z vlastnej skúsenosti neviem :frowning2:
9. feb 2013 o 23:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte! Chcem sa spýtat, ako casto pouzivate Roaccutane ? mne vravela panidr. aby som tie tabletky brala len raz za mesiac, kedze mam aj antikoncepciu. ne som si ista, ze som to dobre pochopila . v lekarni mi povedali , ze 2 tabletky za den . moze byt aj tak ze raz za mesiac 2 tabletky ?? dikii :slight_smile:
10. feb 2013 o 18:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kacslinka89 určite zájdi ešte raz za doktorkou, nech ti to ešte raz zrozumiteľne vysvetlí, lebo to čo píšeš je totálna hlúposť. Roaccutane sa rozhodne neberie raz za čas, berie sa každý deň a to spravidla!
10. feb 2013 o 19:16  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte nepouzivate niekto nahodou Infadolan na hojenie chrast? Lebo ci to nie je pocas brania roac neziaduce,kedze to obsahuje vit.A tiez.
11. feb 2013 o 13:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahoojte :slight_smile: už druhý mesiac mám cholesterol 6 :(, má ešte niekto taký vysoký cholesterol? zatiaľ lieky nemusím vysadiť, je to síce hraničná hodnota, ale nie "vysoká", štve ma to
13. feb 2013 o 19:34  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ali12377 ja len začínam 2.mesiac,ale zatiaľ všetko v poriadku, tak Ti moc neporadim
13. feb 2013 o 22:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ali12377 já mám normální, ale někde na diskuzi psali, že se jim to po vysazení zase vrátilo k normálu .. :wink:
14. feb 2013 o 10:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kathulka a jak na tom jsi? lepší se ti to ?
14. feb 2013 o 10:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy aj lepší,aj horší. Teda zhorsenie je minimálne,pár nových vyrazok,žiadna katastrofa. Aj von normálne zvládam chodiť,prvé 2 týždne som nechodila,ale vôbec to neni take zle. Už mám aj úplne hladké plochy na pleti. A tam,kde ich mám úplne hladké,tam nemám ani suchu pleť. Nejsom už ani vysusena, a to som zo začiatku bola dosť. Krem samozrejme používam,ale kludne stačí raz za deň a menej, a obyčajne labello. Vlasy súper. Jeden deň mi padali mihlanice,to som tu stresovala,ale odvtedy vôbec nič. Úplná pohodka,ani neviem,že niečo beriem. Aj ked sa občas slabšie najem a dám si liek,tak je to v poriadku. U mňa veľká pohoda teda.
14. feb 2013 o 11:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kathulka tak to máš dobrý, mně to zabralo až 5měsíc :confounded:
14. feb 2013 o 12:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy je to zatiaľ len mesiac. Som realista, viem, že sa to môže zlomiť a zhorsenie môže prist napríklad aj po 2 mesiacoch, rátam s tým.
14. feb 2013 o 12:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kathulka no mně přišlo v 7 týdnu.......jsem s tím už nepočítal :rolling_eyes:
14. feb 2013 o 12:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kathulka přišlo zhoršení, blbě jsem to napsal :stuck_out_tongue_closed_eyes:
14. feb 2013 o 12:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy človek zistí, že problémy s pletou nie sú až take zle, ked zažije niečo oveľa horšie..čo sa práve stalo mne, takže to naozaj neriesim :slight_smile:
14. feb 2013 o 13:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@kathulka to asi jo...
14. feb 2013 o 13:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok