• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

13. septembra 2017 
ankam: No je to lepsie urcite ako bolo ale nemam uplne cistu plet ako niektore co tu pisu. Robia sa mi sem tam take hŕudky a akurat ze sa mi teraz dobre daju vytlacit. Pred tym som mala take male pupaky vsade a tazko mi isli vytlacit a mavala som aj take tie zapalene a bolave. Som zvedava po nejakych 2 mesiacoch aku budem mat plet. Inac velmi mi to pomohlo na chrbat a dekolt ale ja som chcela mat hlavne tvar cistu. A ani vlasy sa mi uz vobec nemastnia,tak tomu som velmi rada, lebo tiez mi islo na nervy si ich kazdy den umyvat.
6. máj 2009 o 13:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ozaj a podla coho davaju pacientkam dlzku doby liecenia a kolko mg maju brat? Ked to tu je dost odlisne u niektorych.
6. máj 2009 o 13:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Mne povedala doktorka, že Roa sa berie minimálne 28 týždňov, a že potom či sa bude pokračovať ďalej záleží od potreby. Dávkkovanie nechápem celkom, lebo na začiatku vravela, že ho budeme zvyšovať, teraz už inak vraví. Viem, len že to záleží od kg, nič viac.
6. máj 2009 o 14:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anabelka: No tak mna ani nevazila pocas liecby ani na kg sa nepytala a to som pribrala za tych 6 mesiacou. Hmmm. Ved to tak byva z lekarmi raz povedia tak raz onak,alebo kazdy ti povie nieco uplne ine a je to. :grinning:
6. máj 2009 o 16:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka -- juj..tak dúfam, že mne sa nestane, že priberiem, u mna je to akosi naopak :D ale nemyslím si, že to súvisí s Roa. No párkrát sa mi už stalo, že boli rozne názory na užívanie liekov, no čo už s nimi. :slight_smile:
6. máj 2009 o 16:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Baby, podla mna kolko mg uzivate zavisi hlavne od stavu vasej pleti a od vahy samozrejme..a lepsie je mensie davky a dlhsie, aby nevznikol nejaky ,,jo-jo´´ efekt..ja co som brala pred 3 rokmi tak mi to zabralo vesmirnou rychlostou, tvar sa vycistila do jedneho poru, a to len za 3 mesiace!!!! ale o nejaky rok sa mi to postupne zacalo vracat, ale len v malej miere...no v lete 2008 som vysadila HaK a to ste mali vidiet aku som mala plet...tak som radsej nic nenechavala na nahodu a isla na ROA...teraz mi to tiez super zabera, ale necham si to az do septembra-oktobra..nech mam pokoj uz navzdy.. :wink:
6. máj 2009 o 16:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
debi:mno ja viem ved tak som rada že už sa mi to tak upravilo ved ja už normálne chodím aj bez make-upu čo som kedysi nespravila ani po tme :grinning: :grinning: . a ano mala som to dosť na líčkach a aj na krku a už aj za ušami no des skrátka. a čo hovoríš o tej kamoške tá už berie tiež R nejaké 3 mesiace ale dosť sa jej to zo začiatku zhoršilo to chcela aj prestať užívať ale našťastie to už aj jej zaberá.

sumienka: ved toho sa bojím najviac aby sa to už nevrátilo.
6. máj 2009 o 18:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
didilinka presne to vravela aj mne moja lekarka.Radsej v mensej davke a dlhsie ale poriadne sa to vycisti a aj aby sa to nevratilo tak je lepsie takto dlhsie.

joj dievcata ja uz mam zase chrasty po tych vyrazkach.........
6. máj 2009 o 18:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam...preco mas chrasty??? si si to rypkala, vsak?? :slight_smile: na roa je super to, ze vam nezostanu jazvy..vsetko to vyhoji..inak drzte mi palce..zajtra mi beru krv na tie klby..som zvedava.. :unamused:
6. máj 2009 o 18:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
didilinka daj vediet ako si dopadla.......drzim palceky
ano mala som chvilkovu slabost-niekto ma vytocil a bola som dost nervozna tak si to odniesla moja tvar :grinning:

ja idem v pondelok na tu krv
7. máj 2009 o 07:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anabelka: Ja som ostala doma bez prace a stále sa napchávam. S RO to to moje priberanie nemá asi nič spoločne , no dúfam. Len som konštatovala ze ak to je od kg ta dávka tak mne ju potom mali zvyšovať. . . . . :slight_smile: .
eweline: To ani ja som dakedy bez make -upu ani smeti nešla vysypať a teraz uz v pohode. :grinning: A nik sa ma nezľakol :grinning:

Inač čitala som na nete ,ze je dôležitych 8 týždňov po skončení liečby RO, lebo že to ma ešte účinok aj potom ten RO a ta plet sa môže ešte dosť zlepšiť. Tak kukuam do zrkadla a pozorujem. Uz mi z toho inač hrabe. Ozaj a o nežiaducich príznakoch tu skoro nikto nepišete na to ze ich tam je toľko vypisanych. Mne sa zvysil cholesterol akurát ale že by sa to malo časom vrátiť do pôvodného stavu.
7. máj 2009 o 08:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
No inak to je pravda, že nik sa tu nesťažuje na vedlajšie účinky, našťastie, musím si zaklopať ma nič takého netrápi, na začiatku som sa strasne šupala na tvari, ale našla som super krem, tak teraz nemam ani šupinku, no síce pery mám "krásne" doničené a bolave, ale tiez sa to dá prežiť. Uvidíme po krvných testoch v pondelok.
Ja už tiež vychádzam von už len s takou min dávkou makeupu, čo sa mi nestalo. No na druhom líci ten leukoplast :grinning:
7. máj 2009 o 09:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
inak, pamätáte si, ako som vravela, že sa hanbí chodiť von s tým lícom, do školy že musím a tak, našťastie do školy vôbec nemusím :slight_smile:, takže je to o lepšie o to , že nemusím prezivat tu moju vnutornú hanbu a odpor zo samej seba. :slight_smile:
7. máj 2009 o 09:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anabelka: Tie supky to ma asi kazdy. Mne stasne pomohlo na tvar a od NIVEI olej na suchu pokozku a na usta po odskusani vsetkych moznych balzamou a kremou mi pomol jedine od La Roche-Posay - CERALIP crem , no ale ten mi moj kupil az pri konci liecby. Akurat ze stoji 10 eur v lekarni. ..............Inac od dnes prestavam aj fajcit, teda pokusam sa . Este som od rana nefajcila. Som si povedala ze ked budem bez akne tak aj bez cigaretky a chcem sa dat celkom dokopy ( aj postavicku). Len dufam ze od tych abstakou a nervozity nenaskacu pupaky na mna :grinning:
7. máj 2009 o 14:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anabelka: Inac koli tomu pupaku bol aj moj najlepsi kamarat leukoplast. Uz mi aj zlavu na neho mohli davat kedze som bola pravidelna a stala zakaznicka na leukoplast. :grinning:
7. máj 2009 o 14:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka aj moj mangel nefajci uz 5 mesiac.a uplne v pohodicke to zmakol :slight_smile: drzim palceky :wink:
7. máj 2009 o 17:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Horúce správy z BA, dobrá správa-žiadna jazva, obycajna červena čiaročka, zlá správa-ešte mi v jednej časti niečo ostalo, dnes mi to toho dačo vpichla, vraj by to mala samé zmiznúť, tak som zvedavaá, takže som šťastná, ale i sklamana, že tam ešte niečo je :slight_smile:
7. máj 2009 o 17:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no super anabelka-mozno ti tam nieco vpichla an rozburanie toho.ale to ma tesi ze nieje jazva :slight_smile:
7. máj 2009 o 18:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam ... ale nasratá som, nula bodov, mam to ešte stále na polku opuchnuté... :confounded: ... ach, som nečakala, že dačo zostane, ešte dúfam, že to čo tam vpichla to zničí ... ale dnes idem tani tani :grinning: :sunglasses:
7. máj 2009 o 20:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anabelka: No super, ze tam nemas jazvu ale len ciarocku.
8. máj 2009 o 11:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka: no fakt som prekvapená, ako tam nič nevidieť :slight_smile: , len to mám také sfarbené ešte :confounded: , a časť mi tam eešte zostala, čo ma fakt fakt serie :slight_smile:
8. máj 2009 o 18:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anabelka: A neurobi sa ti to znova ked ti tam cast nechali?
8. máj 2009 o 19:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka: Mala som to predelené, to čo som mala hore to vacsie, už nemam, to mi rezala, ale nižšie som mala kúsok ešte, mi tam dačo vpichla, tak uvidím, i tak to líco nemám pekné, ale snad sa to da dokopy , no a čiže sa to nevráti, to nik nevie :slight_smile:
8. máj 2009 o 21:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Baby, ráno som si zabudla dať tabletku.. bo som sa náhlila a až teď som došla dom... Nevadí to moc??? neovplyvní to liečbu? Necem zbytočne stresovať. :grinning:
9. máj 2009 o 18:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Na pigmentové škvrny a pehy - patržlen. Akurát mi to vybehlo na pokeci. :grinning:
9. máj 2009 o 18:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Nicoolinka: ja si myslim, ze nic sa nestane jedno vynechanie,neni to ani HAK,ani nic,len Roa,takze nabehni na liecbu dalej, ak beries vecer napr.tak na tu rannu kasli uz a pokracuj dalej.
ps.ja som si minule ku čaju večer dala Roa a čaj bol horúci,tak sa mi tableta roztavila :sunglasses: a tym padom mi jedna bude chybat,ale to neva určite.Takze neboj,neni to liek na tlak a pod. vážnejšie ochorenia! :dizzy_face:
9. máj 2009 o 21:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som Roa nebrala asi 5 dní, lebo som brala iné antibiotika, ale dobrala som ich a hned som si dala Roa, hádam to nebude vadiť :slight_smile: , ale jedenkrát ked si zabudla, to je nič :wink:
9. máj 2009 o 21:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Nicoolinka urcite nevadi-ked sa ti stane,ze zabudnes dat rano,tak myslim,ze mozes zobrat tri naraz,napr. ja mam naordinovane tri naraz.
Tak co babiky,ako pokracuje liecba? :wink:
10. máj 2009 o 08:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte
no swetty prave som sa zbavila bozul a chrasticiek.......ale neviem ci nastalo...
10. máj 2009 o 09:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tak to je super ankam. :slight_smile: uz sa to bude iba zlepsovat.
10. máj 2009 o 11:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok