Bude mať PN vplyv na DNP a na výšku materskej?

salvinka
27. júl 2009

ahojte, hladala som nejaku podobnu temu ale nic som nenasla, tak dufam ze nezakladam nejaku podobnu..

moj problem je nasledovny.. som cca v 10tyzdni tehotenstva a pracujem ako casnicka- kedze mame dost velku terasu, primerane tomu sa aj v praci nabeham a chcela by som si viacej oddychnut.. lekarka mi povedala ze mi pn vypise kedykolvek budem chciet (pretoze vie kde pracujem)
lenze chcela by som vediet z coho sa pn-ka vypocitava- kedze mam este nejake splatky je to pre mna dost podstatne a druha vec..
aby som mala vyssiu matersku, zalozila som si dobrovolne nemocenske poistenie do porodu by mi to malo vyjst tych 270dni, pokial (ako mi to pani na socialke potvrdila) sa mi k nim pripocitaju aj odrobene tri mesiace v predchadzajucom zamestnani.. nebude mat pnka nejaky vplyv na toto DNP?? resp. na vysku tej materskej co sa bude vyratavat??

dakujem ak sa najde niekto schopny mi odpovedat 🙂

salvinka
autor
27. júl 2009

aaa teraz som zistila ze som dala blby nazov temy.. ze pn pocas materskej.. ale to je riadna blbost 😀

gapa
27. júl 2009

slavinka,
ešte napíš dátumy začiatku PP terajšieho, začiatok DNP, a začiatok a koniec ukončeného PP. Lebo možno budeš mať nárok aj na nemocenksé z DNP, no to môžem posúdiť len podla konkrétnych dátumov.

salvinka
autor
27. júl 2009

terajsi pracovny pomer mi zacal 10.septembra 2008 a trva stale.. povodna zmluva bola v hrubom 12000skk, potom nam z nej spravila minimalnu mzdu a nakoniec v aprili cez nejaky dotatok ze chodime len akoby na brigadu cize na paske mam nejakych 2500sk v cistom.. chceli usetrit na odvodoch a ja som s tym vtedy suhlasila kedze to bolo lepsie riesenie ako vyhadzov.. dnp som si zacala platit hned ako som sa dozvedela ze som tehotna tj od 6.7.2009..
a ten pracovny pomer predtym mi zacal zhruba 25.maja 2008 do 31.07.2008 presne to bolo 67dni..

salvinka
autor
30. júl 2009

nik nic?? ☹

kris1109
4. sep 2012

Dobrý den