Bojím sa, že sa po vysokej škole nezamestnám

16. mar 2021

Ahojte, študujem 4.ročník VŠ a napriek tomu, že na SŠ som mala vyznamenania aj na maturitách s VŠ je to horšie, každý akademický rok (s výnimkou minulého) som 1 predmet prenášala a veľmi by chcela ísť po škole aj na Phd. ale bojím sa, že kvôli tomu, že nemám dobré priemery ma nezoberú ani nikde nezamestnajú... Už od 1.ročníka na VŠ sa hanbím za svoje známky aj keď sa podstivo učím a odbor, ktorý študujem ma veľmi napĺňa nič iné si neviem predstaviť študovať ani robiť v budúcnosti ale nejak mi šťastie na skúškach s ovládaním teórie nepraje aj keď prax mám na lepšej úrovni, ale to nikoho nezaujíma všetkým ide najmä o teoretické poznatky... Myslíte si, že budem mať nejakú šancu sa niekde uplatniť? Viem, všetci hovoria, že známky nie sú podstatné ale ak niekto bude mať 2 uchádzačov jedného s červeným diplomom a potom mňa určite mňa nezoberie... S týmto pocitom bojujem odkedy som nastúpila na školu, pred každým zápočtom alebo skúškou mám zo stresu žalúdočné problémy lebo už dopredu viem, že A nedostanem a len sa strápnim aká som hlúpa a skoro na každej hodine mám pocit, že som najhlúpejšia z celej štúdijnej skupiny...

P.S. Z osobných dôvodov nechcem veľmi písať, aký odbor študujem ale celé štúdium je jedno z náročnejších na rozdiel od niektorých iných vysokých škôl kde stačí na úspešný zápočet alebo skúšku minimálne 51% my máme 65%...

bluka2
16. mar 2021

Poviem ti, neviem či novinku, ale známky či farba diplomu po škole žiadneho zamestnávateľa nezaujímajú... Tak sa uvoľní a možno to aj pôjde ľahšie 😉

elizabet173
16. mar 2021

ešte som nepočula, že by niekoho na pohovore zaujímalo, aké si mala známky, nechápem, na čo sa stresuješ dopredu

konicekhop
16. mar 2021