Detské postieľky a príslušenstvo - vaše skúsenosti?

evelin05
30. jan 2020

Ahojte, chcela by som sa opýtať na vaše skúsenosti s týmto obchodom. Ak ste mali náhodou tovar poškodený nerobili problémy s reklamáciou? Nám prišla poškodená posteľ, poslala som im foto, ale komunikácia viazne, dozvedela som sa akurát, že tovar môžem reklamovať, ale kam to už nie. Neviem teda či si ma zablokovali, alebo kde je problém... Ďakujem za každú skúsenosť.

nikpa
30. jan 2020

@evelin05 mam veľmi podobnú skúsenosť, poslali mi inú postieľku ako som si objednala, najprv sa tvárili, že ok vymeníme tovar ale zrazu prestali komunikovať. Nakoniec som ju musela predať, nechcelo sa mi s nimi naťahovať. Takže NEODPORÚČAM!!!

evelin05
autor
30. jan 2020

@nikpa ďakujem za reakciu, nám našťastie prišla tá, ktorú sme si objednali len máme trošku "šuchnutý" roh, manžel povedal,že to opravi, už kašľať na to, ide o princíp, človek nehrabe peniaze na ceste a neskoro som si všimla, že tam vôbec nemajú zverejnené recenzie, prečo asi... Každopádne už odtiaľ nechcem nič.

bojka22
12. feb 2020

@nikpa taktiež mi prišiel iný tovar a doteraz nie sú ochotný vymeniť. Vraj dnes príde kuriér. A keď som písala ze neprišiel tak nemohli poslať pretože sú chory.. Som zúfalá. 60€ som dala za tovar ktorý som nechcela

nikpa
12. feb 2020

@bojka22 asi ich treba nahlásiť na SOI... Nech majú trochu nepríjemnosti aj keď teda nič extra im za to nehrozí

lenka_vi1
14. jún 2020

Najprv sme mali od nich postielku s kompletom, mantinel prišiel plesnivy, poslala som spat, vymenili. Dala som sa nahovoriť na gauč a tretíkrát už neobjednam NIC. Po týždni či dvoch sa poťah začal párať, strapkat poslala som ho na reklamáciu, prešlo 30 dní pani mi napísala že mi to nemôže vyreklamovat lebo nemá obdobný tovar na výmenu. Písala som že teda naspäť ho nechcem, že počkám ešte pár dní a keď nie pošlem im aj gauč. Zatiaľ nereagujú. To že molitan pod poťahom je celý zazltnuty som ani nespomínala. Proste kvalita otras. Za mňa nikdy viac. Keby som ten gauč videla naživo viac ako 15 eur by som zaňho nedala, nie to 40.

mery1990
14. jún 2020

@evelin05 Ja mam chvalabohu dobrú skusenost.. Objednavali sme odtiaľ komodu aj postielku a vsetko prislo dobre 👌

lenkad88
17. jún 2020

@evelin05
@nikpa
@lenka_vi1
Prosim ako ste dopadli? Skoda ze som tuto diskusiu nenasla skor. Objednali sme dve postielky, jedna prisla uplne ok. Ale k druhej nedali matrac a aj postielka je ina. Pisali ze daju na reklamaciu, ze je to vo vyrobe. Ale uz ubehol mesiac a nedvihaju telefón, cez messenger igniruju. Neviem co mam teraz robiť. Keby mam aspon ten matrac tak sa mozno zmierim s tym ze je ina postel, ale stal 56€ a na druhy nemam 😭

evelin05
autor
17. jún 2020

@lenkad88 my sme našťastie nemali škodu v nejakom veľkom rozsahu, bolo odlúpnuté z rohu čela. Bolo nám navrhnuté poslať to čelo na reklamáciu, ale s manželom sme nechceli riskovať a obávať sa, že zase to príde poškodené tak som im napísala či by mi nemohli aspoň vrátiť poštovné, že si tu posteľ necháme takú aká je. Aj 15€ je niečo... Odpísali mi na druhý deň (tesne predtým ako som začala písať recenziu na ich stránku no nakoniec som to nechala tak), že sa môžme tak dohodnúť a peniaze poslali. Kúpili sme samolepiacu fóliu vo farbe postele a zalepili poškodené miesto, vyzerá to celkom slušne. No ako som čítala predošlé skúsenosti s nákupom my sme ešte dobre obišli. Ten matrac Vám aspoň doposlať mohli keď už nič. Veď to keď nie je komunikácia je to o ničom. Keď sa mi neozyvali chcela som im napísať recenziu ako nespokojný zákazník, navyše ma prekvapuje, že tam majú len pozitívne recenzie.. skúste im napísať nech vám vrátia aspoň peniaze za matrac či sa náhodou neozvu.

nikpa
17. jún 2020

@lenkad88 nijako, keďže ma ignorovali. Prišla nám ina postieľka ale teda aspoň kompletná. Predala som ju.

lenkad88
17. jún 2020

@evelin05 mne sa uz podarilo dovolat, dokonca mi oni volali po asi 20 zmeskanych hovoroch. Ze v pondelok bude na 1000%. Chcela som za nu peniaze ze ale ze najskor si pride kurier po tu co chcem vratit. Ale ti zase nechcem, bez postielky, bez peňazí. Tak pockam do pondelku a uvidim. Ach no hadam ma neoklamu

evelin05
autor
18. jún 2020

@lenkad88 potom dajte vedieť ako ste dopadli, či vám to prišlo...

lenkad88
25. jún 2020

@evelin05 tak dnes postel dosla. Vyzera byt v poriadku, akurat zabudli pribalit rost. Uz neviem ci sa smiat, ci plakat 🤦‍♀️

evelin05
autor
26. jún 2020

@lenkad88 a tú "chybnú" posteľ ste vrátili či ako ste to poriešili? No a ten rošt vám pošlú či si ho musíte zabezpečiť 🙂

lenkad88
26. jún 2020

@evelin05 ano kurier doviezol dobru postel a zobral si tu zlu postel. Rost by mali poslat z tej chybnej postielky, co sme im vratili. Ale uz aj ta pani ked sme spolu volali bola z toho zufala.

dida_017
8. júl 2020

Ahojte, tak mne predvčerom prišla postieľka samozrjeme iná ako som chcela. Napísali, že sa veľmi ospravedlňuju ale, že teraz je v nemocnici a mám napísať v nedeľu. Tak veľmi som zvedavá ako dopadnem, podľa toho čo tu čítam.

lenkad88
8. júl 2020

@dida_017 ano ja som jej tiez pisala lebo som zistila ze mi chyba este doska do perinaca, tak mi odpisala ze je v nemocnici. Nam sa podarilo vymenit tu zlu postielku. Tak drzim palce aby sa to aj vam podarilo

atka1410
4. sep 2020

Jedna katastrofa s touto firmou . Pani si ma blokla po tom čo už pol roka čakám na 4 kusy ktore prisli rozbité. Z detskej izby mam len bordel dosiek lebo mi to prislo tak rozbité ze sa to neda ani zložiť. A dala som za to veľa peňazí. Pol roka snimi riesim detsku izbu, maly pojde aj do školy a stale nema stolík lebo mi neodpovedaju ani nič. Som ochotna sa spojiť s ľuďmi ktorých tiež takto oklamali a začať to riešiť súdne.