Predajňa obuvi v OC Južanka v Trenčíne. Nikdy viac

Tak dnes mi znama povedala jednu zarazajucu skutocnost.Kupila si v obuvi hned na prizemi v OC Juzanka cizmy,stali necelych 1000SK,s tym,ze na jednu sezonu postacia,lenze mile boty nosila necele tri tyzdne,po tyzdni a opl uplne zosuchane podpatky a teraz,ked zacalo snezit,samozrejme pretekaju.Isla tam s tym,ze ich da na reklamaciu a "mila" pani "veduca" je krabicu s topankymi na drzaka posunula naspat,ze ma si druhy krat dobre rozmysliet,co kupuje!!!!A ani jej nevypisala rklamacny listok,nic.
Tak co na toto poviete?Co by ste robili?
dannynka
23. nov 2008
peta tak my sme boli asi jedny zo stastnejsich... :-N
mima1
23. nov 2008
treba to poslat na SOI. netreba sa bat. predajca je povinny prijat reklamaciu a vystavit reklamacny listok. pozor pokladnicny blok vam nesmie zobrat. moze si ho okopirovat. maju pravo na 30 dni. ak sa do tej doby nevyjadria musia vam vratit peniaze. ak zamietnu reklamaciu ze obuv bola nevhodne pouzivana treba im to vratit a ziadat nezavisly posudok. 😉
dannynka
23. nov 2008
muz si tam kupil topanky jesenne,a ani nie po tyzdny sa mu podrazka prelomila na dve casti :-p ,topanky stali okolo 800-sk,tak sme nabehli podat reklamaciu a nastastie nam ju uznali a mangelovy vratili korunky a ten si radsej topanky kupil uz niekde inde 😉
peta1510autor
23. nov 2008
Dannynka,vy ste dopadli ok?
Mima1,presne to som tvrdila aj ja a samozrejme zajtra volame na SOI.Pretoze jej osobne domnienky a nazory,co kupovat a co nie,mna teda nemusia zaujimat.A druha vec,ze oni to tam predavaju,to co potom kritizuje... 8-(
dannynka
23. nov 2008
peta mi cxhvalabohu ano :-N ,ale na mieste tvojej kamaratky by som sa nedala.... ]-( co si ta veduca o sebe mysli??
peta1510autor
23. nov 2008
Urcite to budeme riesit cez SOI,na co ju upozornila,ze aby si bola vedoma,ze zajtra vola na SOI a ona,ze nech sa paci...Drzana.Co vlastne na SOI s takouto info robia?
mima1
23. nov 2008
peta ja by som odtial ani neodisla. by videli aky cirkus by som urobila. v prvom rade by som chcela veducu. ak by to bola ta pani co to odmietla ziadala by som jej nadriadeneho. no a ak nie tak v ten moment by som zistovala cislo na SOI.
peta1510autor
23. nov 2008
Ano,to bola ta pani,co to odmietla vziat.Cislo uz mame zistene,zajtra tam vazne volame.Ine jednanie,normalne nechapem...
mima1
23. nov 2008
mozno pani nevie co je SOI. v prvom rade nahlas aky obchod a co sa stalo. oni vam poradia ako postupovat. a myslim ze v blizkej dobe bude mat pani kontrolu...
peta1510autor
23. nov 2008
A este dalsia vec je ta,ze kvoli tej reklamacii sa previezla 40km tam a spat,leboo nie je z TN a zbytocne...A uplny bonus,ze ja mam takmer totozne topanky odtial :-N Ale este som ich v clapkanici nemala,ale mam sto chuti tam zajtra nabehnut.
peta1510autor
23. nov 2008
😃 alebo hrala zo seba hrdinku.Urcite v tom telefonate poviem vsetko,oni su tam celkom ochotne,vzdy ked neviem,ako postupovat,prip.na co mam narok,volam im.
mima1
23. nov 2008
no to ze byva dalej je smola. na nahradu myslim nema narok. myslim cestovne. ale ak by to poslala postou na adresu obchodu tak v kazdom pripade sa musia vyjadrit. reklamacia moze byt poslana aj postou.
peta1510autor
23. nov 2008
Aha,to som nevedela,ale clovek to radsej chce vybavit osobne,a hla,idiot v ceste...
mima1
23. nov 2008
som zvedava ako to dopadne. potom napis. taketo adrenalinove sporty ma bavia 😃 😃 😃 😃
peta1510autor
23. nov 2008
No mne to zdvihlo tlak do uplneho extremu a to mam zajtra obhajobu a statnice,takze vysokym krvnym tlakom zijem poslednych par dni 😃 .Jasne,dam zajtra vediet,co nam poradili a ako to dopadne... :-p
mima1
23. nov 2008
v kazdom pripade drzim palce. 😉
peta1510autor
23. nov 2008
Ok,diky 🙂
maruschka
23. nov 2008
peta, mne sa tá obuv tam nikdy nepozdávala..ale v každom prípade, na internete si nájdi stránku SOI a keď nepochodíš v predajni, pekne-krásne píš a volaj- kontakt je na tej stránke,kvôli prešetreniu tohto prípadu..Veď tisíc korún nenájde len tak na chodníku :-S
peta1510autor
24. nov 2008
Maruschka,aj my sme ju tak s rezervou brali,ale ze ved na sezonu tie cizmy hadam vydrzia a po niekolkych dnoch toto a este aj chovanie.Na SOI povedali,ze bola povinna to vziat,aby tam sla znova a ak nie,vraj tam pojde nejaka pani od nich s nou.
mima1
24. nov 2008
peta tak ste to vybavili?
peta1510autor
24. nov 2008
No,Mima,ale zas tam bude musiet ist,tak to potrva,kym bude mat cestu,aspon tyzden.A uz tam,tusim,pojdem aj ja,som na tu pani velmi zvedava.
monkula
24. nov 2008
peta, čo s tým robí SOI-ka?
Raz moja známa kúpila dcérke nafukovaciu loptu, a doma vybalila a zistila, že lopta má v strede dieru. keďže to mala cez ulicu, išla balónik vrátiť a podobná reacia, ako u Teba, tak im povedala, že nech jej okamžite vrátia peniaze, alebo zo vymenia, inak pošle SOI-ku, pani sa jej vysmiala, že volajte...
Tak kamoška druhý deň zavolala, napísala oficiálnu sťažnosť a do týždňa bola SOI-ka v obchode, kde jej udelila niekoľko tisísovú pokutu.
Po čase prišiel kamoške list, oficiálne vyjadrenie, že predajni bola udelená pokuta, že ďakujú za upozornenie a ešte pribalili aj loptu pre malú 😉
A kamoška nadrzo išla do obchodu a spýtala sa pani majiteľky, či jej tých40 SK stálo za tú pokutu a nezabudla podotknúť, že má plno kamarátok, ktorím ich predajňu poriadne ohovorí a išla preč 😃
Treba byť tvrdí a nedať sa... 😉
peta1510autor
24. nov 2008
No ako som pisala,vraveli,aby tam sla este raz a ked jej to nebude chciet vziat znova,ze potom tam s nou pojde nejaka pani od nich.Ale oficialna staznost ma nenapadla.To kam poslala,SOI?
titkovamiriam
25. nov 2008
reklamaciu musi vybavit 🙂
marbella
25. nov 2008
my sme mali problemy so sedackou. Poslali sme len mail SOI a uz sa to zacalo vybavovat.Boli tam na kontrolu a zistili nedostatky samozrejme.
Netreba sa bat a byt tvrdi 😃 Niektorí obchodníci su fakt hroznííí.
bubba
25. nov 2008
caute teda pridam ja ja.ja som sice nemala opletacky s topankami,ale kabelkou.predavacka a aj veduca(majitelka)ma odbila tym ze som to poskodila ja tak som im povedala ze to ide pekne balikom na podrobnu analyzu kde kontroluju podla druhu materialu a pnutia ci naozaj poskodenie bolo zavinene zakaznikom alebo zle vyrobene ...proste tento posudok stal 1600 korun.ja som to riskla a poslala som.tuto sumu nakoniec plati ten v koho neprospech bola analyza vykonana...ak mate zaujem tak vam najdem dakde aj adresu a presny nazov a podrobnejsie informacie pretoze ja mam vsetky tie doklady niekde odlozene
monkula
25. nov 2008
Peťka, áno, poslala to na adresu obchodnej inšpekcie, ako oficiálnu sťažnosť.
peta1510autor
25. nov 2008
Bubba a ako to dopadlo?V tvoj prospech?
Mabella a aj ti odpisali z SOI,ako to riesili?
Monkula,asi tam zajdem osobne zas ja,lebo tam budem mat cestu a ta pani nech vyjde na mna s tym,ze ich nevezme.Ona nebude vediet,ci som to s tymi istymi topankami alebo iny zakaznik
bubba
25. nov 2008
no ono to bolo asi tak,ze ja som tam vopred zavolala a opytala sa ich aky bol posudok a oni mi povedali,ze posudok bol taky,ze to bola materialova zavada.tak som to zaplatila a oni mi to potom na zaklade dokumentov co som zaniesla do obchodu museli prepplatiut.tak uz aspon s tym nerobil problemy lebo by to islo na sud.ta kabelka sice stala len 890 korun ale ich to stalo o 1600 korun viac a to som im este neuctovala bane co som platila za balik..
inac som mala vsetko zdokumentovane.tu ziadost o posudok som kopiu poslala aj do obchodu aby vedeli co presne som napisala a uz sa nemohli nicoho chytit,lebo do telefonu mi maijitelka tvrdila,ze som ich oklamala a pod...a ked jej prisiel doporuceny list s kopiou toho co som poslala s kabelkou na posudok tak uz nemohla nic len vycalovat peniaze z kasy 😎 😎 ma to aj trochu mrzelo,lebo ona vozi kabelky z talianska a pre nu reklamovat vyrobok je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeelky problem viem si to predstavit,ale mala to riesit inak ako tak,ze som mesiac cakala na schvalenie reklamacie a nakoniec mi tam ona napisala ze reklamaciu neuznavaju...no a este so mbola aj tehotna tak ma to tak nasr..o ze som nakoniec konala. 😃
majcik
25. nov 2008
Monkula - spravne ... takto nejako podobne riesila aj moja svokra reklamaciu fotoaparatu este kedysi davno, ked moj muz bol mlady 🙂 Z letnej brigady si kupil fotak, ten sa hned pokazil, v obchode jej robili problemy, prekrocili 30-dnovu lehotu, stale sa na cosi vyhovarali, az sa nastvala, napisala na SOI-ku a svokre nielenze uznali reklamaciu, ale v spominanom obchode spravili taku hlbkovu kontrolu, ze mali riadne vetry ... potom sa jej veduci spytal, ze ci to musela takto riesit ... ano, musela.... ked si inac nedali povedat. Aspon sa poucili.

Začni písať odpoveď...

Odošli