Je jedálniček pre 10-mesačné dieťa správny?
Dobrý večer prosím poraďte mi čo dávam dcérke dobre papať počas dňa , som amatér,provorodicka 😁 napíšem vam čo papá počas dňa a budem vam veľmi vďačná ak mi napíšete či to je dobre alebo nie. Ďakujem !!!!!🍀
Ráno vstane o 6:15 a spravím jej mlieko 150ml
Okolo 7:40-8:00 papá chlebík, masielko,detská šunka , alebo niečo na ten štýl (mením to)
Okolo 10:30-11:00 papá ovocnú domácu výživu alebo ovocie (banán,hruška,..) striedam jej to raz výživa , raz banán ,atd
Obed papá stále keď sa zobudí väčšinou to je medzi 14-14:30
Potom okolo 17 papá buď kašu alebo nejaký chlebik s dačím no väčšinou kašu
O 20:00 je večierka a pije 180ml mlieka
V noci este tiež pije mlieko 150ml vždy medzi 1-2 v noci
(Ešte detail , mlieko pije aj na uspatie cez deň , zaspí na denný spánok len na mlieku tak ešte plus jedno mlieko)
Je to takto prosím vás ok?
@anonym_autor za mňa jediný problém je tá šunka, 10mes dieťa by ju fakt jesť nemalo (ani detskú). Zvyšok je okey.
@anonym_autor Ja by som pred spankom dala obed. Ked sa rano zobudi ma mlieko, chlieb, banan, mlieko a ide spat. Nic poriadne v podstate.
@beata_k ale zaspí len na mlieku preto papá obed az potom , nechcem jej dať obed a potom hneď nato aj mlieko
Šunku by som vymenila napr za vajecny zltok, zeleninku.
To že overuje až po spánku je úplne ok.
Ale je sezóna domáceho ovoxia a zeleniny, takze by sim obmedzila výživy a dávala nirmalne ovocie: jablka slivky broskyne nektarinky melón dyna hrozno uhorka ….
@anonym_autor Ja by som pred spankom dala obed. Ked sa rano zobudi ma mlieko, chlieb, banan, mlieko a ide spat. Nic poriadne v podstate.
@beata_k ako že nič poriadne ? Čo také by mala ešte mať ? Kaviár ?😂 nepochopila som to “nič poriadne”
@beata_k ako že nič poriadne ? Čo také by mala ešte mať ? Kaviár ?😂 nepochopila som to “nič poriadne”
@anonym_autor
https://www.rastiemeschutou.sk/jedalnicek
Môžeš ísť podľa tohto jedálnička...je tam toho kopa