• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

13. septembra 2017 
sumienka----to je sila teda
5. jún 2009 o 20:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam: no to je. Kozna mi povedala ze musime pockat, co sa bude diat s pletou, kedze som si dala aj HAK na akne a ze RO mi moze daj najskor za pol roka znova. Ale ja nechcem cakat! Som z toho nestastna ze nemozem mat normalnu plet. A najviac sa bojim aby to nebolo cim dalej horsie. Keby sa mi uz aspon nove nerobili ,lebo uz teraz ich mam viac nez dost. :frowning2:
5. jún 2009 o 20:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka......no zrejme aj pribrala....su to tuky ktore su tazko rozpustne vo vode....no tak ako cholesterol mas urcitu normu tak aj toto.....vo vaznejsich pripadoch moze dojst k ateroskleroze....to je koronatenie ciev...v preklade....tuk sa uklada v cievach,zuzuje sa ich priechodnost cim sa spomaluje tok krvi cez ne...vznika trombus cize krvna zrazenina a moze dosjst k mozgoveh prihode alebo infarkt...ale to su uz vazne problemy co nie je na tvoj vek rentabilne....to len aby si bola v obraze preco su dobre hodnoty dolezite....trigly. su nazov pre viacero chemickych latok ako napr.lipidy spolu s dalsimi dvoma ale tie nazvy si uz nepamätam.....ale nestresuj to sa da do poriadku....treba viac rastlinnych tukov ako zivocisnych......
5. jún 2009 o 20:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anca: Dakujem za vysvetlenie. Uz som aspon v obraze troska. Cize ked budem jest vela rastlineho a zivocisneho tuku tak mi tie hodnoty klesnu, ano? Boze s tym infarktom mam taku blbu skusenost. Mne strasne rychlo bucha srdce a citim to hlavne vecer ked som v klude,ale aj cez den aj v rukach a tak. Dost som z toho nervozna lebo to mam uz dlho a tak som isla za doktorkou ze ci nemam pred infarktom, kedze mi aj dost zle byva, mam velmi nizky tlak . Poslala ma na EKG. Dopadlo ok ale ked som za nou prisla uz treti krat ze mne sa to nejako nezda s tym srdcom, ze mi tak strasne rychlo bije apocitujem take zvieranie alebo ako by som to nazvala tak ma poslala trafena na psychyatriu. A so psychiatrickou sme si dobre pokecali a isla som domov.
S Cholesterol sa mi uz chvala bohu upravil a mam ho pod vrchnou hranicou.
5. jún 2009 o 20:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka ako s tou HAK?lebo aj ja beriem Hak Diane ,tiez koli akne,aby to malo lepsi ucinok....ale,nemaaaaaaa
5. jún 2009 o 20:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
snkam: Ja neviem co ti mam napisat. No vyhadzujem sa stale , HAK uzivam prve balenie a mam posledne tri tabletky. Asi mi viac nepomaha ako pomaha aspon zatial. Neviem to posudit este lebo gyndos mi povedal ze nemam hned cakat zazraky a ze to moze trvat 3-6 mesiacov. Asi musim este pockat aspon zo dva mesiace. Mne uz asi nic nepomoze. :cry:
5. jún 2009 o 20:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam: Pardon som napisala zle tvoje meno
5. jún 2009 o 20:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
cize si brala R bez Hak?ani predtym si hak nebrala???
5. jún 2009 o 20:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Brala som RO s HAK ale mala som Triqilar a ten na akne nebol. Na akne som si dala HAK este len minuly mesiac, lebo som si myslela ze ked mi RO uplne nepomohol na akne tak mi pomoze HAK na akne aspon trochu.
5. jún 2009 o 20:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a je este nejaka ina na akne?okrem Diane?
5. jún 2009 o 20:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Este su nejake ine HAK ale neviem ako sa volaju. ja mam Chloe a to je to iste ako Diane len od ineho vyrobcu.
5. jún 2009 o 20:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
aha

a co?bude dalsia kura s R,ci uz nie??
5. jún 2009 o 20:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka.....no s tym rastlinnym a zivocisnym tukom teoreticky ano....skus trocha zmenit jedalnicek kym sa ti to neupravi.....a trocha pohybu a bude to ok...ked nebudes brat roa uz dlhsie nebude podnet na zvysovanie tak sa to upravi nie je to tragedia.....infarkt sposobuje vysoky tlak nie nizky.....nizky tlak=obcas vysoka frekvencia tepu a naopak......a nie si stresovy typ?napr.zo skoly alebo prace?vtedy moze byt take busenie....no a tie zavraty su z toho nizkeho tlaku zrejme.....nizky tlak je vlastne to ze krv prudi cievami pomalsie pomaly sa dokrvuju tie koncove casti...napr.v hlave , v ociach a potom sa ti moze zakrutit hlava alebo zahmliet pred ocami.....
5. jún 2009 o 21:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
dievcence koncim s Pc,dobru nocku.. :slight_smile:
5. jún 2009 o 21:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
gizela66 - hej? ale nemylsim vlasi mylsim chlpky newes ako sa to da odsrranit...........
5. jún 2009 o 21:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka2525 • - neboj secko budes mat v pohode:(.............................. :slight_smile:
5. jún 2009 o 21:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mira, no ja neviem, laserom, ale to troska asi aj stoji........

ja chodim pravidelne kazdy mesiac na krv a predpisuje mi lieky len na mesiac :angry:
5. jún 2009 o 21:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam: No ak sa mi plet neupravy a bude sa mi stale zhorsovat, tak urcite ano. RO je to jedine co poznam a co mi na akne ako tak pomohlo, aj ked nie uplne ako som cakala.
5. jún 2009 o 22:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anca: No je pravda, ze jem vsetko nezdrave ako vyprazane jedla, mastne, cokolady ( tie zboznujem), kava , cigaretka, a ten pohyb - hmm tiez minimalny. Nevazim ani vela 56 kg, vyska 169cm ale na zadku, stehnach a bruchu som strasne pribrala. Ale ja som tak jedavala cely zivot a nikdy som nepribrala a praveze som bola chuda velmi. Takze asi to rapide idem zmenit vsetko. Dakujem ,ze si mi vysvetlila aj ten nizky tlak. :slight_smile: Doktorka len kruty hlavou aky ho mam nizky, ze tabletky na to nie su a ze mam pit kavu ale nikdy mi nevysvetlila nic o tom blizsie.

No a to s tym stresom , to moze byt. Lebo ja som taky typ, ze ked sa nieco stane mne, kamoske alebo aj v TV beriem si to velmi k srdcu, stale na to myslim aj ked nechcem. Poslednu dobu ( 3 roky asi)som aj naladova a akasi podrazdena aj z malickosti. Mozno aj z toho ze od januara si hladam pracu a neuspesne zatial. A to tak jedno z druhym.
5. jún 2009 o 22:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Miraaa: Po inom ani netuzim ako mat konecne plet normalnu bez akne.
Inac na internete som nedavno citala nejaku novu metodu depilacie a ze casom chlpky uz nerastu. V Neckermane to maju v katalogu tusim. Ma to byt nejaka rukavicka mala na tvar a velka na telo, ci ako.A nejake kristaliky tak spominali. No ale neviem co je na tom pravdy, to som ten tak letnym okom zaregistrovala ked som nieco hladala.
Skus sa nejakej kozmeticky opytat ako sa daju odstranit chlpky z tvare?
5. jún 2009 o 22:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka....no na nizky tlak je dobra kava....lieky ani neviem asi len na vysoky.....cholesterol a trigly. mozu byt aj u stihlych ludi nie len obeznych.....no ked sa ti zakruti hlava alebo zahmlie pred ocami bohuzial ale najlepsie je si lahnut ,zavriet oci a chvilu povegetit.....s tou pracou ta chapem aj ja som mala v podstate skoro rok problem najst normalnu pracu.....a na vysetrenie so stitnou si nebola?tam moze byt ako priznak aj ta nervozita a podrazdenost....nech ti vezmu krv na hormony T3,T4.....ci nemas zvysenu alebo znizenu cinnost stitnej,alebo autoimunitnu reakciu.....
5. jún 2009 o 22:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no ano na nizky tlak sa lieky nedavaju len na vysoky
6. jún 2009 o 08:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
gizela66- tak asi ze stoji dneska za darmo nic nedostanes!!!............... :sunglasses:
sumienka2525-No aha jasne... aj ja bez akn zobudit sa a už sa nemalovat nič len si uprivt vlasi a ist von bose akkooo bi osm si to zelala:( ziadny make-up....
6. jún 2009 o 12:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miraaa: ale ty už si s liečbou skončila, či nie? a stále to nie je dobré? :frowning2: ja tiež začínam byť trochu pesimistom, stále sa nemôžem zbaviť zopár podkožných, ktoré miznú strašne pomaly a mám mesiac do ukončenia liečby, dosť sa to bojím vysadiť.. :unamused:
6. jún 2009 o 14:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
joe, nemas foto z pred a ted po takom case s R? :slight_smile:
6. jún 2009 o 19:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
joe1- AHoooj... no ja uz som s no užz skoncila uz asi 5 dni neberem tabletky jebaky este mam asi sa mi aj 2-3 vyhadzali mam jazvy a furt te cervene flaky ale zevraj do dvoch mesiacov sa to moze este zlepsit ci co.. neboj sa ak to mas tak dobre ako vravis.. hm nemozees pouzivat make-up co.. hmm ale ja ano a vieš bez neho furt vyzeram hrozne:( kedy bude den kedy si nemusim dat make-up?.dozijem sa ho..viete kks ja pojdme za rok na strednu to zachivlku neivem kde:( a s takim ksichtom bose sa bojiiiiiiiiiiiim
6. jún 2009 o 20:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anca: Na stitnu zlazu mi robili vysetrenia minuly rok este a bolo to tak na hrane akurat. Takze ked pojdem ku obvodnej na prevenitvku, tak jej poviem nech mi vysetri zaludok a stitnu zlazu hlavne. Ona mi hlavne robi testy z krvi na cukrovku lebo tu mame v rodine dost.
A ta autoimunitna reakcia je co?
6. jún 2009 o 22:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mam dojem ze viacerym nam to nejak nezabera....ach jaj
7. jún 2009 o 08:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Joe1: Ako dlho už berieš roaccutane? ked už snim pomali koncis.
7. jún 2009 o 09:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka.....to je tiez pri stitnej zlaze.......ale neviem ani poriadne hlavne ze to mam a beriem na to prasky :stuck_out_tongue_closed_eyes:
7. jún 2009 o 11:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok