icon

Je jedálniček pre 10-mesačné dieťa správny?

28. aug 2025

Dobrý večer prosím poraďte mi čo dávam dcérke dobre papať počas dňa , som amatér,provorodicka 😁 napíšem vam čo papá počas dňa a budem vam veľmi vďačná ak mi napíšete či to je dobre alebo nie. Ďakujem !!!!!🍀

Ráno vstane o 6:15 a spravím jej mlieko 150ml
Okolo 7:40-8:00 papá chlebík, masielko,detská šunka , alebo niečo na ten štýl (mením to)
Okolo 10:30-11:00 papá ovocnú domácu výživu alebo ovocie (banán,hruška,..) striedam jej to raz výživa , raz banán ,atd
Obed papá stále keď sa zobudí väčšinou to je medzi 14-14:30
Potom okolo 17 papá buď kašu alebo nejaký chlebik s dačím no väčšinou kašu
O 20:00 je večierka a pije 180ml mlieka
V noci este tiež pije mlieko 150ml vždy medzi 1-2 v noci

(Ešte detail , mlieko pije aj na uspatie cez deň , zaspí na denný spánok len na mlieku tak ešte plus jedno mlieko)

Je to takto prosím vás ok?

beata_k
28. aug 2025

@anonym_autor Ja by som pred spankom dala obed. Ked sa rano zobudi ma mlieko, chlieb, banan, mlieko a ide spat. Nic poriadne v podstate.

denkabemommy
28. aug 2025

@anonym_autor za mňa jediný problém je tá šunka, 10mes dieťa by ju fakt jesť nemalo (ani detskú). Zvyšok je okey.

autor
28. aug 2025
@beata_k

@anonym_autor Ja by som pred spankom dala obed. Ked sa rano zobudi ma mlieko, chlieb, banan, mlieko a ide spat. Nic poriadne v podstate.

@beata_k ale zaspí len na mlieku preto papá obed az potom , nechcem jej dať obed a potom hneď nato aj mlieko

pribinak
28. aug 2025

Šunku by som vymenila napr za vajecny zltok, zeleninku.
To že overuje až po spánku je úplne ok.

Ale je sezóna domáceho ovoxia a zeleniny, takze by sim obmedzila výživy a dávala nirmalne ovocie: jablka slivky broskyne nektarinky melón dyna hrozno uhorka ….

autor
28. aug 2025
@beata_k

@beata_k ako že nič poriadne ? Čo také by mala ešte mať ? Kaviár ?😂 nepochopila som to “nič poriadne”

gejb
28. aug 2025
@anonym_autor