• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

8. júna 2017 
@kathulka takže obávam sa, či moje telo, také silne lieky znesie
9. mar 2013 o 14:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 tak napriklad nie kazdy to berie s HAK.. :D ani ja ..
9. mar 2013 o 14:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 no otěhotnět nesmíš, to je jasný. Ale co prezervativ a přeruš. soulož (až jsem se začervenal ) :stuck_out_tongue_closed_eyes:
9. mar 2013 o 14:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@scajus áno a aj do budúcna, aloe vera totižto dokáže minimalizovať riziko vzniku jazvy
9. mar 2013 o 14:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
presne nemusis brat hak.. :slight_smile: je vela moznosti.. hak je sice najspolahlivejsia ale tak je to svinstvo
9. mar 2013 o 14:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@kdy čítala som si rôzne metódy na nete, lenže nikto nezaručí, že sú všetky 100%-tné.....riziko otehotnenia je síce minálne, ale nikto nikdy nevie, kedy motyka vystrelí :grinning: a ja som taký bojko, stíska mi riťku...takže asi si vieš predstaviť, ako by sme si to užili ..... :-P
9. mar 2013 o 14:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@sypac077 tak to si idem kupit na bud. tyzden hned :D dakujem :slight_smile: vyskusam.. ked nepomoze aspon neublizi.. predsa je to priroda.. to neskodi :slight_smile:
9. mar 2013 o 14:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 no pokud bude mít přítel 6 -8 měsíců pochopení ...........tak není problém :grinning:
9. mar 2013 o 14:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@mischellka05 gynekologické zápaly mám aj ja často, už dlhé roky, bez ohľadu na ROA..a som stale tu..ja to zvládam v pohode, vôbec neriesim, že mám nejaké lieky..ked mi tečie krv z nosa, počkám kym to prejde a fičím si ďalej :grinning: sama sa rozhodni, či do toho chceš ísť :wink: ja Ti radím, že hej..ked uvidíš, že to nezvladas, tak to vysadis..neviem,čo iné by Ti este mohlo pomôcť, ked si už vlastne všetko skúsila..a HAK neber..daj si ju predpísať,tvár sa že ju beries, ale určite ju neber, je to svinstvo..ked skoncis s ROA a vysadis HAK,tak neverím,že sa to nevráti..nikto nemusí vedieť,že to neberies :wink:
9. mar 2013 o 14:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@mischellka05 viem o com hovoris presne .. som na tom asi rovnako .. ale tak je vela moznosti, casom si zvyknes mozno.. aj ked neviem ci sa da na to zvyknut :D podla mna si to nedavaj a ked ano tak na dlho lebo potom ako to vysadis to budes mat faaakt velmi zle
9. mar 2013 o 14:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@mischellka05 protože musíš dosáhnout nejlíp l5O mg na kilo váhy......................já mám 62 a vyjde mi to na 8 měsíců
9. mar 2013 o 14:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy pri mojej váhe mi to výjde aj na 4 roky :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning:
9. mar 2013 o 14:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 nepřeháněj :grinning:
9. mar 2013 o 14:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ok, tak to tak aj urobím..... aj som si myslela, že radšej bez HAK :wink:
9. mar 2013 o 14:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy a ako si si vypočítal tých 8 mesiacov? mne kožná povedala, že sa berú pol roka....tak neviem podľa čoho usúdila :grinning:
9. mar 2013 o 14:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@scajus a po vysadení R., čiže myslím ako po ukončení liečby, či sa mi to nevráti?
9. mar 2013 o 14:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 no máš to v letáku u roa (já teda beru curakne , je t ostejný) . Musíš do sebe dostat minimálně l3O, líp l5O mg na kilo váhy aby se to pak nevrátilo. Oni říkají půl roku, je to podle mě jen od oka..........
Ale je možný, že ti napíše vyšší dávku , já beru 4o mg denně
9. mar 2013 o 14:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 mě dr. řekla, že se to může po roce vrátit........... :frowning2: /asi to řekla proto , že si léčbu hradím sám, tak abych se pak nedivil , že jsem vyhodil tolik tisíc (
9. mar 2013 o 14:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy to prečo si hradíš sám? a ani nesranduj, že sa to ráta na tisícky :astonished:
9. mar 2013 o 14:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 u nás to pojištovna hradí jen u těžké formy akne a tu já neměl. Takže si to hradím sám (rodiče). Krabička na měsíc mě přijde na cca 1100 kč.
9. mar 2013 o 15:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy ach no u mojej mamky by mi to teda neprešlo...dobrá pálka.... :confounded:
9. mar 2013 o 15:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 no jo, kdyby to aspon zabralo :stuck_out_tongue_closed_eyes:
9. mar 2013 o 15:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy ako dlho to už užívaš?
9. mar 2013 o 15:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 6 měsíců
9. mar 2013 o 15:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy a efekt žiadny? :frowning2:
9. mar 2013 o 15:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 to se nedá říct............ ale nadšený nejsem........... pokud by se mi už dělat nezačaly , tak asi dobrý, ale mám jizvičky na lících, které jsem nidy neměl, protože se mi tam nikdy akne nedělalo. Taky červené flíčky , které zatím mám vypadají jako akne, takže .........
Mně se to po 7 týdnech zhrošilo a zlepšíní přišlo až v 4,5 měsíích ......... čekal jsem něco jiného
9. mar 2013 o 15:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 ono to akne se při roa jakoby změní ...........
9. mar 2013 o 15:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy no ja mám jazvy už teraz a zas moja dr, mi povedala, že výsledok je potom trvalý a že časom sa aj jazvia stratia, niektoré možno nie úplne, ale že nie je to nezvratné, že proste tie menšie sa zacelia..síce to nemusí byť príčinou R., možno ona k tomu predpisuje niečo na tie jazvičky...och ja neviem...ale nebaví ma táto pleť moja...už na ňu nemám nervy a strašné je to, že už ani make-up neprekrýva...tak ja by som do toho aj šla..ale vážne, čo ak mi to nepomôže, iba sa to zhorší?
9. mar 2013 o 15:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 určitě se to nakonec zlepší , to se neboj.......................
a třeba se ti to ani nezhorší....... :sunglasses: Je to jen někdy náročný........Znám holku co to měla hodně, mnohem horší než já a po půl roce velká změna. Je fakt , že používala HA, takže se jí to mohlo zlepšit i po ní...........
9. mar 2013 o 15:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 no já taky doufám, že jizvičky se mi ztratí , nebo skoro ztratí, ted je to nápadnější i o to, že jsou začervenalý......................chce to čas........ :wink:
9. mar 2013 o 15:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok