Problémy s priateľom, chce si založiť rodinu príliš skoro

dolores123
8. sep 2018

Zdravím, rada by som požiadala o radu s mojim priateľom. Mám len 20 rokov, momentálne študujem na vysokej škole, avšak priateľ by chcel založiť rodinu, je o 5 rokov starší a spolu sme asi 3 roky, je to pre neho veľmi dôležité. Ja osobne sa na rodinu rozhodne necítim, skúšala som sa s ním už všemožne rozprávať... vysvetľovať.

lenkakravcova
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
anemone123
8. sep 2018

@dolores123 nechod do toho iba z dovodu, ze priatel chce, dokonci si aspon skolu, rieste svadbu, spolocne byvanie, nejake uspory... si este mladucka, par rokov to moze pockat

marfikchov
8. sep 2018

@lenkakravcova perfektná odpoveď 😂👍

deti95060810
8. sep 2018

to že on chce je málo...😉

dolores123
autor
8. sep 2018

@lenkakravcova ono problém je v tom, že o ruku ma už požiadal, dokonca nám vybavil aj bývanie, ja som odmietla ako žiadosť o ruku tak aj spoločné bývanie a po týchto radách to vidím asi jedine na rozchod... ja tak nejako nevidím deti ani len v ďalekej budúcnosti, nie som príliš rodinný typ

haluta
8. sep 2018

@dolores123 však jasné. Veď máš 20 rokov. 😀 Veľa báb sa tak necíti. Ak ťa miluje tak si počká. 🙂

zuzanka.zuzu
8. sep 2018

@haluta toto nie je vždy "len" o milovaní sa... a rozišli sa aj staršie páry pre to, že žena! sa necítila ešte na rodinu a muž áno. nie je každý trpezlivý a aj ten kto miluje úprimne a celým srdcom proste v takto zásadnej životnej otázke bude hľadať inde než čakať.
@dolores123 buď úprimná. povedz to tak ako to cítiš a jemu daj na výber, či to akceptuje alebo chce radšej rozchod... prečo by si sa mala ty rozchádzať? ty si spokojná, nerieš to "hrrrr" ale nech sa priateľ rozhodne.

janulka2811
8. sep 2018

@dolores123 takze on ta poziadal o ruku,vybavil byvanie chce rodinu a ty si ho odmietla vo vsetkom ??? Akoze ako 20rocna si mala aspon byvanie skusit.Kde byvas teraz,ked niesi moc rodinny typ?U rodicou?