Poradíte niečo na únavu a vyčerpanie?

januska555
30. nov 2011

Ahojte mamičky mám na vás jednu otázočku. Som mamkou dvom krásnym detičkám a popri tom študujem na Vš posledný rok. V škole je toho teda dosť a deti si tiež vyžadujú svoje...z toho vyplýva že času na seba a na spánok a oddych takmer nie je. Malý vstáva o 7 a cez deň mi pospí 2 hod a večer o 9 ide spať. Ale malá princeznička tá chce jesť každé 2 hod a vlastne bez mojho hojdania a nosenia poriadne nespí. V noci to je s ňou ľahšie lebo neplače, len sa naje a spí ďalej ale aj to ma vyčerpáva, keďže ja k nej vstať musím...a tiež len večer ked už syn spí môžem sa venovať škole a domácnosti...takže extra veľa toho nenaspím. Cez deň spánok nepripadá do úvahy vôbec...a potom ledva stojím. No kde dobyť baterky? Máte nejaký dobrý typ?

anjelicek26
30. nov 2011

No nijako, povedat si, ze to zvladnes, ze to pojde, ja som tiez dokoncovala vysku pri malej, miestami som padala na zobak. Zapoj manzela, babku, tetu, kamosky nech pokocikuju a skus si pospat kolko sa len da, nech to zmaknes, doplnaj vitaminy, mineraly, stravuj sa co najvyvazenejsie, nech aspon telo nestraca ten dych, aj ked je unavene.

mia258
30. nov 2011

Som na tom podobne, až na to, že mám len jednu dcérku. Ale niekedy je ako za 10tich 😀
Venujem sa jej, keď cez obed zaspí, tak rýchlo upracem a učím sa do školy (som v prvom ročníku na výške). Večer ju uložím a učím sa ďalej. Pomedzi to samozrejme upratovanie, varenie, treba porobiť niečo v záhrade a na dvore, atď.
Síce sa mi v noci nebudí, ale chodím spať neskoro kým všetko dokončím a ráno vstávame už pred šiestou 😒
Ale dá sa to zvládnuť, len sa musíš držať a nepovoliť 😉

adamnina
30. nov 2011