• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

19. novembra 2016 
@kathulka
@ali12377
ja viem som to uz prehnal do nepricetnosti :/ ....v poslednej dobe mi vadi vsetko ...som podrazdeny a strasne zlyy si to vsimlo aj okolie nedokazem sa radovat z toho napr . ze sa mi to lepsi ze mam len flaky co je prirodzeny proces hojenia a tie zmiznu ....som mal teraz zle odbobie ...nejdem sa len zaoberat takymito vecami som si to sam uvedomil :slight_smile:
6. mar 2013 o 21:04  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@martinasuttova ked uzivas roacc nesmies si nic rypat ....mne pomohol skinoren tak sice trosku ale pomohol ....potom sa popytam u doktorky na nieco ine ....
6. mar 2013 o 21:08  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@jujko12345 hej viem ze to nemám rypat ale niekedy sa to neda :slight_smile: aj ked uz sa mi malo robia vyrazky. Je som pred roa tiez pozivala skinoren ale doktorka mi ho pri roa hned zakazal....
6. mar 2013 o 21:22  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@martinasuttova ja som si nič nerypala a ostali mi strasne flaky..jedňu som rypala,vytlačila a neostalo mi po nej absolútne nič..ktovie,možno náhoda, neviem..
6. mar 2013 o 21:54  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@scajus ahoj,ja mám toto isté..akurát, že ja som si to nerypala, tá chrasta sama odpadla a aj tak mi to ostalo strasne červené a mám tam priehlbinku..mám asi 3 take vedľa seba na líci..to je dosť vidieť, lebo je to brutálne červené..snáď to zmizne..nedávam si na to nič špeciálne, keďže neviem čo môžem a čo nie..tak radšej nevymyslam..len čakám..:slight_smile:
6. mar 2013 o 22:01  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@kathulka zujimave. Kazdy to mame nejakoninak. Zajtra idem k doktorke tak ked nezebudnem opytam sa jej na tie fliaciky.
6. mar 2013 o 22:04  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@martinasuttova no kazdy tvrdí, že zmiznú..tak snáď
6. mar 2013 o 22:07  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@martinasuttova ja som v lete mal taku hnusnnu vyrazku na ruke vytlacil som si ju...a asi po 5 mesiacoch som ten flak uz nevidel :slight_smile:) bodaj by to bolo aj na ksichte tak :slight_smile:)
6. mar 2013 o 22:16  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@martinasuttova jak dlouho bereč roa?
7. mar 2013 o 12:42  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@kdy teraz som zacala 4ty mesiac....
7. mar 2013 o 12:59  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte. Viem, že krvácanie z nosa je vedľajší priznak. Ale čím to je spôsobené? Tým, že mám vysušenú sliznicu? či to nemá príčinu a musím to len vydržať? Lebo ak by to bolo tým, že mám vysušenú sliznicu, tak by mi stačili kvapky do nosa a zmiernilo by to krvácanie? Či nie? :slight_smile:
7. mar 2013 o 17:37  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@kathulka odporucam nosny gel - tantum protect ;) natries si vnutro nosteka a nemalo by ti to krvacat
7. mar 2013 o 18:33  • Odpovedz  • Páči sa mi to
prosim vas, co beriete na dodatie energie? ja mam davku 60 mg na den, beriem to treti mesiac a som neskutocne unavena, pritom sa zdravo stravujem a spim denne minimalne sedem hodin. Pytam sa preto, lebo mam 6krat do tyzdna trening, ktoremu sa vyhnut nemozem a myslienka energetickych napojov sa mi nepaci :(
7. mar 2013 o 18:34  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@liadecastelo no moj nazor je asi taky, ze mozno by pomohlo znizenie davky, sice by sa ti tym posunula doba bratia roa, ale lepsie by si to zvladala . skus sa o tom poradit s dr.
7. mar 2013 o 18:46  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@nicci254 ano, mas pravdu, ale ja to chcem dobrat co najrychlejsie :(
7. mar 2013 o 18:52  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@liadecastelo nebolia ťa kĺby? v pohode zvládaš tréningy?
7. mar 2013 o 20:12  •  1 dieťa  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@ali12377 treningy zvladam, prve dva mesiace som ani necitila, ze beriem ROA, ale teraz citim, ze uz nemam tolko energie ako som zvykla mat... a k tym klbom, mam take dni, ked ma naozaj velmi bolia, ale vacsinou to prejde a uz to nepocitujem ;)
7. mar 2013 o 22:14  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@liadecastelo no tak len niekedy nemozes mat obe veci naraz ... tak snad nieco vymyslis, aby si sa citila lepsie, ale neviem ci to pri roa pomoze, lebo ten velmi zatazuje organizmus .. drzim prsty
7. mar 2013 o 22:20  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@liadecastelo ďakujem :slight_smile: radšej skúsim toto ako zníženie dávky, teda dokonca v utorok si idem dať zvýšiť dávku, tak snáď to vydržím
8. mar 2013 o 07:40  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@kathulka zvysit davku??? aku budes mat? aj ja chcem zvysit davku:(, ale mne lekar nechce....
8. mar 2013 o 08:22  •  1 dieťa  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@ali12377 Mne Dr. tiež nechce zvýšiť, lebo že potom by boli aj vedľ. účinky intenzívnejšie a keď mi počas celej liečby nechá rovnakú dávku je to lepšie ako skákať z dávky na dávku :slight_smile: aspoň mne to takto laicky vysvetlila, a ja som spokojná, lebo to budem brať minimálne pol roka a potom sa uvidí podľa stavu pleti, či ešte potrebujem brať roacc...kratšie liečby väčšinou nie sú moc vhodné, nakoľko, telo potrebuje určitý čas, nech má šancu na regeneráciu a čas kým si zvykne na roacc... ak to doberieš skôr ako pol roka máš väčšiu šancu, že sa ti to vráti, lebo rýchle liečby nie sú moc dobré, pleť nemá čas nato aby sa tak rýchlo obnovovala, pri vysokej dávke roaccu..neviem všade hovoria niečo iné :slight_smile:
8. mar 2013 o 09:19  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@kathulka drzim palce! ja uz to tiez chcem mat co najskor za sebou, preto zostavam na 60 mg za den aj ked niekedy mam chut s tym seknut, nech sme do leta eňo ňuňo!
8. mar 2013 o 09:20  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@betus21 ja to uz beriem 6ty mesiac, 40mg denne, na 50 kg, az uz som presiahla doporucenu kumulativnu davku, teoreticky by som uz aj mohla ukoncit liecbu, ale este stale mam vyrazky, strasne pomaly sa mi to zlepsuje,,uz nevladzem byt trpezliva
8. mar 2013 o 09:25  •  1 dieťa  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@ali12377 Trpezlivosť ruže prináša :wink: ja by som vydržala a nikam sa neponáhľala, lebo je to lepšie, ako by si o rok mala s vyrážkami zas bojovať :slight_smile: Držím paľuchy všetkým nám bojovníkom :slight_smile: v lete budeme TOP :wink:
8. mar 2013 o 09:42  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@betus21 presne tak :slight_smile: nech uz mame 100% hladku plet :wink:
8. mar 2013 o 09:51  •  1 dieťa  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
závidím vám optimismus, začínám 7 měsíc......a zase se mi něco vyvrbilo...........a to už jsem myslel, že se mi už dělat nebudou. Vypadám to s těma jizvička a flíčkama hůř než když jsem začal........
už tom u nevěřím :rolling_eyes:
8. mar 2013 o 10:41  • Odpovedz  • Páči sa mi to
kdybych byl holka a mohl si dělat mekeup, snášelo by se to líp :frowning2:
8. mar 2013 o 10:42  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@kdy joj nerob, hlavu hore, počúvaj akú davku berieš, a koľko vážiš, už som sa to asi pýtala, ale vieš sme tu veľa a nepamätám si
8. mar 2013 o 10:43  •  1 dieťa  • Odpovedz  • Páči sa mi to
beru 4O, vážím 6O ....klasika. vyšší kumulativní dávku doberu za 2 měsíce
8. mar 2013 o 11:57  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@kdy ja zas za 23 dni doberiem vyssiu kumulativnu davku t. j. 150 mg/1kg, a tiez to nemam dobre, a budem brat dalej, az na 190 mg/1kg kumulativnej davky. vies ide o to, ako hlboko mas korene tych vyrazok, cim hlbsie tym dlhsie trva liecba :wink:
8. mar 2013 o 13:48  •  1 dieťa  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok