Aké iné cumle pasujú na flašky Avent - Lovi, MAM?

denisocka
13. júl 2011

ake ine cumle pasuju na Aventky ? pozerala som v DM tie cumle babylove a celkom sa tvarovo podobali , tak by som chcela skusit ,su aj lacnejšie . teraz som skušala MAM cumle do Lovi flaše a pasuje, ale Lovi culme su o ničom mäkke , z toho sa ani piť neda ,tak som chcela pomenit cumle kde sa da za niečo cenovo vyhodnejšie 😅

ikke
13. júl 2011

neviem, ktore pasuju na slovensku, v NL pasuju vsetky co su na flasky so sirokym hrdlom. my sme ale aj tak vzdy skoncili na aventkach, lebo tie ostatne nemali ani zdaleka take dobre tie ventily, hoci tvarovo to vyzeralo, ze maju tie ventily uplne rovnake ako aventky... 😖

denisocka
autor
13. júl 2011

@ikke no,niesom taky odborník na cumle 😅 len MAM cumle su dost kazove,to sa hned rozondie . Aventky nam drzia všetky,ale tak chcem niečo s väčšiu dierkou a pozeram že aventky su len take že 4 dierky najviac- ja by radšej jednu dierku a väčšiu . No naročna som 😅 asi . ale pozerala som že aj Chicco ma podobne cumle ,aj nejake kaučukove ale tých sa nejak štítim 😝

seminkads
13. júl 2011

@denisocka ahoj,my sme mali najskor len Avent flase aj cumle,potom sme potrbovali cumel s vacsiou dierkou ale aventky mali len vacsi pocet dierok a cez to mi hustejsie mliecko nepreslo,tak sme presli na MAM a nemam s nimi problem,este sa mi ani jeden neznicil(az na jeden prvy pokus pri umyvani ked som si neuvedomila ze cumel s prietokom v tvare X prilisnym drhnutim mozem roztrhnut-odvtedy nepadol ani jeden) a navyse na velkej Avent flasi mi original cumel tiekol a s MAM cumlikom mi mliecko nevytieklo ani raz.

benne
13. júl 2011

@denisocka ja tiež radím MAM, mne sa zničil jeden teraz, ked ho mladý od zúriveho rastozubenia nahryzol a podarilo sa mu spraviť malinký záder..

denisocka
autor
13. júl 2011

@seminkads ale davala si mam cumel do avnet flaše?

lebo mam parev ten problem,teda 2 problemy

1, u mladšieho chcem do avent flaše dat cumel s väčšiu dierkou