• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

12. apríla 2017 
@sypac077 jak je pořeším ? mně děsí to , že se mi to ještě sem tam zanítí. vidím to jako špatné znamení :rolling_eyes: . Mám již dobranou nižší kumulativní dávku, za měsíc doberu maximální
29. mar 2013 o 18:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy když se to nevstřebá laser ....co sa ma vstrebat :D ? prepac som tomu asi nepochopil
29. mar 2013 o 18:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
pokud se ty majé jizvičky ještě nevstřebají a budou mi vadit tak vyhlazeni laserem :wink:
29. mar 2013 o 18:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy aha pokial sa ti nezmensia po liecbe ? :slight_smile:
29. mar 2013 o 21:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jujko12345 no ony nejsou velké a zatím na nich mám červené zabarvení, takže možná až to vybledne nebudou nápadné
30. mar 2013 o 10:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jujko12345 řeší se to až půl roku po léčbě
30. mar 2013 o 10:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy dik za tipy :slight_smile: no k dr. idem o 3 týždne, tak ekzém bude musieť dovtedy počkať (dúfam teda, že sa nezhorší) momentálne bojujem s lupinami a príšerne ma svrbí hlava a dnes som mala zase také tie podkožné hnisavé vredy aaa neodolala som - musela som ich vypučiť :( a teraz mám na seba nervy, lebo zase som si doryla tvár :frowning2:
31. mar 2013 o 22:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
prosím prosím súrne...ktosi tu písal, že mal problém s lupinami...potrebujem okamžitú pomoc, inak si zderiem pokožku, príšerne ma to svrbí a ja neviem čo s tým mám robiť. Vie niekto poradiť?
31. mar 2013 o 22:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mischellka05 ja som mala, prvé 3 týždne cca..ale hlava ma nesvrbela..a po čase to samo zmizlo..viem, že na lupiny je dobrý Nizoral sampon z lekárne, len neviem, či sa môže pri Roacc používať, to zisti v lekárni alebo u doktorky najskôr..ale viac ľudí písalo, že mali lupiny, po čase to zmizlo..len vyčkaj :slight_smile:
1. apr 2013 o 09:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kathulka No ja používam head&shoulders momentálne a tak sa mi zdá, že to svrbenie trošku povolilo, ale musím si umývať každý deň, lebo inak to mám hneď všetko naspäť. Vo štvrtok budem mať za sebou 2 týždne liečby, och nech už mám po tom, neviem sa dočkať konca :grinning:
2. apr 2013 o 09:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte,
brala som roaccutan vyše 7 mesiacov, vynikajuco mi zabral, som veľmi spokojna, po cca. 3 mesiacoch ani jeden vriedok, vred, vredisko, prosto NIC. vlasy sa mi prestali mastit, aj plet., pecenove testy uplne v poriadku, VSAK - po vysadení R. cca po mesiaci sa mi plet i vlasy zacali znovu mastit, zacali sa mi vyhadzovat malinkaté pupienky na tvári (na celom cele, vedla ocí...) takze moja radost je preč. a mozem nabehnut znovu koznej....:( a nabehla som aj na homeopatika...takze uvidime.
2. apr 2013 o 14:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@smiesko20143 to fakt? nestraš :( koľko mg si brala? a koľko si vážila počas liečby?
2. apr 2013 o 14:35  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ali12377 denne som brala 20mg (no nepamatam si tie pismenka za tym, ale 20 tam bola :slight_smile: - jednu tabletu denne. ja mam vahu rovnaku- (cca. 50-51kg)ani som neschudla ani nepribrala. a hovorim, bola som velmi velmi spokojna, okrem vysusania pier, ziadne nega ucinky....ale teraz mam obavy ze sa to dako vracia....no neviem, uvidim casom.
2. apr 2013 o 15:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@smiesko20143 vybrala si iba kumulatívnu dávku 84 mg/kg, to môže byť jedna z príčin recidívy, optimálna kumulatívna dávka je 120mg/kg alebo až 150mg/kg
2. apr 2013 o 15:54  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
čiže som brala velmi malu davku? avsak brala som to vyse 7 mesiacov.... ja nemam - ani neviem taketo podrobne informacie (neni som doktor)..........:( ale som z toho znechutena.....ze sa mi to zacina vracat.
a co to znamena, ze mam zacat znovu R. brat a zosilnit davky? myslis ze potom sa mi to uz "nevrati".......velmi som sa spoliehala a verilo tomu, že R. mi uz fakt pomoze a da navzdy zbohom vredom(akne..)
2. apr 2013 o 15:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@smiesko20143 no neviem tým ručiť, ale v odborných literatúrach sa to tak píše, ja tiež nie som dr. ani vedec v tejto oblasti,,,,,,, ale píše sa to, že je potrebné na jeden liečebný cyklus vybrať kumulatívnu dávku minimálne 120 mg/kg,, taká dávka je potrebná na to, aby mazové žľazy zmenšila natrvalo, nielen dočasne. Píše sa tam aj, že nie je dôležitá dĺžka liečby, ale kumulatívna dávka, čím je nižšia dávka, tým sa predlžuje liečba
2. apr 2013 o 16:03  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ďakujem veľmi pekne :slight_smile: si poradila! určite pojdem kožnej nech mi to vysvetli a teda zvyši davku. lebo mne to naozaj veľmi dobre zaučinkovalo-zabralo (po dlhej dobe trapenia sa so všelijakymi mastičkami ,kremikami, bylinkami...-neuspesne). takze Dakujem za radu :slight_smile:
2. apr 2013 o 16:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@smiesko20143 :slight_smile: neviem, či som ti pomohla, a to už vôbec, ak túto teóriu vyklopíš doktorke, lekári nemajú radi, ak pacient spochybňuje ich prácu :grinning:
2. apr 2013 o 16:10  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@smiesko20143 ono záleží dosť na dennej dávke, optimál je 1 mg na kg, čiže ak vážíš 60 kg tak 60 mg denne a takto min. 6 mesiacov, mnohí lekári odporúčajú už nie iba 120, ale 150 až 180mg za liečbu, vtedy by ti s velkou pravdepodobnostou nenastal relaps, ak by aj tak úplne minimálny
2. apr 2013 o 16:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Curacné beriem 4.mesiac je tam velké zlepšenie, ale viete ked vidím vyrážku snažím sa ju vytlačit a potom tak aj dopadnem. Ja som sa len chcela opýtat, že ako často sa akné po doužívaní liekov vráti ? Dost ma desí, ked vidím kolko ludom sa to vrátilo.
2. apr 2013 o 17:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@veronisss a ja sa bojím, že sa mi to vráti, preto chcem vybrať 180mg/kg a viac :sunglasses: dúfam, že takto sa mi to nevráti, teoreticky takto má byť najnižšia pravdepodobnosť recidívy
2. apr 2013 o 17:43  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@smiesko20143 inak na letaciku kde si aj vedlajsie ucinky je napisane ze davka ma byt 120mg/kg si si to mohla vypocitat podla toho je to jednoduche
2. apr 2013 o 19:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
milí moji roaccutanoví bojovníci, mám takú otázku mimo tohto diania :grinning: idem sa farbiť, mám svoje prirodzené tmavo hnedé vlasy, a chcem vedieť aký je rozdiel medzi čokoládovou farbou a tmavo hnedou? Chcem mať tmavšie vlasy, ale nie čierne a pokiaľ viem, tak tmavo hnedá chytá do čierna :confounded: lenže ževraj čokoládová tiež chytá do čierna, tak neviem čo teraz :confused: Ďakujem za všetky reakcie :wink:
2. apr 2013 o 19:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Ahojte akurat zacinam piaty mesiac a stale sa mi robia vyrazky ale len na lícach aj to tak ze sa mi jedna spravi potom par dni klud a potom druha. Chcem sa spytat ci je tu niekto kto je v piatom mesiaci a ako vam to prebieha. Alebo niekto kto uz ma tento mesiac za sebou. Hovorila som aj s doktorkou povedala mi ze davku mi zvysit nemoze, vraj budeme musieť potiahnut liecbu dlhsie.
2. apr 2013 o 20:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte ja beriem roaccutane 3 mesiac 30 mg..a až teraz sa mi začala cistit tvar už na nej nemam skoro ziadne vyrazky..a ano nemastia sa mi vobec vlasy jedine + :D ale vsimla som si aj ze mi zacali vypadavat mihalnice..neviem ci ma niekto podobny problem..a pravdaze hlava ma boli niekedy a je mi zle od zaludka je to tazky liek + antikoncepcia...noo a strasne sa mi susia pery kremujem si ich kazdu chvilu inak mi popraskaju do krvi, mala som aj velke suche flaky.. ktore sa mi supali..to bolo horznee :/ nic mi nepomahalo iba krem Excipial - masny krem, ale ten bol len na premastenie, ale aj na liecbu a aby mi zmizli tie velke flaky cervene mi pomohol krem od znacky A - derma - EXOMEGA odporuca ,,vyskusala som drahe kremy od Biodermy a La Roche ktore na to boli určene a nič..jedine ten od A dermy mi pomohol aj ked sa da kupit len v cesku alebo cez internet..treba vyskusat ..drzim palce :slight_smile:
2. apr 2013 o 20:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@martinasuttova no mne v piatom mesiaci sa uz skoro nic nerobilo ....teraz som v siestom jedna na cele taka hnusna sa mi spravila ...a jazvicky ti neostali nejake ??
2. apr 2013 o 21:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jujko12345 no ja to mam tiez ovela lepsie ako na zaciatku. Mne sa nastaetie neribia jazvy ziadne iba mam fľaky.
2. apr 2013 o 21:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@martinasuttova teda neviem ake si mala akne ..ale ja nemyslim kratery ..ale take male vpadle bodky mi poostavali aj take ciarky ako keby :/
2. apr 2013 o 21:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@martinasuttova a hodne mi zvraskavelo celo a okolie oci spanky
2. apr 2013 o 21:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jujko12345 no nemala uplne nejake strasne akne ale uz nic nezaberalo tak mi dala doktorka roa. Ja nemam ziadne jazvy a ani botky nic este mi lekarka hovoila ze to mam dobre ze sa mi to hoji bez jaziev. Len tie fliaciky ale vraj je na ne doby mandlovy olej. Teraz pouzivam rakytnikovy a borakovy a su ovela lepsie ako vsetky chemické kremy co som skúšala. No zacinqju sa aj mne robit tie čiarky zatial len pri ociach, dufam ze to prejde.
2. apr 2013 o 22:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok