• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

13. septembra 2017 
@tojesnadvtip áno roaccutane je ťažký liek, účinný, dlhodobý účinok je aj podla samotných lekárov 50%, teda je to 50 na 50, či sa to vráti alebo nie...
existuje kopec vecí na liečbu akné, rovnako účinných ako roaccutane, bez takých vedlajších účinkov :slight_smile:
1. máj 2013 o 14:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@tojesnadvtip s tými farmaceutmi to je známe takmer všade, ale nik z nás to asi nezmení, len tak, že začne hladať alternatíva a tým odstaví tieto spoločnosti od zisku
pre porovnanie napr. v Anglicku(vo Wolverhamptone) dnes používajú obyčajný cukor na hojenie rán s vačším uspechom ako s ATB preparátmi a liekmi
1. máj 2013 o 14:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@pasteleria ...skus test potravinovej intolerancie, ja sa na to uz dlhsie chystam...stoji to cez 60 euro, co zas nie je malo...jeden z testov je napr. tu - http://www.food-detective.sk/ ...nerucim za to, ale laka ma to skusit :confused:
1. máj 2013 o 14:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sypac077 hej hej dnesna doba je naozaj zla...inak vidim ze to tu trosku zije...poznas napr. toto? http://www.food-detective.sk/ ...alebo nieco tomu podobne? chcem to skusit dlhsiu dobu, ale nepoznam nikoho kto sa tym testoval a ja nerad davam peniaze za macku vo vreci :grinning:
1. máj 2013 o 14:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@tojesnadvtip Ťažko povedať, pozri diskusie na nete, 80 euro je pomerne dosť
1. máj 2013 o 14:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@tojesnadvtip
ta co si :grinning:
ja len ze mas pravdu pravducu :grinning:
s tymi tabletkami je to tak, ze teraz si uz zaciname radit aj ine veci, ktore zaberaju :grinning:
1. máj 2013 o 14:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@tojesnadvtip
neviem, ci take testy pomozu
neda sa to spravit u doktora?
mojej malej robili test u doktora, ale len na mlieko a lepok
predtym som mala domaci test na HP, ukazalo mi neg. a ja som pritom bola poz., takze neviem, ci by som za to utratila peniaze
1. máj 2013 o 14:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@pasteleria viem, že niektoré testy u doktora poistovňa neprepláca a tuším, že napr. test na zistenie hladiny vitamínov stojí cca 100 euro, ak sa nemýlim
1. máj 2013 o 14:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
dnes ma napadlo k tej B5 prečo vlastne u každého nefunguje... B5 je ak sa nemýlim jeden zo "základných kamenov" Coenzymu A, ktorý znižuje tvorbu mazu a teda aj akné, no a dostal som sa k tomu, že sa v podstate dá kúpit nielen Panthethine, ale čistý koenzym A
Takže čisto teoreticky, no pravdepodobne s vačšou účinnostou by pomáhala "zmes" Cysteinu a B5, v tom je pravdepodobne ten háčik, prípadne do toho aj čistý koenzym A
1. máj 2013 o 16:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sypac077 ak by to fungovalo, tak si myslím, že roaccutane by mal silného protivníka, okrem vitamínov :grinning:
1. máj 2013 o 16:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
8mi mesiac s roaccutanom.....,aaaaach,,,, už len 29 dní.... :pensive:
1. máj 2013 o 18:55  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@ali12377 uff to by som asi nevydrzal tolko brat :grinning: by ma asi kleplo alebo by som sa klepol sam :grinning: klobuk dole ...ale ked to splna ucinok tak preco nie...ja mam teraz pol roka za sebou asi pred 10 dnami a stale som na nerwy :angry:
1. máj 2013 o 19:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@jujko12345 ja sa presne tak cítim, že by som sa klepla najradšej :grinning: , dúfam, že všetko bude ok a za tých pár týždňov mi už všetko zmizne :wink:
1. máj 2013 o 21:42  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
já za 4 dny doberu 8 měsíc a už ted mám hrůzu co bude... :sunglasses:
2. máj 2013 o 14:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ali12377 a co plet? jako miminko? :grinning:
2. máj 2013 o 14:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy pleť je ok, ešte potrebujem tých pár týžňov, aby som mala totál hladkú pleť, len neviem či to vydržím, uvažujem nad tým, že ukončím liečbu
2. máj 2013 o 14:35  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy už teraz mám v sebe 170 mg/kg, a ja som strašne nervózna z tých liekov, a strašne veľa spím, fakt neviem, či vydržať či ukončiť.....
2. máj 2013 o 14:40  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ali12377 vydrž už, keď si sa nato dala, čím dlhšie to budeš užívať, tým je pravdepodobnejšie, že sa ti mazové žlazy znížia na takú uroveň, že sa ti akne nevráti, prípadne úplne minimálne... :slight_smile:
2. máj 2013 o 15:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sypac077 ja viem, hoci sa trošku bojím čo keď sa mi niečo stane ak to tak dlho užívam :unamused:,,, mám toľko roacc. doma, že keď ich doberiem budem mať v sebe 190 mg/kg, bojím sa či to už nebude toxická dávka pre mňa
2. máj 2013 o 15:10  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ali12377 ľudia ho užívajú aj dlhšie, pokiaľ sú všetky výsledky krvi ok, tak sa neboj
2. máj 2013 o 15:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
inak ked sa zamyslim nad sebou neviem ci bol roaccutane dobra volba premna...strasne pomaly sa hoji koza ...vyrazky som nemal asi po 2 mesiacoch uzivania som mal hladku plet ..len strasne vela flakov a dokonca aj tych jazviciek co som ani nemal po vyrazkach mozno iba tie ktore som si zle vytlacil ale fakt len paar malych neviditelnych....a ten roaccutane mi zhorsil akne pred uzivanim som mal na tvary a krku mozno 20 vyrazok zapalenych bol som s tym zmiereny a vedel som s tym zit liecil som si to lokalne mal som to povacsinou na krku tak az hrozne mi to nevadilo .....a po dvoch tyzdnoch uzivania aj viac nez 100...cakal som zhorsenie na zaciatku ale az take hrozne ze som mal z toho depresie lebo tolko vyrazok som nikdy nemal a bola to hruza teraz mam aj hodne jazviciek ci vypuklych alebo vpadnutych a jedine co je pozitivne na tomto lieku ze zbavi vyrazok ..ale za aku cenu ...mne znicil kozu( jazvicky), pery, zvraskavelo mi celo , psychiku mi to poznacilo a strasne bolesti bruchu plus strata vahy asi minus 15 kg
2. máj 2013 o 16:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@jujko12345 a ty ještě bereš nebo jsi dobral??
2. máj 2013 o 17:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy dobral asi pred par dnami ..skoro pol roka som to bral
2. máj 2013 o 17:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jujko12345 divím se , že ti je dr. přes tvoje bolesti břicha nechala...
2. máj 2013 o 17:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jujko12345 fuuu, tak to je dosť, medzi všetkými minus 15 kg, a čo na to lekár? musel vidieť, že si schudol, testy ti robil pravidelne? citlivým jedincom tento liek fakt dáva zabrať, čo sa týka aj psychiky, u mňa je to tiež tak, hlavne ťažko zvládam záťažové situácie, ak treba riešiť nejaký problém alebo veľa vecí naraz vybaviť, vôbec to nezvládam.. už sa teším, keď konečne skončím túto liečbu
2. máj 2013 o 18:26  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy ale dalo sa vydrzat ..povacsinou to bol zaludok ....nebolell ma kazdy den ...mozno raz ,dvakrat do tyzdna ako som ale povedal najviac to mna psychicky zle posobilo a este ta koza znicena :angry:
2. máj 2013 o 18:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ali12377 asi to bolo psychikou a mozno aj preto lebo som prestal sportovat a nemal som taku chut do jedla pocas uzivania ...dost tazko sa da vaha nabera spat co by sa ludia aj cudovali
2. máj 2013 o 18:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
zdravím, chcel som sa len spýtať... 3 mesiace užívam curacne 40 mg a odkedy ho užívam zakoktávam sa a neviem sa vyjadriť tak ako mám na mysli....máte niekto podobné skúsenosti??...mám aj obyčajné vedlajšie učinky ako bolesť kĺbov atď..
2. máj 2013 o 20:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@slamista jaaaa, som ako debil niekedy medzi ľuďmi, proste mozog vypne a som ako taký čudák :D :D, ale len niekedy.,, stále nie, podľa toho kedy zoberiem lieky...
2. máj 2013 o 20:29  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
bral niekto z vas roaccutane alebo aknenormin 3krat??? myslim celu liecbu..ja som mala liecbu opakovane uz, lebo akne sa mi vratilo a je tu s5 :(((
3. máj 2013 o 23:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok